Helooooooo nabersinizzz!!!!♡
Yenii bölüümm 💃🏼💃🏼💃🏼
Keyifli okumalaaarrrr ;)instagramm
@lulurillim🔥
Gecenin sert rüzgarlarından sonra sabahın kavurucu sıcağının altında
Kurt'la çalılıkların arasında uzanmış köyü gözlüyordum.(Kurt silahının adı)"Zincir 2 zincir 1"
gelen ses Lavinyaya aitti ,
"Zincir 1 dinlemede"
"Varmı bi haraket?"
"Henüz yok toplanın "
"Anlaşıldı. "
Tim olduğum konuma toplanmıştı.
Bora; "Etraf garip bir şekilde sesiz "
" Fazlasıyla sessiz. Köy'e girmeden neler olduğunu anlıyamayacağız.
Ben ve Kansız içeri giricez sizde köyün etrafında yerlerinizi alın.
Lavinya hariç tim "Anlaşıldı" dediğinde sert bakışlarına bakıp arkamı dönüp ilerledim.Lavin; Dün geceden beri etraf çok sessizdi. Sabah olduğunda hala bir vurguya rastlamamıştık.
Gökhan ın olduğu konumda timle buluştuk.Bu kez köyün etrafında yerleşmemizi emretmişti. Gökhan efeyle birlikte köye gireceğini söyleyip arkasını döndü. Ben ise donuk bakışlarla ona bakıyordum. Tim anlaşıldı diyip dağılacakken. " bende geliyorum" diyip durdurmuştum onu.
Bana doğru dönüp gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı " hasbinallah " diyip nefesini verdi.
Ben ise hala ona bakıyordum. Kararlı ve inatçı bakışlarımdan ne derse desin yine geleceğimi anlamış oluca kiKafasını kaldırıp efeye döndü " sen ve ömer köyün arka tarafına geçin" diyip gözlerini bana çevirdi soğuk bakan bakışlarıyla ateşle bakan gözlerimden çekip arkasını dönüp yavaş yavaş gitmeye başladı. Time döndüm" hadi herkes yerlerine" diyip arkasından gittim.
"asker,emirlerime ne zamandan beri karşı gelinir oldu? "
Demesiyle duraksadım
Konuşmaya devam etti"Seninle yuva'da görüşücez ateş" demesiyle gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Bu uzun zaman sonra çıktığım ilk operasyonumdu keyfimi kaçırmasına izin vermiyecektim.
Onunla operasyonda tartışmıcaktın suskunluğumu korudum ,
Börü önden ilerlerken ben ise arkasına siper oluyordum
Tam anlamıyla sırt sırtaydık
Vücudu çevik ve bi o kadarda hareketliydi keskin nişancı tüfeği sırtında asılıydı gözleriyle etrafa korku saçıyordu,Ani bi haraketle kolumdan tutup beni bi harabe eve çekti ne olduğunu anlamaya çalışırken bana eliyle sesiz ol işareti yaptı ,
Nolduğunu anlamaya çalışan gözlerimi onun yeşil gözleriyle birleştirmiştim.
Köyde hareketlilik vardı arabayla silahlı adamlar köy doğru geliyordu .
Börü;"gelenler var" lavinya'yı kenara çektim. adamlar evin yanından geçip gitti belli ki içerde daha fazla adam vardı .
"Zincir 3 zincir 1 konuşuyor"
"Zincir 3 dinlemede zincir 1"
"Köyde haraketlik var dikatli olun "
"Emredersiniz "Evin üst katına çıktı Lavinya kontrol etti " temiz"
Üst kata çıktım kurtla etrafı kolaçan ettim köy sessizliğini koruyordu nerde bu insanlar?!
Lavinya dürbünle bakıyordu ,Kulaklıktan ses gelmesiyle dikattim dağıldı
" zincir 1 zincir 5"
"Zincir 1 dinlemede"
"Köyün arkasında insanlar büyük bi çukur kazıyor başlarında silahlı adamlar var "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄
AcciónBana emir verme Komutan!. Ben senin askerin değilim. dedim bağırarak. dahada sinirlenmişti yumruğunu dahada sıktı sözlerime karşı. Tim bizi izliyordu dikkatlice, gözlerini gözlerime kilitlemişti , kırpamadım gözlerimi. kaskatı kesilmişti, gözleri...