4. "Ona je mrtva, Sean. Ti si je ubio."

3.6K 371 72
                                    

Chapter 4
Sky ne može da odvoji oči od Mikea i Seana. Oni su razgovarali na drugom kraju sobe – tako da nije mogla da čuje ni reč – dok se ona smeškala izvršnim direktorima i pristunim ljudima što je više mogla, trudeći se da izgleda prirodno. Iako je htela da zajebe ovo i samo ode kući na toplu kafu i naspava se kao čovek.

U đavola Mike, Sky opsuje. Trebala je da zna da će stariji čovek uraditi nešto ovako. Uprkos Skyinom najboljem pokušju da svoj um i osećaje ne pokazuje ljudima oko sebe, Mike je imao izuzetnu intuiciju.

Možda su zato bili prijatelji toliko dugo, ljubavnici još duže. Mike nikada nije pokušao da zabada nos tamo gde mu nije mesto, jer nije imao zašto. Čak i posle toliko godina, Sky mu je rekla samo toliko o svojoj prošlosti – ostalo je stariji povezao sam.

Ali nešto o određenom pogledu u Mikeovim očima dok vuče Seana čini Sky nervoznom. Ne treba joj da Sean Johnson zna više o njoj nego apsolutno potrebno.

"Sky draga, hteo sam da ti čestitam na tvom istraživanju, objavljen ove godine", Sky se graciozno zahvaljuje Doktoru Leeju – čovek koji joj je bio mentor dobrih tri godina, a i koji je preporučio da ona preuzme Seanov slučaj. "Daleko si dogurala i ne mogu biti ponosniji", ostareli, okrugli muškarac nastavlja da je hvali, a Sky se sve više osmehuje. Ona ga obožava, gotovo ga je smatrala likom oca.

Skyina budućnost joj je uvek bila jasna, ali posle srednje, sve je bilo iskrivljino, a život je postao bolan. Pravila je greške, spvala okolo, izgubila poverenje u sebe, a svet oko nje u nju. U svojim najmračnijim vremenima kao učenica medicine, kada se nalazila u velikoj depresiji i otežanim frustracijama, dokrot Lee je ponovno osvestio njenu strast za pomaganjem ljudima, stavljajući sliku natrag u perspektivu.

Nakon što se čovek povukao u penziju, smatrao je da je prikladno predati svoje dalekostižno srčano istraživanje učenici godine. Sky je svesno preuzela odgovornost i nastavila da razvija praksu, ulazeći u detalje istraživanja i patentiranje novih postupaka.

"Mislim da će ovaj projekat biti dobar za tebe, draga", potapše je po ramenu, dok mu se lice uozbilji. "Znam koliko ti je ovaj povod bitan. Siguran sam da ćete ti i Sean biti odličan tim."

Skyine oči se se trgnu na ime, a pogled instinktivno traži Seana, koji je naizgled još uvek u dubokom razgovoru sa Mikeom. Usta joj se skupe u tanku liniju, a nešto u stomaku joj se stegne na prizor muškarca – obučen u besprekorno crnom odelu i pamučnom kravatom, tamno braon kosu podignutu, vilica zategnuta, oštra, oči tople i smeđe, smešak u obliku kutije baš kako ga se sećala iz srednje škole. Srce joj se grčilo u grudima dok se prisećala vremena kada ju je Sean tako gledao. A i na način na koji je ona gledala njega.

Ne.

Sky odbacuje i zaključava tu misao. Razočarana je u sebe što tako prokleto utiče na nju iako zna da Sean ne zaslužuje ni minut njenih misli. Tih nekoliko sekundi koje je provela gledajući ga su uzalud potrošene i žali svaku od njih.

Sean Johnson ih nije vredan.

Sky skrće pogled sa velikim trudom i pokuša da se istinski osmehne. "Naravno da hoćemo. Neću Vas razočarati."

Doktor Lee otvara usta da izusi nešto, ali je prekinut zbog vike na ulazu. "Oh, deca su ovde!", čovek se nasmeši, a Sky podigne obrvu, okrenuvši se kako bi videla grupu male dece, koja utrčavaju u masivnu dvroanu u pratnji gospođe u kasnim tridesetim i dečaka u invalidskim kolicima. Izgledaju srećno, je prva misao koja prođe kroz njene misli kada opazi prelepe haljne na devojčicama i odela na dečacima. Izgeldaju dobro hranjeni i zdravi, čak i dečak u kolicima.

Sky primeti kako malena devojčica potrči preko prostorije prema Seanu i zaskiči njegovo ime. Zvuk njenog glasa privuče pažnju društva i čini se da je svako posmatra, uključujući i Sky, čekajući Seanovu reakciju.

fight for my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora