Merhabaaa ✨
Yeni bölümle aranızdayım. Umarım bu bölümü seversiniz.
Biraz hayatımın dönüm noktasındayım. O yüzden her şey karman çorman. Bölümlerin düzenli gelmediğini biliyorum ama bu konuda da düzeleceğiz inşallahh (Şu olaylar bitsin, düzelsin şu olaylarrr) Bu vesileyle buradan bana işlerimin doğru gitmesi için küçük bir dua ederseniz çok sevinirim. 🥹
Çok uzatmayacağım, hepinize kucak dolu sevgiler gönderiyor,
İyi okumalar diliyorum...
🤍
...
Dark Paradise ~ Lana Del Rey
...
...
"Serabın bir sonu vardır,
Ufkun, sıradağın sonu.
Uçarın, kaçarın bir sonu vardır
Senin sonun yok."Ahmed Arif - Hasretinden Prangalar Eskittim
<•><•><•>
Hayat birçok düğüm noktasıyla şekillenirken büyüdüğünü sonra sonra anlardı insan. Her bir düğüm noktasıyla aynaya bakıp gördüğün kişi de değişir. Değiştikçe de kendi kendisini tanıyamazdı.
Ben de değişmiştim, herkes gibi...
Yapmam dediğimi yapmış, yaparım dediğimi yapamamıştım. Büyümüş, büyüdükçe düşmüş, düştükçe ayağa kalkmıştım.
Bütün bu düğümlerin içinden beni en değiştiren noktayı seçmem gerekirse Tuğrul'la tanışmadan önce ve Tuğrul'la tanıştıktan sonra diye ayıran o düğümü seçerdim. Çünkü ondan önce tek düşündüğüm kardeşim ve kendim için mücadele etmek olmuştu. Düşe kalka yaşamış ama her seferinde ikimizi de koruyabilmiştim. Bunun dışında hiçbir şeyi de umursamamıştım. Tüm hislerimi gömmüş ve bunun eksiliğini hissetmeden yaşamaya devam etmiştim.
Bunun normal olduğunu düşünmüştüm.
Sonra o girmişti hayatımın ortasına.
Ben çocukluğumu, dostumu kaybetmişken o kanından, canından bir parçayı kaybetmişti. İkimiz de parçalanmışken bütün olmayı öğrenmiştik.
İlk başta bu değişimden delicesine korkmuşken şimdi bunu kaybetmekten korkmam ne derece bir dengesizlikti bir fikrim yoktu. Fakat olan da bundan ibaretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARGI SARMALI
ActionBazen kader insanları birbirlerine bağlar. Onlar bunu başta fark etmezler. Ufak ufak örer ağını. Geçmişleri, şimdileri ve gelecekleri birbirlerine sarılır. Dönerler birbirleri etrafında... Döndükçe dolanır, dolandıkça düğüm olur, düğüm oldukça da bi...