12 Mayıs 2022 - İntihar girişiminden 17 gün sonra.
Candan: Burada ne işin var?
Ufuk: Sadece dün gece uyuyamadım da pek.
Candan: Ninni söylememi mi bekliyorsun?
Ufuk: Fena olmaz.
Candan: Hadi kimse görmeden seni, uç. Sonra günün konusu oluyorum.
Ufuk: Olsun ne olacak ki. Benden mi utanıyorsun?Candan: Ne alaka canım. Sadece ağızlarda dolaşmak istemiyorum. (Ufuk'un elindekileri görür) Onlar ne? Sakın sana aldım deme.
Ufuk: Sana aldım ama.
Candan: Ne gerek vardı?Ufuk: Kahve aldım Bir de papatya işte.
Candan: Papatyaya yazık etmişsin onu niye kahvenin yanına koyuyorsun ki. He anladım elinde tutarsan karizman çizilir.
Ufuk: Yok ya 1 saattir seni bekliyorum ondan elim de taşımaktan yoruldum ondan koydum poşete.
Candan: Anladım. Bir daha gelme ama rica ediyorum.Ufuk: Tabi gece beynimde virüs gibi dolaşmayı bırakıp uyumama izin verirsen ricanı düşünebilirim.
Candan: Tabi ki bir daha söz gelmeyeceğim aklına.
Ufuk: O senin elinde olan bir şey değil işte.
Candan: Beni düşünme o zaman.
Ufuk: Benim elimde de olan bir şey değil.Candan: Ben gidiyorum içeri.
Ufuk: Kolay gelsin.Candan: Sana da. Akşam görüşürüz.
Ufuk: Görüşeceğiz.
Candan: Sağol papatyalar için.Ufuk: Önemli değil.
Candan içeri giderken Ufuk yüzü güler bir şekilde otobüs durağına gitti.
Hale: Kızım sen neredesin sabahtan beri?
Candan: Ne oldu patron mu kızdı?
Hale: Yok yok senin ki dondu.
Candan: Benimki?
Hale: Sevgilin işte aşağıdaki çocuk.
Candan: He. Ne oldu ki?
Hale: Kızım sabahın köründen beri burada.
Candan: Sen nereden biliyorsun acaba bunu?
Hale: Sabah gelirken gördüm. Selam bile verdim yani. Ne soğuk şey be. Sen bunu nasıl tavladın?Candan: Tavlamadım ben onu. O da beni tavladı. Anlaşmalı sevgililik bu.
Hale: Baya da odun gibi gözükse de sana papatya almış he.
Candan: Şunları senin vazona koysana.
Hale: Tabi sana çiçek gelmediği için vazonda yok.
Candan: Farkındaysan sana da uzun zamandır çiçek gelmediği için vazon boş.Hale: Ah bize sabahın köründe papatya veren yok ki.
Candan: Uzatma hadi işine dön.
Hale: Ah kahve alanımız da yok.
Candan: Al iç.
Hale: Yok ya o senin aşkından gelme.
Candan: Yahu al iç.Hale: Yok ya istemiyorum. Size mutluluklar.
Candan: Sağol sağol.Ufuk ise işe gittiğinde yine patronun odasına gider.
Haldun: Neredesin oğlum sen? Adet haline getirdin geç kalmayı. Ne o yine mi otobüs gelmedi?
Ufuk: Gelmedi.
Haldun: Daha önce paşa paşa herkesten önce geliyordun. Şimdi ne oldu?
Ufuk: Evimden gelmediğim için geç kalıyorum.Haldun: Anladık manita işlerin falan var. Ama böyle olmaz. Özel hayatınla işi karıştırma.
Ufuk: Çalışırım.
Haldun: İzin gününe ekledim 2 saat daha.
Ufuk: Sorun yok çalışırım.Haldun: Çıkabilirsin.
Alper: (Ufuk masasına gittiği zaman) Ne oldu ne dedi?
Ufuk: İzin gününe 2 saat daha kitledi.Alper: Şerefsize bak ya.
Ufuk: Hayır anlamıyorum ki ben yarım saat geç kalıyorum o 2 saat kitliyor.
Alper: Boş ver ya bir daha yapmazsın.
Ufuk: Yapmasam bile yine kulp bulur.Alper: Mesaiye kalmadın diye yapıyor hep.
Ufuk: Kalmayacağım kardeşim kalmayacağım. İstemiyorum onun parasını falan.
Alper: Ya mesai de fazla iş olmuyor. Kal bence.Ufuk: İstemiyorum çok basit istemiyorum.
Alper: İyi ben işe dönüyorum.
Ufuk: Kolay gelsin.
Alper: Sana da.
Ufuk ve Candan netice olarak akşama kadar çalıştılar. Ufuk'a sürekli bakmaya gelen bir patronu vardı. Candan'ın ise sürekli şaka yapan bir patronu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BÖYLE OLMAZ
RomanceBir kız bir oğlan sen buna aşk hikayesi dersin ben buna mutsuzluk hikayesi diyorum Bu kitabı neden okumalıyım sorusundan çok nasıl okumalısınız onu söyliyim. Karakterleri aklınızda belirleyin. Sonra benim yazdıklarımı onlara açtığınız baloncuklara k...