Chapter 24
"Probijaćemo teme izgradnje za samo nekoliko kratkih nedelja", Sean objašnjava dok stoji u čelu dugačke sobe za sastanke i maše rukama ispred projektora gde su ključne stavke za srčani centar postavljene. Sky sedi na kraju samog stola, posmatrajući druge investitore, proučavajući njihovu reakciju.Ili je to ono što pokušava da radi. Ako pogleda u Seana, sve o čemu će da misli je prošlo veče, njihov razgovor, seks. Previše je umorna za sve ovo. Želi da se kaje zbog stvari koje je rekla dok su pričali. Sean je verovatno mislio da je pogubljena. Sky je, iskreno, pogubljena, ali radije ne bi da iko to zna. Izgledala bi slabo i Sean ju je verovatno sažaljevao. Možda je Sean shvatio da je sve bila greška.
Ali Sean ju je pitao da ostane. Verovatno je zažalio što me je pitao da ostanem, zar ne? Sama pomisao da spava u istom krevetu kao Sean – da se probudi kraj njega – plašila ju je na smrt. Ako Sean nije zažalio sve posle seksa, sigurno bi to učinio ujutru kad se probudio.
"Srušićemo celo zapadno krilo i izgraditi ga ponovo, u skladu s bolničkim standardima, kako je savetovala doktorka Morgan."
Skyino prvo pravilo je bilo da se ne zadržava posle seksa. Sigurnije je bilo distancirati se, a njeni prejašnji partneri ionako nisu želeli ništa osim toga. Spavati zajeno se činilo previše intimno. I strah je bode u stomak kada shvati koliko je zapravo želela to sa Seanom u tom trenutku. Ali bila je nemoćna. I pobegla je. Zašto uvek bežim?
Mogla je da vidi da je Sean bilo uznemiren i, Bože, mrzela je to. Mrzela je da ga vidi takvog, znajući da je ona uzrok toga. Mrzela je kada je bila ljuta na Seana i mrzi sve to sada kada... kada ne zna kako se oseća. Ne zna kako se oseća u vezi sa Seanom, ali je definitivno uplašena.
Sky ga je poljubila, kao debil. Nije želela da Sean bude tužan. Ali je znala da verovatno ne može da bude ono što Seanu treba. Šta Sean želi od mene? Svejedno, poljubili su se i Sean je izgledo srećnije posle toga. Nije mogao da zažali to toliko, zar ne?
"Neke delove istočnog krila ćemo zadržati netaknutima, uglavnom radi očuvanja istorije i pojedinih područja... sentimentalne vrijednosti", Sean nastavlja. Sky se seća da je Sean pomenuo da se Raphaelova spavaća soba i kancelarija nalaze u istočnom krilu i da ne želi da se to dira; to je kao neka vrsta spomenika. "Sve ostalo ćemo pretvoriti u porodični smeštaj i umetnički centar za pacijente. "
"Izgradnja će trajati otprilike dva meseca, a zatim ćemo raščistiti sve legalne detalje i bićemo spremni otvoriti srčani centar na proleće", Sean završava i usta mu se šire u – očigledno – ponosan osmeh. Sky oseća olakšanje, zanjući da je Sean zadovoljan. Sama devojka nije mogla da poveruje da se u poslednja tri meseca sve tako brzo rešilo. Uprkos činjenici da se nisu slagali, uspeli su sve to ostaviti iza sebe da efikasno rade na projektu.
"Bilo kakve primedbe?", Sean podstakne i odgovara na pitanja smireno, pre nego što završava sastanak odbora. Sean bulji u Sky sa osmehom preko sobe, dok investitori izlaze i Sky uzvraća – može samo da se nada da je to osmeh, ali je sigurna da je verovatno izgledalo kao grimasa.
Morala je da se vrati u bolnicu, jer je uzela ovih nekoliko sati slobodno kako bi bila na tom sastanku i mora da bude na smeni za pola sata. Pita se da li može da se iskrade, kako bi izbegla Seana, ali čim zadnja osoba napusti sobu, Sean je ispred nje i Sky se suzdržava da ne prevrne očime jer toliko o tome.
"Hej", Sean kaže i seda na stolicu pored nje, sa širokim osmehom. Nelagodnost joj se proširi telom i pokuša da ne ustukne jer je njegov osmeh zaslepljujuć. Nema pojma zbog čega bi se Sean mogao smejati sada.
"Hej", Sky kaže, malo oštro, ali trudi se maksimalno da ne bude nepristojna i vraća papire sa stola u fasciklu.
"Kako si?", Sean upita, glas zaigran i Sky se pita šta se desilo vatrenom i odlučnom biznismenu od pre pet minuta i kako ga je tako brzo zamenio desetogodišnjak.
ESTÁS LEYENDO
fight for my heart
RomanceSean Johnson je jedan od mnogih ljudi koje je Sky Morgan - jedna od najboljih revolucionarskih hirurga njenog vremena - spasila od smrti. Nikada nije mislila da će njihov ponovni, božanstveni susret biti u maloj operacijskoj sali, dok je Sean bio be...