3. "Ti si ozloglašeni Sean Johnson."

3.7K 389 90
                                    

Chapter 3
Vazduh ispred hotela RISE je opušten i dok se posluga brzim koracima kreće od auta do auta otvarajući vrata i dočekivajući goste, njihov dah ubrzan, praveći bele oblake od dima. Iako je hotel uvek zauzet i u gužvi, večeras je saobraćaj eskalirao zbog "Srce za srce" svečanosti i njegovog osnivača.

Svi Los Angelesovi članovi višeg društva se okupljaju u veličanstvenoj dvorani u samom centru visoke zgrade, obučeni u svoja najbolja odela i haljine. Šampanjac konstantno biva usluživan, a odjehivanje ogovaranja i smeha kruži uz muziku orkerstra smeštenog u ugao.

Sean mrzi ovakve dogadjaje, jer je negova dužnost da se uvlači u zadnjicu – kako bi se Chad izrazio (stariji se držao podalje od ovih stvari, osim ako ga Travis ne natera da se dovuče, radeći sve što je u njegovoj moći da se to i desi, što se, u ovom slučaju, desilo) – flertovati međusobno i generalno šarmirajući novac iz džepova ljudi.

Za dobrobit dece, podseća sebe, nakon što kćerka jednog od mnogih prisutnih izvršnih direktora stavlja svoju ruku preko njegove i osmehne mu se biserno belim zubima, sijajući baš kao i ogrlica na njenom vratu.

Dok devojka priča jako uzbudljivu priču – Seanu nimalo interesantnu – on uvidi izlaz kada opazi Travisa kako mu se približava. Kada stariji čovek pokuša da prođe između debelog direktora druge linije hotela i nekog manje važnog poslovnog partnera, Sean ga zgrabi za lakat i povlači ga sa sobom, sve to uz klimanje glavom i izvinjenja upućena Marie – ako joj je to uopšte ime, Sean se ne može setiti – smeškajući se što prijatnije moguće.

Uspe da ih izvede na jedan od privatnijih balkona, pre nego što ga upita ono što ga muči već celo veče. "Trav, gde je Sk-- Doktorka Morgan?", Sean pročisti grlo, stezajući svoje ruke iza leđa, puštajući ga i sastavljajući svoja usta u ravnu crtu, trudeći se da izgleda nezadovoljno, kada zapravo gori od nervoze.

"Rekla je da će kasniti", pevrne očima uznemireno i ispravlja rukav svog sakoa. "Morala je da ide da pokupi svoj dejt."

Seanove obrve se podignu u iznenađenju i nešto užasno slično ljubomori se zavrti u Seanovom stomaku. "Dejt? Nije mi spominjala nikakav dejt."

Travis ga prostrelja pogledom. "Doktorka Morgan ti nije spomenula ništa. Ja sam sredio sve pozivnice, Sean. Kako bi ti znao da li ona dovodi nekoga ili ne? Zašto je tebe briga?"

Seanova usta se otvore pa zatvore, ali ne uspe da smisli nikakv izgovor.

"Ponašaš se čudno od kako si je upoznao", Travis se nagne prema njemu, oči osuđivačke.

"Čudno?"

Travis podigne obrve, a onda samo klimne glavom. "Znam da je jako lepa Sean, ali-"

"Čudno?", Sean ponovi ignorisajući započetu rečenicu. "Kako čudno?"

Travis izdahne. "Čudno čudno", potvrđuje uz klimanje glavom. "Ne planiraš valjda da je pretvoriš u jednu od tvojih malih-"

"Ne, ne!", Sean kaže, malo previše glasno. Istog trenutka baca pogled oko sebe, uveravajući se da niko nije video njegov mali ispad. "Ne, samo sam... znatiželjan", pročisti grlo i odmakne se korak od njega, skretajući pogled.

"Znatiželjan, da", Travis govori oduženo, oči idalje osuđivačke, izgledajući nimalo uvereno, pre nego što njegov pogled pada na nešto – ili nekoga – iza Seanovih leđa i rašire se od iznenađenja. "Mi o vuku, a vuk na vrata."

Sean okrene glavu velikom brzinom da misli da je istegao vratni mišić i nešto u njegovom stomaku se stegne na prizor. Sky ulazi u dvoranu baš kako bi to princeza uradila, šarmantno, staloženo, dok njena aura privlači pažnju, nateravši sve prisutne da se okrenu na njen blistavi osmeh, dok ona formalno klima glavu drugim gosima u znak pozdrava, crna haljina prefektno isticajući njenu figuru , ruku pod ruku sa drugim čovekom.

fight for my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora