9.BÖLÜM

12 1 0
                                    

Eşyaların hepsini içeriye taşıdık. annemle Aslı eşyaları yerleştirmeye başladı. bende dışarı çıktım market falan varmı diye biraz yürüdükten sonra bir market vardı girdim lazım olan eşyaları aldım eve döndüğümde annemle ve Aslı eşyaların birçoğunu yerleştirmişti. ev o kadar bük bir ev değildi üç oda bir solondu içerisi de gayet temizdi kiracılar yeni çıkmıştı.
Ağır eşyaları falan taşıdım bende. annemler işini bitirip yemek hazırladı bize. yemek yedik akşam olmuştu annem, ben ve Aslı üçümüz oturduk salona. annem bize dedi ki.

Oğlum tıp fakültesini kazandın artık sen üniüversitene odaklan ben çalışıp size bakarım Aslının kaydını aldın dimi buraya?

Evet anne aldım kaydını buraya bizden biraz ötede yakın zaten. Anne ben en kısa sürede kendime bir iş bulup çalışırım sen dert etme zaten hafta sonları okul yok gerekirse bazen geceleride çalışırım senin çalışmana gerek yok.

Anne bende bir iş bulur çalışırım okul çıkışı. senin çalışmana gerek yok. Dedi Aslı

Hayır Aslı sen derslerine odaklan.
sende annemde ikiniz de çalışmıyacaksınız ben çalışıp size bakarım anne siz takmayın bunları.

Beni iyi dinleyin çocuklar Fırat Aslı iş meselesini bir kenara bırakın.
bakın İstanbul bursa kadar küçük değil sakin de değil kendinize dikkat etmelisiniz yolunuz dan şaşmayın okulunuza odaklanın kötü arkadaşlar edinmeyin kötülerle gezmeyin sadece dersinize odaklanın siz hem bana hemde babanıza söz verdiniz sözünüzü asla unutmayın.

annem babanıza verdiğiniz sözü unutmayın dedi ben nasıl unuturum ki. O an üçümüzünde gözünden yaşlar aktı annem babamdan bahsetti biraz yedi yıl geçmesine rağmen daha tam alışamamışt ık yokluğuna.

Anne ben o sözü asla unutmayacağım sen merak etme.dedim

Evet anne biz sözümüzü asla unutmayacağız abim doktor bende öğretmen olucam sana söz annem. sana da söz babam.

Diyerek Aslı daha'da ağlamaya başladı annem hemen konuyu değiştirdi. biraz daha oturduk annem hadi kalk uyuyun yarı yeni bir gün olacak bizim için dedi.
Annemle Aslı aynı odada uyuyacakmış ben diğer odada uyuyacam odalarımıza gitik. yatağa uzandım babamı hatırladım bi yarım saat kadar ağladım.
Hani bana hep derdin ya baba bir şeye ihtiyacın olursa söyle.
Sana çok ihtiyacım var baba...

YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin