«24»

897 34 6
                                    

«Donatella»


Amikor Maico hozzáért a mellemhez küszködtem, hogy ne sóhajtsak fel. Minden érintésétől, sőt még a pillantásától is felrobbant a testem. A gyönyörű zöld szeme halványan felcsillant a lámpa fénye miatt. Csak engem nézett. Olyan érzés volt, mintha a nézése áthatolna a lelkemen és látná a legmocskosabb titkaimat. Hogy mennyire kívánom annak ellenére, hogy megtiltottam magamnak, hogy egyáltalán hozzászóljak. De ő csak engem nézett. És én őt. A keze a derekamon volt, tartott, hátha megszédülnék és akkor el tudjon kapni.

Beleharaptam a számba mire Maico egy pillanaton belül lecsapott. A csókja először gyengéd volt, de többet akartam. Őt akartam. Megfogtam hátulról a nyakát és az ujjaimat a vizes hajába túrtam. Az érzéstől Maico felmorrant, ami csak magabiztosságot adott, hogy folytassam és durvábban csókoljam meg.

- Maico én - váltam el tőle és a távolléte ráébresztett arra, hogy mennyire nem szabadba ezt csinálnunk, de arra is, hogy mennyire akarom. Érezni akartam a kezét minden porcikámon.

- Nem, Donatella nem. Nem hátrálhatsz ki. Csak akkor, ha nem akarsz. De úgy tűnik - vezette a kezét a lábam közé, hogy megérezze, hogy mennyire vagyok nedves - Igenis akarsz - suttogta a fülembe majd betolta egy ujját.

A jóleső érzés egyből szétáradt a testemben. Maico ütemre mozgatta az ujját és bár próbáltam ellenálni a testem nem tudott. A lüktetést, ami a lábam között volt Maico egyre csak fokozta. De egyszer csak leállt.

- Csak akkor mehetsz el, ha nyersz - mondta Maico, miközben az ujja még mindig a puncimban volt. Nyerek? Miről beszél?

- Micsoda? - kérdeztem, mert nem értettem. Maico a zuhany üvege felé fordult és felrajzott négy vonalat. Amőba?

- A feltételek a következőek. Ha nyersz kisétálhatsz innen. Nem fogom felhozni. De ha én nyerek akkor megduglak úgy, ahogy akarlak - nem tudom melyik opciót szeretném. A testem akarta Maicót, de az eszemre kell hallgatnom. Ha tovább folytatjuk ezt az össze-vissza akarlak-utállak köröket, akkor megőrülök. És beleszeretek, ha lehetséges egy ilyen emberbe beleszeretni. Egy gyilkosba.

- Rendben benne vagyok - fogadtam el a feltételeket. Meg kell nyernem.

- Kezdhetsz te. Addig játszuk, amíg valaki nyer - mondta Maico, megadva az elsőbbséget.

A szabályok egyszerűek voltak. Az nyer, akinek előbb kigyűlik három jel egy sorban. Nálam volt a kezdés, így én dönthettem el melyik szimbólummal játszok. Az X-et választottam, hogy ezzel is tükrözzem azt Maico felé, hogy mennyire nem szeretném, ha ő nyerjen. Ugye?

Középre raktam az első jelet. Maico egyből a bal felső sarokba rakta a kört, így én következtem. Gyorsan kivédtem, hogy az egyik sorba ne tudjon rakni, így egyből mellé raktam. Maico ezután a jobb alsó sarokba rakta a kört. Így én egyből a jobb felső sarokba raktam, de amint a párát letöröltem a rajzommal rájöttem mit csinált. A kört a bal alsó sarokba rakta. Így mindegy hova rakok Maico nyer. Baszki.

o      x       x

-       x       -

o      -       o

- Na mi van Dony? Nem tán nem bírsz veszíteni - mondta a döbbent arcom miatt. Az a szemét.

De nem volt sok időm szitkozódni, Maico egyből az ajkamra tapadt és nekinyomott az üvegnek, megsemmisítve a játékteret, ahol néhány másodperce még azt hittem, hogy nyerhetek. A derekamba markolt és letért a nyakamra, amit először lágy csókokkal hintett. De ez gyorsan megváltozott, mert elkezdte harapdálni, majd szívni a nyakamat. Ennek biztos nyoma lesz.

- Azt akarom, hogy lássák, hogy velem voltál. Hogy mennyire utálsz, de mégis imádod, amikor ezt csinálom veled - mondta Maico halkan, amit épp, hogy hallottam a víz zubogása mellett. Minden csurom víz volt, de imádtam. Utáltam bevallani, de Maiconak igaza van. Imádom, amikor ezt csinálja velem.

Maico keze a combomra tévedt, de nem fecsérelt el sok időt, az ujjai egyből a csiklómon voltak. Az intenzív érzéstől hátrahajoltam és neki döntöttem a fejem az üvegnek. Mindenem remegett, de már nem a kanabisztól. Maicótól.

Még mielőtt elmehettem volna Maico bedugta két ujját és elkezdte mozgatni. Nyögéseim visszhangoztak a zuhanykabinban, bármennyire is legalább négy ember befért volna.

- Nem mehetsz el addig Dony amíg benned nem vagyok - mondta, majd kihúzta az ujját. Kiszállt a kabinból és kiment a szobából, mindezt úgy, hogy folyt róla a víz. Hallottam a fiók ismerős hangját, ahogy kihúzza és kiveszi belőle az óvszert. Amikor visszajött a szájával eltépte az óvszer tasakját és felgörgette magára.

Amint belépett a zuhanyzóba megragadott és nekinyomott a falnak úgy, hogy háttal voltam neki. A keze nem sokáig volt a derekamon, amint belémrakta magát átrakta a nyakamra. Még mindig hatalmas. Elkezdett mozogni, amikor gyengéden megszorította a nyakamat. Nyögéseim egyre hangosabbak voltak, sokkal gyorsabban felépült az orgazmusom a félbehagyott előjáték miatt.

- Ezaz Dony, hadd halljam a hangod - mondta miközben gyorsított. Éreztem, hogy nem sok kell.

- El fogok menni - nyögtem, mire Maico megfordított úgy, hogy nem húzta ki magát belőlem.

- Gyerünk Dony - suttogta a fülembe, amire egy csókot lehelt. Ez volt az a pont, amikor az orgazmusom átjárta az egész testemet. De ő nem hagyta abba. 

Campania - Haze KmorWhere stories live. Discover now