50. Perde 'Gitmiş'

155 18 0
                                    

6 Haziran 2022- İntihar girişiminden 42 gün sonra.

Hale: Candan'ı bekliyorsan gelmeyecek söyleyeyim. 
Ufuk: Nasıl gelmeyecek?
Hale: Sana haber vermemiş galiba. Candan gitti.
Ufuk: Nasıl gitti? Anlamadım ben. (Ufuk'un içini bir boşluk kaplamıştı ki)
Hale: Amerika'ya uçtular dün gece Taner Bey'le. (Ufuk telefonunu çıkardığında) Arasan da ulaşamazsın mesaj atarsan belki cevap verir. 
Ufuk: Teşekkürler. Ben kaçıyım o zaman. 
Hale: Ne o yine mektup mu getirmiştin?
Ufuk: Sayılır. 
Hale: (Ufuk giderken) Beklesene bir. 
Ufuk: Ne oldu?
Hale: Serdar'mış seni o hale getiren. Gerçekten bilsem onunla bir ilişkim olmazdı. 
Ufuk: Sıkıntı yok. Sadece kimlerle sevgili olduğuna biraz daha dikkat et.
Hale: Her gün getiren mektup birini bulmak zor. 
Ufuk: Ayda bir getirenini bulursan kaçırma bence. Kendine iyi bak. Görüşürüz. 
Hale: Sende. Görüşürüz enişte bey.

Ufuk ofise gittiğinde Candan'a internetten mesaj attı ama cevap alamadı. Tabi hemen ümitsizliğe düşmek istemedi ama bir boşluğa düşmüştü. Bu ani gidiş niyeydi? İnsan bir arardı bir mesaj atardı. 

Ufuk'un mesajına akşam cevap geldi: |İş için buradayım cuma döneceğim. Sana yazamayabilirim. Yoğunum. Öptüm görüşürüz.|

Ufuk mesajı fark ettiğinde bir daha mesaj attı ama cevap gelmedi. Ufuk hep içinde bir şüphe barındırdı. Candan'sızlık ona yaramamıştı. Aklına hep saçma sorular takıldı.  Ya Candan temelli gitmişse bir daha gelmezse. Ya orada başına bir şey gelirse. Ya uçak düşerse... vs.

AŞK BÖYLE OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin