"Oğlum kızı görsen sen bile dalga geçersin vallahi, boyu bir kısa resmen Sincap gibi ya,"
"Abi kızlarla dalga geçmek sanrım en sevdiğin şey,"
"E ne yapayım biraz eğlence gerek yani değil mi,"
Okuldan yana asla yabancılık çekmiyorum çünkü zaten hep burada okuyordum bu yılda buradan devam etmek istedim. Okulun bahçesinde çocukluk arkadaşlarımla sohbet beni kendine sarıyor, sanrım en sevdiğim şeylerden biri arkadaşlarımla erkek erkeğe sohbet etmek olabilir galiba. Okulun girişinden girip karşımdan geçen tanıdık yüzle silkelenip kim olduğunu anlamaya çalışıyorum çünkü arkası dönük olduğu için tam seçilemiyor aslında , aa evet bu Sincap sanırım ya"
"Bak volkan geliyor anlattığım kız Sincap, boyuna bakar mısın aşırı komik değil mi abi ya, ben biraz uğraşayım şununla sizde benimle birlikte gelin,"
"Of abi bırak kızı ya uğraşma lütfen,"Volkan her zaman ki gibi vicdan yaparken ben konuşmaya devam ediyorum o sırada.
"Abi bir kerede ikiletmeyin ya, Kerem hadi gel ya,"
"Bana uyar geliyorum hemen,"Keremhiç bir zaman beni ikiletmez, çünkü birimize çok yakın karakterliyizdir.
"Yalnız kız çok güzel değil mi ya ben buna kesin Aşık olurum, gidip tanışalım bakalım, "
Aslında Volkan haklı çok güzel bir tipe sahip, beyaz tenli, saçları siyah, kahve karışımlı, gözleri çekik, üzerinde beyaz gömlek altında siyah kot etek, çok çekici duruyor ama onunla nedense alay etmek ilgimi çekiyor, onunla uğraşmak hoşuma gidiyor.
"Hey Sincap hanım nereye böyle dur bakalım,"uzaktan sesimi duymuş olamalı ki olduğu gibi durdu bende hızlı adımlarla ona doğru ilerlerken arkamdan da Volkan'la Kerem geliyordu.
"Ne istiyorsun Allah aşkına, şimdi de ukalalaşmayı bırakıp serseri olmaya mı karar verdin,"söylediklerine ne kadar sinir olsamda belli etmemeye çalışıyorum.
"Ov vurdu gol oldu şok şok şok,"Keremin sesini duyup ona döndüğümde yüzüne tokat yapıştırmak istiyorum resmen.
"Kerem çeneni keser misin lütfen,"
"Lütfen sen bunların dediklerine bakma kendilerince espiri yapıyorlar işte, ah kendimi tanıtmadım, merhaba ben Volkan,"Volkanın yine saçmaliyor oluşunu hayretle izliyorum,
"Kendince espiri yapmak istiyorsa eğer peşinde koşan kızlara yapabilir değil mi, bende kendimi tanıtayım, ben Defne" onların ellerini sıkıp tanışması hoşuma gitmedi nedense bir garip hissediyorum.
"Tanıştığıma memnun oldum Defne'cim," cim ne ya Dofnocimm,
"Bende memnun oldum Volkan ama bunlardan farklı olduğun için memnun oldum,"
"Tanışma faslınız bitti mi Volkan bey,"Volkana anlamsızca sinir oldum hala karamsar bir duygu içindeyim,
"Bitti Burak bitti,"
"O zaman diğer teneffüs kantinde buluşuruz tamam mı,"
"Tamam olur görüşürüz,"
"Tekrar tanıştığıma memnun oldum Defne"
"Bende," dedim normal bir tavırla.
Volkanın güzel kız görünce coşmasına sinir oluyorum ya, bir kerede arkamda dur be adam,kız görünce donup kalıyor adeta,kantine gelince görüşeceğiz ama seninle Volkan bey.
"S-sinca,"
Allah kahretmesin bu kız neden her cümleyi ağzıma tıkıyor ya, ama sende görürsün Sincap sınıfa bir geliyim görüşürüz. Çantamı duvarın üzerinden alıp okula doğru hızlı adımlarla ilerliyorum ama içimde nedense garip bir his var, sanki üzülen ben olacağım neden böyle bir düşünce oluştu içimde, herhalde o kızla alay ettiğim için böyle hissetmiş olamam değil mi hayiir hayır onunla alakası olamaz. Neyse zil çalmadan sınıfa gideyim de biraz uğraş bulayım kendime. Merdivenleri çıkıp sınıfın olduğu koridora doğru ilerlerken arkamdan Volkanın bağırma sesini duyup irkiliyorum.
YOU ARE READING
İntikam Yemini
Teen FictionSönmeye yer arayan Mum. Bir bıçak mı İNTİKAM YEMİNİ. Yıldız vermeyi, yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın. İYİ OKUMALAR :)