Selamın aleyküm bacılarr nabersinizzzzz
Ben iyiyim umarım sizlerde iyisinizdir önce bi oylayın sonra keyifle okuyun bu bölümde ayrı bi sahneleri içerdi umarım beğenirsiniz keyifli okumalar dilerim bebeklerrrr 🔥🐺🔥
Lavin Ateş'ten;
Duygularımı gizlemekte çok kötü olduğumu fark ettim ee zaten bunu biliyordum ama bu kadar olduğunu da bilmiyordum öfkelendiğim zaman bunu saklıyamazdım üzüntümü içime akıtırdım ama bunda o kadarda iyi olmadığımı fark ettim ben bazı şeyleri içimde yaşıyamıyormuşum çok çabuk anlaşılıyorum acaba herşeyi bu kadar bellimi ediyordumdum..Tabura vardığımda saat on buçuk olmuştu bile havada serin bir rüzgar vardı girişte doğru yaklaştığımda nöbet tutan askerler beni görür görmez asker selamı verdiklerinde bende başımla selam verip içeriye girdim.
Telaş içinde taburdan dışarıya doğru çıkan salih albayı gördüğümde durdum ve asker selamı verdim.
"Bir sorun mu var albayım" telaş içinde bakan ela gözlerine baktım.
"Var daha doğrusu varmış" dediği şey ile anlamsız bir ifadeyle yüzüne baktım.
"Saldırıya uğramışsın yanında da esila varmış" demesiyle jetonum düşmesi bir oldu. İyide nerden duymuştu ki bunu esila babasını telaşa vermemek için demezdi."Doğrudur albayım." Dik duruşumu bozmamıştım sesim kalın çıkmıştı.
"Esilaylada konuştum peki sen iyimisin kızım" salih albay babamın silah arkadaşıydı esilaylada hemen hemen birlikte büyüdüğümüz için o da beni kendi kızından ayırmazdı. sorduğu soruyla yüzümde küçük bir tebessüm oluşmuştu.
"İyim sağolun alabayım" ama şimdi ise benim ona sormak istediğim asıl soru bunu nerden öğrenmiş olmasıydı." albayım--
Siz bunu nerden duydunuz" yüzünü ciddiyet kaplamıştı tekrar,
"Gökhan yüzbaşı söyledi" bak sen bizim komutana bende timimin bu çenesi nerden geliyo diyordun meğersem komutanlarından bulaşmış. Yinede dememesi gerekiyordu. Ben bunları düşünürken bakışlarım yere inmişti salih albayın sesiyle tekrar bakışlarımı kaldırıp doğruldum.
"İkinizde böyle birşeyi benden nasıl saklarsınız " Sesi oldukça ciddiydi ve bi yandan da haklı olsada bilmemesi daha iyiydi gökhanın söylemesi hiç iyi olmamıştı."Gökhan söylemese haberim bile olmayacaktı"
"Haklısınız komutanım" sözlerine karşı sadece bunu diyebilmiştim,
"Bu adamlar sıradan birileri değil gerekirse özel koruma ayarlarız. Bu konu ciddi böyle bir durumu benden gizlemememeniz gerek " siz haberleri gökhan yüzbaşımdan almaya devam albayım.
"Emredersiniz komutanım" dedim tabikide, oda kafasıyla onayladıktan sonra yanımdan çekip gitti. Siyah botlarının sert adımları uzaklaşınca derin bir soluk bıraktım dışarıya doğru. Ah gökhan yüzbaşı aha ne diye söylersinki zaten albaya.
Timim ne haldeydi acaba yorulmuştum bugün yoksa taburu turlatmak iyi olurdu. İçeriye girip odama girip duş aldım askeri üniformamı giydim timin olduğu odaya doğru gittim.
İçeriye girmemle bora'nın beni fark edip "DİKKAT" diye ayağa kalkıp pozisyon almasıyla timde hızla pozisyon almıştı. Hepsi halla asker üniformasıylaydılar cengiz hariç bütün tim içlerdeydi ömerde dönmüştü."Rahat" dedim kalın bir sesle içeriye doğru birkaç adım attıp tekli koltuklardan birinde oturdum.
"Ooo komutanım geceleremi aktınız" diyen boraya ateş saçan gözlerimi çevirmemle boğazını temizleyip boraya bir yastık fırlatan ömer de ters bakışlarını boraya çevirmişti bora ise suskunluk bayraklarını asmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄
ActionBana emir verme Komutan!. Ben senin askerin değilim. dedim bağırarak. dahada sinirlenmişti yumruğunu dahada sıktı sözlerime karşı. Tim bizi izliyordu dikkatlice, gözlerini gözlerime kilitlemişti , kırpamadım gözlerimi. kaskatı kesilmişti, gözleri...