Yenii bölümm geldiiiii♡♡
Bool bol yorum yapıınnn
Oylamayı unutmayıın
instagramm
@lulurillim____________
🔥
Gökhan Börü;
Bir fırtınanın içinde kaybolduğun zaman duyduğun ve hissetiğin korku mudur? yoksa fırtına seni dahada derinlere ve uzaklara götürdüğünde duyduğun ve hissetiğin şey fırtınanın şiddetine kendini kaptırıp olabildiğince esmek miydi?
Ben kendimi fırtınaya kaptırdığimda girdikçe derine gitmek estikçe dahada sert esmek istedim...
Yemek haneden çıktıktan sonra asker yanıma gelip selam verdi "Yüzbaşım Albay sizi ve Lavin Yüzbaşıyı odasına çağırıyor" Tamam geliyorum." Dönüp arkama baktım.
Gerçekten de dönüp onu çağırıcakmıydım. Bunu düşündüğüme inanamıyorum tabiki de onu çağırmayacaktım. Timin komutanı benim bilmesi gereken birşey olursa zaten söylerdim.
Bütün bu düşüncelerimi bi kenara bırakıp albayın odasına gittim.
Kapıyı çaldım. "Gel" komutuyla içeri girip asker selam verdim.
Kapı çalındı. Arkadan gelen ses Lavinyaya aitti.Selam verip içeri girdi "Geç kalmadım değil mi?"
"Hayır, daha başlamıştık, buyurun oturun" dedi albay
ben ise hala ona bakıyordum Kafasını bana çevirdi "buyurun yüzbaşım" dedi fısıldıyarak. kafamı ona doğru çevirdim sinirle bakan gözlerimi kendi gözlerini üzerimden çekince
bakışlarımı ondan çekip oturdum."Sınır yakınlarındaki bulunan köylerde son 2 günde kaybolan genç çocukların dereye atılmış olan cesetlerine rastladık" "Nasıl yani öldürüp öldürüp dereye mi atıyolar?" Diye sordu dehşetle parlayan gözlerine baktım.
"Bunu daha bilmiyoruz" dediğimde
Sinirli bir şekilde "Nasıl bilmiyoruz? neyden bahsediyorsun sen, öldürmüşler işte " diye cavap verdi.
Ateşle bana bakan gözlerinden Soğuk bakışlarımı çevirdim.Ateş saçan gözlerininin nedeni verdiğim cevapmıydı yoksa onu çağırmamamıydı. Sınır bozucuydu gerçekten.
En hoşlanmadığım şeylerden
birisi'de söylediklerime karşı
sert çıkılmasıydı,ve bu yüzbaşı
şimdiden çizgisini aşmaya
başlamıştı bile.albaya döndüm."Ellimizde başka bir bilgi varmı? albayım?" "Dosyayı uzattı"
"Şimdilik bu kadarını biliyoruz. gerisi sizde." DediMasadan dosyayı alıcakken Lavinya dosyayı aldı. Bana umursamaz bir bakış attıktan sonra dosyayı incelemeye başaldı.
Lavin Ateş;
Dosyayı incelerken bana sinirle bakan Gökhana bakmamaya çalışıyordum.
Yüzündeki o ifade öfkesini çok belli ediyordu.Bana haber vermemesine acayip sinir olsamda benim burda olmama daha da sinir olan Gökhan'ın sinir'li bakışlarından çekildim.
Albaya döndüm"Yani bunun örgütle bir bağlantısını olduğunu mu düşünüyorsunuz?" Diyip dosyayı Gökhana uzatım.
Sinirle bakan gözlerini dosyaya çevirip sertçe ellimden aldı."Bunu henüz bilmiyoruz, ama sınır bölgesindekiler tehlike'de bunu yapanların derhal etkisiz hala getirilmesi gerekiyor.
Size güveniyorum!!"
Dediğinde ikimizde ayağa kalktık
"Emredersiniz!!" Diyip çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄
ActionBana emir verme Komutan!. Ben senin askerin değilim. dedim bağırarak. dahada sinirlenmişti yumruğunu dahada sıktı sözlerime karşı. Tim bizi izliyordu dikkatlice, gözlerini gözlerime kilitlemişti , kırpamadım gözlerimi. kaskatı kesilmişti, gözleri...