29.BÖLÜM

4 1 0
                                    

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Yataktan çıktım üzerimi değiştirip elimi yüzümü yıkadım. Zaman öyle hızlı geçiyor ki evden işe, işten eve bir hafta böyle geçti. Mutfağa gitiğimde annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

Oğlum hadi ekmek alda gel çabuk ol ama geçkalma.

Tamam anne.
Ben ayakkabımı giyip çıktım evden. fırına gittim ekmek aldım eve döndüm. Mutfağa girdim ekmeği masaya koydum .
Annem.
" oğlum aslıyı uyandır hala uyanmadı geç kalacak okula"

Tamam anne. Düştün elime Aslı. Geçen sefer ben uyuduğumda tepemde durmuş dırdır ediyordun busefer ben seni nasıl uyandırıcam gör canım kardeşim.
Elime aldım bir sürahi su. Odaya doğru gitim gizlice baktım kapının arkasından belki uyanmıştı diye ama hala uyuyordu.
Ona doğru ilerledim tepesinde durdum.
Bir sürahi suyu başından aşağıya döktüm. Havuzun içine yanlışlıkla düşen kedi yavrusu gibiydi. yerinden sıçradı. Okadar güldümki.

Abi sen salakmısın ya. Bir insana yapılırmı bu.

Geçen sefer başımda durup dırdır yapmasaydin kardeşim.
Hadi uyan şimdi uyanmasan okula geç kalıcan.uyuya kalman biraz imkansızlaştı aslında bir denize batırılıp çıkarılmış gibisin. Ben gülerek odadan çıktım oda arkamdan konuşuyordu.

"Of abi off.

Ben kahvaltıya oturdum kahvaltıya başladım. Aslı'da gelip oturdu. Annemde oturdu. Birlikte kahvaltımızı yaptık.
Hadi Aslı kahvaltın bitiyse gidelim.

Biti biti abi gidelim çantamı alıyım.

Ben kapının önünde Aslıyı bekledim. Aslı çantasını alıp geldi. Yürüdük biraz Aslı yine konuşmaya başladı bezdirdi beni  bu kız.

Abi ben bu sabah bana yaptığını unutmicam haberin olsun. ben  bunu sana ödeticem.

Aslı yeter yine başladın konuşmaya. Sırf bu dırdır yüzünden başına gelmeyen kalmicak. Şimdi sus ve yürü.

"Bana olan bakışlarının anlattığı.
Ben bunu sana ödetirim görürsün bide sus diyor  hem suçlu hem güçlü ben senin bi açığını yakaliyimde seni tehtit ediyim sen ozaman sus diyebilirmisin bakalım.

Aslı'nın okuluna varmıştık.
Ben Aslıya dönüp dedimki. Aslı kendine dikkat et derslerini iyi dinle eve gittiğinde dikatli ol tamammı.

Abiya annemin söylemesi yetmezmiş gibi bide sen her gün bunları dinlemekten bıktım yeter.

Tamam ama sen yinede dikatli ol.

"Tamam abi.

Aslı okulun içine girdi. Bende üniversiteye gitmek için yürüdüm biraz. Üniversitenin bahçesine girdim. Yine herkes gülüyor kahkahalar havada uçuşuyor. Bir hafta önce burada bir kız "öldü" kimsenin umrunda değil.
Ben sınıfa gitim. Pencerenin yanınadaki sıraya oturdum. Aklım o kıza takıldı hiç çıkmıyor kafamın içi den.
Ben kendi kendime bunları düşünürken Nil gelip önümdeki sıraya oturdu.

"Ee bugün nasılız.

Hangi konu ile alakalı sorduysan o konu için cevap vericem Nil.

"Geçen sefer ben konuştum sen dinlemiştim Bu sefer sen konuş ben dinlerim. hangi konu olursa ollsun.

Söyliceğim birşey yok.
O an sarp girdi sınıfa.

Fırat bir kız seni soruyordu  bahçedekilere bende ona  bekle dedim ben Fırat'ı çağırırım. Şimdi seni bekliyor bahçede.

Tamam tamam geliyorum.
Sarp gitti.

"O kız kim ki.diye sordu Nil.

Bilmiyorum bi gidip bakiyim.
Ben bahçeye çıktım bir baktım ki Aslı.

Aslı kızım senin ne işin var burda. ben sana demedim evden okula, okuldan eve

"Abi cüzdanını evde unutmuşsun annem seni aramış ama telefonun ulaşilmiyordu.
Annemde beni aradı gel abinin cüzdanını ver belki birşeyler yer paraya ihtiyacı olur dedi. Bende gidip evden alıp geldim.

Sen niye getiriyorsun. ben cüzdanımı unuttuğumu anlasaydın  eve dönüp alırdım senin okuldan çıkıp eve gidip buralara kadar gelmeme ne gerek var

Niye kızıyorsun abi alt tarafı cüzdanını evden alıp üniversiteye getirdim zaten evden uzak değil ki.

Biz daha konuşurken Alper geldi yanımıza.

Ooo burslu yakınındaki fıstık kim?

Alper boş yapmayı kes burda bir şey konuşuyoruz.

Tamam ya ne kızıyorsun. bana da böyle güzel bir kız bul boş yapmam bir daha. manitanmı?

Alper o benim kardeşim laflarına dikkat et.

Ooo burslunun kardeşi varmış. hiç anlatmadın böyle güzel bir kardeşinin olduğunu.

Alper yeter boş yapma burda bir şey konuşuyoruz.

Abi neden sana burslu diyor ki?

Abini çok sevdiğim için ona burslu diyorum.

Abi ben gidiyorum yoksa derse geç kalıcam.

Tamam hadi seni liseye bırakıp geliyim.

Hayır abi gerek yok ben giderim zaten beş dakalık yol.

Tamam ozaman direk liseye git dersler bitimi direk eve tamamı hadi iyi dersler.

Alper iyi dersler güzelik.

Alper laflarına dikkat et.

Tamam ya ne dedim ki.

Aslı görüşürüz abi ben gidiyorum.

Diyerek üniversiteni bahçesinden çıktı bende arkamı dönerek yürüdüm.

Alper burslu kardeşin diyerek bağırdı.

YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin