Bölüm 6 🔥

1.8K 101 37
                                    

Helooo nabersiniiiizzzzz
Harika ötesi bir bölüm olduuuu
Geceyi aydınlatan yıldızlar gibi alttaki yıldızı parlatmayı unutmayınnnn♡♡♡♡♡♡♡♡♡

instagramm
@lulurillim

~~~~~~~~🔥🐺

Gecenin ay ışığında yıldızların
kaybolup gökyüzünü kara bulutların kapladığı yağmurun mermi sesi kadar şiddetle yeryüzüne düştüğünde oluşan sese gözlerimi açtım.

Odada soğuk bir esinti vardı. Yataktan kalktım saat 3:45'ti kafamı esintini geldiği açık bıraktığım pencereye çevirdim.

Şimşek çarpmasıyla perdeme vuran ışık gözlerimde yansımıştı.
Pencereye doğru ilerlediğinde rüzgarın şidetli ıslak esintisi yüzüme çarpmasıyla biraz daha ayılmıştım.

Perdemi açtığımda kafamı gecenin karanlığa bürünmüş kapkara bulutların şimşek eşliğinde yeryüzüne yağdırdığı yağmur damlalarının geldiği karanlığa kaldırdım.

Şiddetle yağan yağmur az da olsa yüzüme vuruyordu. Kafamı yağmurun hızla indiği aşağı baktığımda.

Şiddetli esen rüzgara karşı koşan Gökhanı gözlerim buldu. Beyaz tişörtü gri eşortmanıyla (klasik erko kombini cnxnxn) şiddetle yağan yağmur ve rüzgar esintisine karşı koşuyordu.

Gerçekten de bu havada koşu mu yapıyordu

Oldukça gür olan siyah saçları yağan yağmurda ıpıslak olmuştu.
Tişörtü bedenine tamamen yapışmıştı. Üniformasıyla gizlenen karın kasları apaçık ortadaydı.Bedenine çarpan esinti vücudundan akan yağmur damlalarına vuruyordu.

Ayıcık desenli pijamamla pencereden dikkatlice onu izliyordum bi anda rüzgara doğru koşmayı bıraktı.

Niye durdu ki bu şimdi.

Bi anda kafasını bana doğru çevirip bana baktı. Perdeyi kapatıp içeri girmeyi düşündüm ama bu kaçmak gibi olurdu ve ondan kaçmıyordum Yağmur yağdıkça rüzagar daha sert esiyordu.

Odanın içinde olmama rağmen soğuktan titreme geliyordu o ise
Bu soğukta koşuyu bırakmış benim penceremi mi gözlüyordu gerçekten. Bi süre bakıştıktan sonra
Gözlerimi kaçırdım. Oda içeri girmiş olucaki ilerleyip kayboldu.

Etrafa göz değdirdikten sonra yağmur dinmişti yavaşta olsa soğuk esen rüzgar yüzüme vuruyordu. Gözlerimi kapatıp esen rüzagrı içime çektim gözlerim açıp gökyüzüne baktım gün doğmasına az kalmıştı.
Penceremi kapatıp perdemi çektim. Uyurken açılmış havada duran saçlarımı topladım.
Yüzüme su sıçratıktan sonra. Saçlarımı tarayıp düzgünce arkadan topladım. üniformamı giyip, çıktım.

Kapıyı açmamla gökhan la göz göze geldik üniformasıyla o da odasından çıkıyordu. Gözlerim ellinde havlusuylu yarı ıslak olan saçlarını kurutmasına kaydı.

"günaydın ateş"

"günaydın yüzbaşım "

Bana çapkın bi gülüş atıp yürüdü bu neydi şimdi arkasından yürüdüm tim toplanmış bizi sahada bekliyordu yerler ıslaktı serin rüzgar esiyordu hava aydınlanıyordu.
Tim bizi görünce asker selamı verdi.

"hayalet timi emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım"

" rahat " dedi Tim rahat pozisyona geçti ,

"Timinde bulunan herbir askeri sınamadan timime almam."

Dedi bana dönerek
Beni sınamaktanmı bahsediyordu yani, güldürme beni yüzbaşı.
Gözlerimi ona çevirip kaşlarımı
havaya kaldırdım.

𝐀𝐘𝐍𝐈 𝐑Ü𝐓𝐁𝐄 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin