Bölüm 12 🔥

995 54 37
                                    

Seni hissetmek istiyorum
Her soluk alış verişimde,
Seni yazmak istiyorum
Her kalemi ellime alışımda,
Seni görmek istiyorum
Her boşluğa dalışımda,

Seni hissetmek istiyorum Her soluk alış verişimde,Seni yazmak istiyorumHer kalemi ellime alışımda,Seni görmek istiyorum Her boşluğa dalışımda,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamm özlediniz miii timii?? Ee umarım beğenirsiniz
11. Bölümü okumadan bu bölümü okumayın hadi 11. Bölümü oylayın da gelin keyifli okumalar diliyorum 🔥🔥

***
siyah arabaları kocaman bir binanın önünde durunca lavin kafasını sağ pencereye çevirip kahve gözlerini binanın üzerinde gezdirdi.
up uzundu bu binaydı. Kafasını iyice yukarı kaldırdı bu bina bembeyaz duvarlara sahipti balkonları gri renkte ve çatısı ise kahve rengiydi. En tepesinde duran iki çift beyaz güvercini bile farketmişti lavin,
bembeyazdılar pamuk gibi sonra gözü masmavi olan gökyüzüne kaydı lavin mavi rengi severdi özellikle de gökyüzündeki bulutların kapladığı maviyi çünkü pamuk şeker gibi olan bulutlar gökyüzündeydi ve lavin pamuk şekere bayılırdı.
Güvercinlere bakarken yüzünde oluşan tebessüme karşı sol tarafında sürücü koltuğunda oturan babası da gülmüştü.

"Ne o beğendin mi?" diye sordu biricik kızı olan levin'e.

önce kafasıyla onayladı lavin sesizce gözü hala çattı üzerinde duran güvercinlerdeydi. Pamuk gibi olan güvercinlerden birtanesi kanatlarını aralayıp mavi gökyüzüne karşı süzülmeye başlayınca lavin güvercinin kanatlarının süzülüşlerine karşı hayranlıkla baktı.

"Evet,hadi içinide görmek istiyorum" dedi heyecanla elini kapının koluna götürerek.

faruk sevinmişti kendini lavinin beğenmemesine karşı o kadar hazırlamıştı ki lavinin bu heyecanlı ses tonuna karşı rahatlamıştı ama daha henüz bitmiş sayılmazdı.
Küçük lavin daha içerisini görmemişti bu demek oluyor ki faruk için halla kritik anlar devam ediyordu.

arabadan önce lavin'in küçük beyaz sandaletleri belirdi sonra ise beyaz çorabı ve minik mavi kot eteği üzerinde ise beyaz badisi gözüktü. Babasına özenle ördürdüğü up uzun siyah saçları ve mavi kurdereli tokasını da takmıştı.

koyu tondaki kahve gözleri tekrar apartmanın ucundan tepesine kadar gidip geldi. o sırada minik ellerini önünde birleştirmiş parmaklarıyla oynuyordu.

Faruk arabanın kapılarını kilitleyip kızı lavinin yanına geçip durdu.

Lavin 6 yaşında minicik boyuyla
dev gibi duran babasının yanında minicik gözüküyordu babasının simsiyah gür saçlarına güneşe bakınca ışık gibi parlayan gözlerine her bi yüz hattına gülünce çenesinde oluşan gamzeye sol tarafında gözünün altında çokta belirgin olmayan küçücük bene yada üzerindeki asker forması kocaman siyah botları ve ünüformasındaki göğsünde duran al bayrak bunların hepsine aşıktı bu kız çocuğu babasının ellindeki en ufak çiziğe bile hayrandı.

𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin