Η ΝΥΧΤΑ ΗΤΑΝ ΒΑΘΙΑ, το σκοτάδι πηχτό, κι όμως τα μάτια μου αδυνατούσαν να κλείσουν. Δεν ήταν η κούραση που με κρατούσε ξύπνιο, αλλά μια ανησυχία που δεν έβρισκε γαλήνη. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, πήρα το κινητό μου και πληκτρολόγησα δυο λέξεις στην αναζήτηση: "Θεά Νέμεσις". Οι σελίδες ξεχύθηκαν μπροστά μου, χιλιάδες αναφορές, καθεμία με τον δικό της τρόπο να εξηγήσει ποια ήταν η θεά. Τα δάχτυλά μου περιπλανήθηκαν αργά από σύνδεσμο σε σύνδεσμο, χωρίς αληθινή βιασύνη. Δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα να βρω κάτι συγκεκριμένο, αλλά η αδράνεια της νύχτας και η έλλειψη ύπνου με ώθησαν να κάνω μια περιήγηση στη μυθολογία που άλλοτε μου ήταν τόσο άγνωστη, όσο και ονειρική.
Ήξερα μονάχα τα βασικά – όσα γνωρίζει κανείς όταν δεν έχει αφιερώσει χρόνο να μελετήσει τη μυθολογία, αλλά έχει αποκομίσει μερικές πληροφορίες εδώ κι εκεί. Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου. Ο Δίας, ο πατέρας των θεών και κύριος των κεραυνών, προστάτης των ξένων και των ιερών νόμων. Η Ήρα, αδελφή και σύζυγός του, θεά του γάμου, η οποία διαφύλασσε την πίστη και την οικογένεια. Ο Ποσειδώνας, ο άρχοντας των θαλασσών και όλων των υδάτων, των ποταμών και των πηγών. Ο Απόλλων, ο θεός της μαντικής τέχνης, της μουσικής και του φωτός, η επιτομή της αρμονίας και της τάξης.
Η Αθηνά, σοφή και δίκαιη, θεά της στρατηγικής και της γνώσης, προστάτιδα της πόλης και του πολιτισμού. Η Αφροδίτη, ακαταμάχητη θεά του έρωτα και της ομορφιάς, που αναστάτωνε τις καρδιές θεών και θνητών. Ο Άρης, ο πολεμοχαρής θεός της μάχης, που ηχούσε στα πεδία των μαχών με τη βία και την οργή του. Ο Ερμής, ο γοργοπόδαρος αγγελιοφόρος, που ταξίδευε ανάμεσα στους θεούς και τους ανθρώπους, οδηγός των ψυχών και προστάτης των εμπόρων και των απατεώνων.
YOU ARE READING
Fallen Angel
ChickLitΑιχμαλωσία: «ποια στον διάολο είσαι, Angelica Russo;» «κάποιου είδους φάντασμα; Δημιούργημα της φαντασίας σου για να μην είναι βαρετή η ζωή σου; Ίσως;» «το μίσος είναι υπερβολικά δυνατό, πολύ πραγματικό για να είσαι ένα δημιούργημα της φαντασίας μου...