Ben geldimmm ⭐️
Evet, uzun zaman oldu. Bu zaman aralığında platforma yasak geldi. Hala yasak kaldırılmadı ama birileri hala girip okuyorsa diye burada hikayemi yayınlamaya devam edeceğim. Yoğun sürecim geçmedi hatta daha da yoğun olacak. Ben geçen aylarda başvurduğum yüksek lisans için kabul aldım. 🥹(Yüksek lisans, evet ben bir yaşlıyım 🎀 ) O yüzden bu ekstra yoğunlukla devam edeceğiz.
Öncelikle küçük bir bilgilendirme yapacağım.
Bölümleri toparlamak ve senaryoyu daha da geliştirmek istiyorum. Çünkü bu hikaye benim için çok özel. Bu hikayeden önce yine çok fazla kendi kurgum vardı ama hiçbirini paylaşmamıştım. Ayrıca önceki yazdığım her kurgu yabancı karakterlere sahip kurgulardı (Belki ileriki aşamalarda onları da yayınlarım.) . Yargı Sarmalı'nı ise bir anda anlık bir heyecanla aklımdaki aksiyon sahnelerini yazıya dökerek toparladım. En önemli kısmı ise ilk türk karakterlere sahip hikayem ve bu yüzden benim için özel. Karakterlerimin hepsini çok seviyorum ve gerçekten bu kurguyu güzel bir şekilde ilerletip bitirmek istiyorum. Bölümleri yazdıkça atıyorum zaten ama yazarken de hem aksiyon kısmını hem de karakterlerin duygusal gelişimini kurgulamak için zamana ihtiyacım oluyor. Bölümlerin bu kadar geç gelmesinin sebebi aslında bu. Sürekli diyalogları ve betimlerimi geliştirmeye çalışıyorum.
Bu yolda beraber ilerliyoruz ve bu benim için çok kıymetli 🙏
O yüzden beklerkenki sabrınız için tekrar hepinize teşekkür ediyorum.
Duyuru bu kadardı. Artık hikayeye geçebilirsiniz, iyi okumalar dilerim...
🤍
•••
'Hayat yaşadıkça parçaları çoğalan, çoğaldıkça unutulan anılarla birlikte parçaları kaybolan bir yapboz gibiydi.
Eksik parçalarıyla da bir bütün oluşturabilen...'
•••
Dilerim ki ~ Dolu Kadehi Ters Tut
<•><•><•>
Genç kadın üzerindeki beyaz gömleğin yakasını düzeltirken yeni gönderilmiş olduğu ilçe emniyet binasına doğru bıkkın bir bakış attı. Bina koyu gri duvarlarıyla geniş bahçeye konumlandırılmıştı. Oraya gitmek hiç istemiyordu ama bu emir üstlerinden gelmişti ve yapmak zorundaydı.
İki yıldır üzerinde çalıştıkları davayı artık başka bir birimle beraber çalışmak zorunda olması canını sıkıyordu. Yeni insanlara alışmak, onlarla anlaşmak pek hazzettiği şeylerden değildi. Hele ki birlikte çalışma fikri onu daha da hasta ediyordu. Ancak buna karşı çıkacak ne yetkisi ne de tek başına devam edebileceği bir kanıtı vardı. Soruşturma tıkanmış ve ilerlemek imkansızlaşmıştı.
Felek ondan yana değil gibiydi.
Daha da kötüsü... Sanki biri bütün ipuçlarını elinden çekip alıyordu. Bu his iyi değildi. Çünkü bunun anlamı içlerinden birinin bilgi sızdırıyor olması demekti. Polis teşkilatında bir köstebek olması ihtimali ise büyük bir felaket... Neyse ki buna dair tek bir kanıt bulamamıştı.
Peki o zaman sorun bu değilse neden başaramıyordu?
Oysa ki gizli göreve gönderdikleri polisin başarılı olacağına emindi, İlhan Amir. Kim olduğunu o dahil ekip içinde kimseye dememişti. Ancak polisin başarılı olduğunu anlatmıştı ona. Babasının da bir polis ve abisinin ise bir savcı olduğunu söylemişti. Akademideki notları yüksek, fiziksel sınavlarda iyi olduğundan bahsetmişti. Hem idealist hem de başarılı bir polis olduğu belliydi. Kadın da operasyonu başarabilecek biri varsa o olur diye düşünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARGI SARMALI
ActionBazen kader insanları birbirlerine bağlar. Onlar bunu başta fark etmezler. Ufak ufak örer ağını. Geçmişleri, şimdileri ve gelecekleri birbirlerine sarılır. Dönerler birbirleri etrafında... Döndükçe dolanır, dolandıkça düğüm olur, düğüm oldukça da bi...