Selaammm nabersinizz, Yenii bölümmm!!
Yavv dün yanlışlıkla bölümü yayınlanmış nxnxnxn
size de hemnde bildirim gelmiş bende görünce hemn kaldırdım. Yanlış bildirim için üzgünümmm.♡♡♡♡♡umarım beğenirsinizzzz.
Oylamayı ve yorum yapmayı fikirlerinizi söylemeyi unutmayıınnnnnn ♡instagramm
@lulurillim--------
Albayın odasına doğru gittim. Kapıyı çaldım "gel" komutuyla içeri girdim.
Yüzbaşı Lavin Ateş! Emret komutanım! yüksek ve kalın bir sesle."Hoşgeldin yüzbaşı"dedi hoş buldum albayım . "Tim hala görevde-" derken kapı çalınmasıyla konuşması kesildi albayın.
İçeri giren o askerdi. "Tim sağ-salim vardı albayım görev başarılı" dedi asker, sesi oldukça yoğun ve kalın'dı.
Yan bir bakış attı bana. Albay askere bakıp "Yüzbaşı Lavin Ateş bundan sonra time o da dahil"
Yüzünde oluşan ifadeye de bakılırsa bu durumdan hoşlanmadığı ortadaydı.Yüzüme dahi bakmayan asker
"Emredersiniz!" Diyip çıktı.Sinir bozucu biri olduğu belliydi.
Ama daha beni tanımıyordu o.
Albaya selam verip arkasından çıktım.O önden yürüyordu bende arkasından sert adımlarla ilerliyordu.
Bi anda durdu bende durdum soğuk ve oldukça kalın bir sesle "peşimden gelme" dedi ona baktım arkası dönüktü koca bir dağ gibiydi."Peşinden gelmiyorum komutan"
Yanından geçip önünden hızlıca ilerledim.Belliki timin komutanı oydu time gelmemi istemediği yüzünden anlaşılıyordu. Benim
de kendimi sevdirmek gibi bir niyetim yoktu.Üniformamın giyip hızlıca timin yanına gittim girdiğim an
Tekmil ver asker! Dedim yüksek sesle.
Hızlıca ayağa kalkan tim şaşkın gözlerini üzerimden çekip arkaya baktı.Kafamı çevirdiğimde komutanı gördüm kapının eşiğinde kolarını birbirine bağlamış yaslanmıştı.
Timi kafasıyla onayladı.Tim Tekmil vermeye başladı.
"Kıdemli Üsteğmen Efe Kansız"
" Kıdemli Üsteğmen Bora Akar"
Ben hala ona bakıyordum kafasını bana çevirip kaş ve gözleriyle timi işaret etti.Time döndüm.
" Teğmen Ömer Yenilmez"
" Astsubay kıdemli üst çavuş Cengiz Akgöz"
"Astteğmen kıdemli çavuş Emre Öztürk"Hepsi aynı anda "Emredin Komutanım!"
Dediler. Yakından bakınca uzaktan gördüğüm asaletli tim onlardı.
Her birinin gözlerindeki ışığı gördüm."Yüzbaşı Lavin Ateş!" Diye bende kendimi tanıtım.
"Yarım saat sonra herkesi aşağıda görmek istiyorum geç kalan olursa yakarım.: "Emredersiniz!" Dediklerinde ise gökhana bakıp çıktım.
Gökhan Börü;
Komutanı olduğum bir timde sonradan gelen bir askeri istemiyordum özellikle benimle Aynı Rütbede olan bir kadın askeri asla.
Bana bakıp çıktı geldiği ilk günden timime emir vermesi sinirlerimi daha da germişti. Tim rahat konumuna geçmişti gözleri hala kapıdaydı.
"Daha yeni görevden döndüğümüzü bilmiyor mu?" Dedi Bora oturarak.
"Bence bilsede pek değişecek gibi değil." Diye cevapladı efe.
Kaşlarımı çattım sinirli bir şekilde
"Kendinize gelin!" dememle tekrar ayağa kalkan tim hazır pozisyonuna geçti.Sizi pamuklar arasında beslemişim gibi konuşmayı bırakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄
ActionBana emir verme Komutan!. Ben senin askerin değilim. dedim bağırarak. dahada sinirlenmişti yumruğunu dahada sıktı sözlerime karşı. Tim bizi izliyordu dikkatlice, gözlerini gözlerime kilitlemişti , kırpamadım gözlerimi. kaskatı kesilmişti, gözleri...