Yettim bacılar..!!
Merhabalar ateşcikler nasılsınızzz
İyısiniz umarım öncelikle derin bir nefes alın ve soluksuzca okumaya başlayıınnn...
Eh yani oy verip yorumlamayıda unutmadınız diye düşünerekten keyifli okumalar dileriimmmm!!!🔥🐺
Sesizlik boş değil
Cevaplarla dolu...Günümüz,
Gökhan Börü'den;
Ayağa kalkmamla timde ayaklandı. O ise hala oturduğu yerden derin düşüncelerdeydi. Ne düşünüyordu acaba bu kadar derin."Yerini tespit edelim,Örgütü çökertmeye bu kadından başlayacağız."
"Emredersiniz" dediklerinde Lavinya nihayet düşünce aleminden çıkıp hızlıca ayağa kalktı.
Ona baktığımda gözleri hafiften de dolmuştu kas katı kesilmişti bedeni, ne oluyordu ona bu kadar derin düşüncelere dalmasının sebebi neydi ,Tim odadan çıkarken Lavinya da kapıya yöneldi.
" lavin Sen kal" dedim sadece
Durup bedenini bana doğru çevirdi. Durduğum yerden kapıya doğru yönelip karşısında durdum. ona baktığımda Kafasını kaldırıp gözlerini gözlerimle birleştirdi.herzaman ateşle bakan gözleri durgundu " efendim "
"Durgunsun" dedim sorgulayıcı bakışlarına cevap olarak.
"Yoo" dedi geçiştirerek.
"Gözlerin-" dediğimde gözlerinin kavhesi beni dahada çekiyordu içine ne oluyodu bana sanki onun gözleri kuyuydu baktıkça içine çekiyordu beni.
"Gözlerim?" Diye sordu kaşlarını havaya kaldırarak.
"Gözlerin ateşle bakmıyor " dememle gözlerini kaçırdı sonra tekrar bana baktı
"Nasıl bakıyor" dediğinde bu kez kayboldum gözlerinde, çok derindi bakışları, kendine çeken bir koyuluğu vardı gözlerinin.
Neden baktıkça kayboluyordum.
Gözlerine dalmışken bakışlarını çekmesiyle kendime geldim.
"Bence sen durgunsun " diyip bedenini benden uzaklaştırıp masaya doğru yöneldi.
"Çünkü ben hala ateşle bakıyorum" diyip masanın üzerindeki su şişesinin elline alıp kapağını açtı.
Ona doğru dönüp. Gözlerimizi tekrar birleştirdim.
"Ateşle bakıyorsun demek,ne hoş" dedim dudaklarımı kıvırarak.
Kafasını onaylaracasına sallayıp şişeyi bana uzattı.
"Ateşli gözlerin biraz dolmuş sanki" diyip uzzatığı şişeyi ellinden alıp yudumladım.
Masanın etrafından dolaşarak yanıma geldi. Yavaşça yanıma yaklaşıp önümde durdu gözleri yerdeyken .
Boyu benden kısa olduğundan kafası göğsüme geliyordu. Kafamı eğip ona baktım nedense bu durum hoşuma gitti."Ateşin gözleri dolmaz yüzbaşı" dedi fısıldıyarak sonra gözlerime baktı şişenin kapağını uzzatı.
Kapağı ellinden aldığımda gözleri hala gözlerimdeydi gözünü benden ayırmak istemiyordu sanki bana meydan okuyordu gözleri, ne kadar güzel baktığını bilse o ateş saçan gözleri, gözlerine daldım o benim gözlerimde kaybolmuşken, bana bu kadar uzun bakmamalıydı, yanlış sularda yüzüyorsun ateş gözlerini ayırmadan "müsadenle" dedi başımla onayladım çıktı odadan gözlerim hala ondaydı.Saçlarının siyahlığına göre Teni bembeyazdı. gözlerine baktığımda neden koyuluğunda kayboluyordum. Yaptığı her haraketi neden beni düşündürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄
AksiBana emir verme Komutan!. Ben senin askerin değilim. dedim bağırarak. dahada sinirlenmişti yumruğunu dahada sıktı sözlerime karşı. Tim bizi izliyordu dikkatlice, gözlerini gözlerime kilitlemişti , kırpamadım gözlerimi. kaskatı kesilmişti, gözleri...