!Figyelem, a következő két rész tiszta erotika, ha nem szereted, ugorj a huszadik részre!
«Donatella»
Az egész eseményen Maico az őrületbe kergetett. A keze a csupasz hátamon. Ahogy köröz az ujjával a bőrömön. Ahogy megmarkolja a csípőmet.Egyszerűen annyira beindultam tőle, hogy kész kínzás volt az esemény vége.
-Nyugi Dony, nemsoká a tiéd vagyok - súgta a fülembe Maico. Kirázott a hideg. A keze rajtam mindenhol. A gondolattól is felsóhajtottam - Ha még egyszer ilyen hangot adsz ki akkor itt mindenki előtt szabadítalak meg ettől a zöld ruhától és baszlak meg - jelentette ki. Nagyot nyeltem, mert vissza kellett fognom magamat. Már nem sok van hátra.
Amikor az utolsó vendég is elment Maico megragadta a kezemet és elkezdett húzni. Szaporább lett a levegővételem.
A szobájába mentünk. Még sosem jártam ott és megkockáztatom, hogy senki más sem ebben az épületben a takarítón kívül.
Amint beléptünk a szobájába körül néztem. Majdnem minden fekete volt, de az elegáns módon. Egy hatalmas absztrakt festmény lógott a falon az ágya fölött. Az ágyon négy ember is kényelmesen elfért volna.
Maico mögém lépett és átkarolta a derekamat. A nyakamat félredőltöttem, ahova Maico egyből behajolt és egy csókot nyomott. Sóhajom betöltötte a szobát. Úgy csókolta a nyakamat, mintha ez tartotta volna életben.
-Maico - nyöszörögtem, miközben megszívta a nyakamat.
-Mi az Dony, elvitte a cica a lepcses nyelved? - kérdezte miközben a mellemért nyúlt - Most nem tudsz semmivel visszavágni? - belemarkolt a mellembe és én felnyögtem. A testem a sok érintéstől fel akar robbanni - Én is így gondoltam - mondta, miután nem volt válaszom a kérdésére.
-Azt akarod, hogy megcsókoljalak? Hogy hozzád érjek itt? - kérdezte miközben a tenyerében újra a mellem volt - Vagy itt? - simított a combom közé - egy nyögést elfojtva bólintottam - Akkor biztos vagyok benne - mondta majd egy csókot hintett az arcomra.
Keze a ruha pántjára vándorolt és lecsúsztatta. Megismételte a másik oldalon is és egy kis segítség után a ruha leesett rólam. Nem volt rajtam melltartó a ruha hátulja miatt. Maico szeme a mellemet nézte. Egy idő után kezdtem félni, hogy valami baj van, mert nem mondott semmit, de csak elmosolyodott és végre megcsókolt.
Először lágy volt, de ahogy a keze megtalálta a derekamat bedurvult. A nyelve utat nyert magának a számban és vadul csókolt. A derekamra rászorítva felemelt és megindult az ágy felé.
Nem volt óvatos. Az ágyra dobott és felém mászott. A nyakamba fúrta a fejét és elkezdte kiszívni a bőrt. Közben a kezével a bőrömet simogatta, míg meg nem talált a mellemet és elkezdett azzal játszani.
-Mennyire vagy nedves Dony? - kérdezte tőlem. Én akkora már annyira az voltam, hogy szégyelltem bevallani - Gyerünk Dony, most legyen nagy a szád.
-Most úgy tűnik szerepet cseréltünk, mert te beszélsz állandóan és nem térsz a tárgyra - mondtam, majd Maico felhúzta a szemöldökét.
-Nem vagy türelmes. Ezen javítanunk kell - mondta és én elnevettem magam.
-Te mindig csak javítani akarsz rajtam. Nem tetszik, hogy visszaszólok? Vagy hogy türelmetlen vagyok? Meg kell szoknod, mert engem nem fogsz betörni - válaszoltam neki és ő azzal a hülye mosolyával nézett rám - Mi az?
-És akkor még én nem tudom befogni - nevette el magát. A kezével újra elkezdte izgatni a mellbimbóimat - Na így már nem tudsz annyit beszélni, nem de Dony?
Elkezdett csókokat nyomni a kulcsontomra majd egyre halatt lejjebb addig, amíg el nem érte a mellemet.
-Istenem - sóhajtottam miközben Maico szája között volt a mellbimbóm. Addig amíg az egyik mellemet a szájával kényeztette, addig a másik a kezét kapta meg. Nyögéseim betöltötték a szobát miközben elkezdte szivogatni és gyengén harapni a bimbómat.
-Halkabban Dony, mert az őrök azt hiszik, hogy valakit megölök a szobámban - amint elmondta egyből visszatért a mellemhez.
De nem maradt sokáig, mert elkezdett lefelé menni. A bugyimba beleakasztotta a kezét és elkezdte lehúzni.
-Donatella te eláztál - mondta, amint meglátta mennyire nedves vagyok.
Ujját hozzám érintette és én eddiginél is hangosabbat nyögtem. Kezét egyből a számra rakta, hogy befogja. Sosem gondoltam, hogy ez tud ennyire intenzív lenni. Ujját a csiklómra rakta és elkezdte körkörösen mozgatni. Szájával visszatért a mellemre.
Minden megszűnt körülöttem. A testem egy új univerzumot fedezett fel, akármennyire is már nem vagyok szűz. Olyan gyorsan jutottam a csúcs szélére, mint még soha.
-Maico én - mondtam halkan, de belenyögtem a mondandómba.
Nem is kellett sok idő, hogy az orgazmusom átvegye az irányítást és átjárja a testem. Maico viszont nem állt meg, fejét lehajtotta és csókot nyomott a csiklómra.
-Olyan szép puncid van Dony - mondta majd elkezdte nyaldosni.
Még nem éberedtem fel az előző orgazmusomból, ami majdnem szétszakította a testemet, de Maico már elkezdett egy újat felépíteni. Nyögéseim csak hangosabbak lettek, hisz a nyelve még jobb volt, mint a keze.
-Gyerünk Dony, menj el - súgta két nyalás között. Nem kellett sokat kérnie, egyből a csúcsra jutottam.
YOU ARE READING
Campania - Haze Kmor
RomanceDonatella Belotti most végzett a Bolognai Egyetem DAMS (Művészet, a Zene és Előadó-művészet Tudományágai) tanszékén. Az élete a szokványosan haladt, az egyetem után visszaköltözött Nápolyba és az a célja, hogy elkezdje zenei pályafutását. Egyik nap...