Episode XLVII

394 45 6
                                    

    Fire In The Heart : Episode 47

    _______

    «នេះអា Sunghoon វាអាក្រក់ជូជាតិដល់ថ្នាក់នេះផងហែស!? មិនកើតទេទុកអោយបងទៅប្រដៅវាជំនួសអោយឯង!» Jongseong គ្រាន់តែឮ Jaeyun និយាយរៀបរាប់បែបនេះនាយខឹងឡើងចង់ញ័រសាច់អស់ទៅហើយ មិននឹកស្មានថាអាប្អូនមួយនេះវាអាក្រក់ដល់ថ្នាក់នឹងសោះ គ្មានកាត់មករកនាយដែលជាសុភាពបុរសអីតិច .

  «កុំអី Hyung !! ខ្ញុំអាចហៅលោកថា Hyung បានទេព្រោះលោកក៏អាយុបងខ្ញុំដូចគ្នា!» Jaeyun .

  «អ៊ឺមៗឯងហៅបងថា Hyung ក៏បានដែរ» Jongseong .

  «ចឹង Hyung សន្យានឹងខ្ញុំរឿងមួយបានទេ?» Jaeyun .

  «ចង់អោយ Hyung សន្យារឿងអីទៅ?» Jongseong .

  «គឺ Hyung សន្យានឹងខ្ញុំបានទេ?ថានឹងមិនគេថាខ្ញុំមានផ្ទៃពោះ» Jaeyun .

  «បើសិនជាវាជាការសុំរបស់ប្អូនថ្លៃទៅហើយ Hyung ក៏យល់ព្រម! តែថា Jaeyun គិតថាអាចលាក់ពីវាបានយូរប៉ុណ្ណាទៅ? មិនយូរមិនឆាប់នោះទេពោះរបស់ Jaeyun នឹងធំដូចជាមនុស្សមានកូនទូទៅ ហើយដល់ពេលនោះអា Hoon វានឹងដឹងជាមិនទេ!» Jongseong .

  «ខ្ញុំក៏មិនដឹងដូចគ្នាដែរ Hyung !! បើពេលនោះមកដល់ខ្ញុំនឹងការពារកូនខ្ញុំដោយជីវិតរបស់ខ្ញុំ» Jaeyun .

  «បើចឹងមានរឿងអី Jaeyun ប្រាប់ Hyung មកចុះ! Hyung រីករាយនឹងការពារ Jaeyun នឹងក្មួយជានិច្ច!» Jongseong .

  «បាទ!អរគុណណាស់ Hyung » Jaeyun .

  «មិនអីទេ ចឹងតោះពួកយើងត្រឡប់ទៅវិញ ព្រោះល្ងាចដែរហើយ!» Jongseong .

  «បាទ!» Jaeyun .

Skip - ក្នុងឡានរបស់ Sunghoon

  «ចៅហ្វាយទាន!» Sing .

  «ហ៊ឹម~~» Sunghoon នាយមិនឆ្លើយនោះទេនាយគ្រាន់តែក្រហ៊ឹមបន្តិចព្រោះអារម្មណ៍របស់នាយកំពុងតែមិនល្អ .

  «ថ្ងៃខានស្អែកនេះមានប្រជុំនៅប្រទេស Japan ចៅហ្វាយឆ្លៀតទៅទេទាន?» Sing .

  «រំសាយចោលទៅ!» Sunghoon .

  «តែថា......

          ពេលនោះក៏ស្របពេលដែលឡានបើកចូលមកដល់ខាងក្នុងភូមិគ្រឹះ Park ល្មមទើប Sunghoon នាយចុះចេញពីឡានទាំងមិនចាំអោយ Sing បាននិយាយចប់ឡើយ ហើយពេលដែលចូលមកដល់ក្នុងភូមិគ្រះមិនឃើញ Jaeyun ទៀតវារឹតតែធ្វើអោយនាយក្តៅចិត្តលើសដើម .

Fire In The Heart (Complete √)Where stories live. Discover now