15 Mayıs 2022 - İntihar girişiminden 20 gün sonra
Ufuk eve girdiğinde...Anne: Oğlum sen mi geldin?
Ufuk: Hayır hırsız geldi evi soyup gidecek.
Anne: Şu şakaları yapma. Tövbe de.
Ufuk: Of anne. Yatsı okundu mu?
Anne: Okundu.
Ufuk: Ben namaz kılıyım gelecem yanına.
Anne: Hangi dağda kurt öldü.
Ufuk: Candan benim ya ondan anacığım ondan.Ufuk namazını kılarken kendini tutamıyordu. Yüzü her daim gülüyordu. Mutluluk kanına işlemişti. Namazı bitirdikten sonra da tek duası Candan'ın hep kalmasıydı.
Ufuk: (Salona gittiğinde) Eeee anne naber?
Anne: İyi ne olsun. Anlaşılan sen iyisin.
Ufuk: Anne hemde çok iyiyim.
Anne: Acıyor mu hâlâ?
Ufuk: Gelinin eli değdi acır mı anne hiç?
Anne: Oğlum emin misin bu kızın sana uygun olduğuna yani biraz anarşist gibi tipi var.
Ufuk: Eee anne ben neyim? (Gülerek)
Anne: Ya polise taş atanlar yok mu tipi biraz onlar gibi.
Ufuk: Anne tiple olmuyor bazı şeyler kızın kalbi temiz.Anne: Yani ateist gibi tipi var.
Ufuk: Of anne kız Müslüman tamam mı? Hem de sabah gördün ortalığı hemen iki dakika da halletti. Kız tam benlik anne?
Anne: Yani ne biliyim dövmesi falan da var hem nereden belli işler karıştırmadığı seni kandırmadığı.
Ufuk: Anne ne iş karıştırabilir acaba?Anne: Sabah ki hareketi belki kurmacaydı.
Ufuk: Anne çok televizyon izliyorsun valla.
Anne: Oğlum hayatın gerçekleri bu. Belki kendini sana yamamaya çalışıyor.Ufuk: Anne sen ne ara bu kadar şüpheci oldun acaba? Kız melek diyorum sana.
Anne: Yengenin tanıştırdığı kızlarla niye anlaşamadın.Ufuk: Anne sana kaç kere anlatacağım. Kızlar benden gelecek istiyor anladın mı? Yok ev, yok araba, yok annenle mi yaşayacaz. Ya beni mi sevecek evimi mi sevecek?
Anne: Kızlar güvence ister oğlum. Bende babandan istedim ama bana değer vermedi.
Ufuk: Hayda konu yine babama geldi. Yahu senin babamdan istediğin tek şey değerdi. Yahu bu kızlar benden değerli bir şey istiyor. Yok düğün istiyor yok bilmem ne takımı. Ya biri de çıkıp en sevdiğin renk diye sormadı. Bunlar yolunacak kaz arıyorlar. Rahat yaşam arıyorlar. Yani ağzını burnunu kırmamak için zor tuttum kendimi. Anne senin gibi olsalar zaten eyvallah ama senin gibi değiller. Mala tapanla işim olmaz benim.
Anne: Ne yani bu kız senden bir şey istemiyor mu?
Ufuk: İstemiyor anne.Anne: İlk başta öyledir sonradan ister.
Ufuk: Ya ne istemesi anne. Candan öyle bir kız değil. Bak ben doğruyu buldum. Karşıma yüz bin kız koysan da... Ya şöyle diyim en güzel kızı koysanız da karşıma ben Candan'ı istiyorum. Sen demiyor muydun hem sevdiğinle evlen diye. Tamam ben bu kıza aşığım.
Anne: Evlenmeye gönlü var yani.
Ufuk: Anne daha 30 olmadım. Ne dedim ben sana 30 da evlenirsem evlenirim dedim. Tanıştığım kızlar farkındaysan 1 yıl içinde evlenelim kafasındaydı. Sen babamı 2.5 yıl bekledin Candan da beni bekler emin ol.
Anne: Oğlum bu zaman da bulamazsın ki dört dörtlük kız.
Ufuk: Anne ben buldum diyorum buldum. Candan'ın kalbi dört dörtlük.
Anne: Baban uygun bulmaz kesin.
Ufuk: Ya babamı tınlayan mı var acaba? Kesin sana da Enes bir şeyler dedi. Ne dedi he kız sağlam ayakkabı değil mi dedi? Ne dedi sana?
Anne: Ufuk garip tiplerle takılıyor dedi.
Ufuk: Garip tip mi kendi garip tip onun.
Anne: Oğlum kızın dövmesi falan var yani.
Ufuk: Of anne dövmeye mi taktın? Tamam sildirtirim.
Anne: O kadar seviyor yani seni.
Ufuk: Ooof anne.Anne: Ne ofluyorsun konuşmayacak mıyız senle hiç bir şey. Ben büyüttüm bu yaşına geldin. Değerim mi yok?
Ufuk: Tabi var anne. Ama kızdan eminim, gönlün rahat olsun. Seni de sevmiş hem.
Anne: Sağolsun.
Ufuk: Ben yatmaya gidiyorum.
Anne: Tamam iyi geceler oğlum.
Candan ise eve gittiğinde babasının gazabına uğrar.
Candan: Ben yatıyorum.
Baba: Ne yatmasıymış? Gel buraya konuşacağız.
Candan: Baba valla çok yorgunum. Sonra konuşalım.
Baba: Gel buraya dedim.
Candan: (Salona geçtiklerinde) Evet dinliyorum baba.
Baba: Ben seni dinliyorum. Ne işler karıştırıyorsun yine?
Candan: Bir iş karıştırdığım falan yok.
Baba: Kızım sen niye geç geliyorsun?
Candan: Baba dedim ya eğitim var.
Baba: Her gün mü var kızım.
Candan: Her gün var baba ne yapabilirim. Gitmezsem kovulurum bu kadar basit.
Mert: Ablama sert darbeler indiriliyor. Evet baba devam et. Ne eğitimiymiş bu?
Baba: Odana git Mert.
Mert: Ama baba kız kardeşime sahip çıkmam gerektiğini söyleyen sendin.
Candan: Ben senin ablanım bir kere.
Baba: Susun. Mert odana dedim.
Candan: Baba yani eğitim. Gördüğün üzere eğlenmeye de çıkmıyorum uzun zamandır.
Baba: Tabi canım görüyorum. Hale de kalmalar falan. Kızım sen eve gelmiyorsun ne eğlenmeye çıkmıyorumu.
Candan: Baba ne yapabilirim iş gereği. Yükseliyim zaten bunlar olmaz.
Baba: O itle mi konuşuyorsun yoksa.
Candan: O Amerika'ya gitti dedim sana baba.
Baba: Bak kızım itle uğursuzla takılma. Yoksa seni isteyen çok biriyle baş göz edelim seni.
Candan: Hiç kimseyi istemiyorum baba.
Baba: Ne o başkası mı var?
Candan: Ne alaka? Başkası falan yok.
Baba: Yanlış bir şey yapmadığına inanıyorum. Sakın beni yanıltma.
Candan: Merak etme baba ben yanlış bir şey yapmam. Söz veriyorum. Şimdi odama gidebilir miyim? Gerçekten uykum var.
Baba: İyi yat.
Ufuk, Candan için ailesine mücadele verebilecekken, Candan Ufuk'tan babasına bile bahsetmemişti. O kadar mı değersizdi Ufuk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BÖYLE OLMAZ
RomanceBir kız bir oğlan sen buna aşk hikayesi dersin ben buna mutsuzluk hikayesi diyorum Bu kitabı neden okumalıyım sorusundan çok nasıl okumalısınız onu söyliyim. Karakterleri aklınızda belirleyin. Sonra benim yazdıklarımı onlara açtığınız baloncuklara k...