«19»

748 30 0
                                    

«Maico»

Amint kiejtettem ezt a mondatot a számon Donatella darabokra esett a számon. Istenem, az a hang, az az arc. Bármennyire is tiltott terület, kikészít. Donatella az élvezettől fáradtan vette a levegőt.

-Még nem végeztem veled Dony - mondtam neki és az ujjamat újra bedugtam neki. 

-Mi lenne, ha nem tökölnél és megdugnál végre? - kérdezte türelmetlenül. A fejemet ráztam, miközben behajlítottam az ujjamat, hogy hozzáérjek Donatella édes pontjához. 

Lábai megremegtek és nyögött egyet. De soha nem számítottam volna a következő lépésére. Donatella lelökött magáról, a hátamra kényszerített és az ölembe ült. Felém hajolt és egy gyors mosoly után az ajkaimnak esett. Belemarkoltam meztelen fenekébe miközben a nyelve utat parancsolt a számba. Elkezdte kigombolni az ingemet, majd egy kis idő után le is vette. A csókot abbahagyva végignézett a kidolgozott hasamon. 

-Nem tán tetszik a látvány Dony? - kérdeztem, miközben elkezdtem csókolgatni, ahol elértem.

Donatella lejjebb csúszott és elkezdett az övemmel babrálni, addig amíg sikerült neki kicsatolni. Segítettem neki a nadrágom levételében, egy kis idő múlva már egy boxerben feküdtem előtte. 

-Eddig tartott a magabiztosság? - kérdeztem, mert mintha leblokkolt volna. Megrázta a fejét. 

Nem, soha az életben nem gondoltam volna, hogy annyira fogom élvezni azt, hogy végignyalnak a hasamon, mint amennyire élveztem. Donatella lassan végighúzta a nyelvét rajtam addig, amíg le nem ért a boxerem széléig. A kis kezét beleakasztotta a szélébe és egy határozott mozdulattal lehúzta. 

«Donatella»

Aztakurva. 

Amikor megláttam Maico péniszét nyeltem egy nagyot. Nincs az az isten, hogy ezt be tudjam kapni. Vagy hogy belémférjen. Szét fogok szakadni. 

Nem láthatja, hogy elbizonytalanodtam. Nem benne, hanem magamban. Bár nem mondanám, hogy nem indított be a látvány. 

Apró csókot hintettem a tetejére, mire Maico hátra döntötte a fejét. Gyengéden megnyaltam, közben hallottam, hogy gyorsul a légzése. Az egész merevedését végigcsókoltam, egy részt sem hagytam ki. 

-Donatella kapd már be - sóhajtott egyet Maico, miután egy ideje csak kínoztam. Kivételesen nem szóltam neki vissza és azt tettem amire kért. 

Az elején nem tudtam csak a felét bekapni. A nyelvemet elkezdtem mozgatni, miközben a fejemmel bólogattam. 

-Olyan jól csinálod bébi - nyögte Maico. Megbátorodva gyorsítottam a tempómon, de Maico felhúzta a fejemet és arra kényszerített, hogy a szemébe nézzek - Bármennyire is istenien csinálod, benned akarok elmenni, nem a szádban. 

Megfogta a derekamat és maga alá fordított. Az éjjeli szekrényhez nyúlt, kivett egy óvszert és magára rakta. 

A bejáratomhoz illesztette, majd mielőtt betolta volna magát megcsókolt. Ahogy becsúszott összeszorítottam a szememet. Amint észrevette egyből megállt, hogy hozzászokjak a méretéhez. 

-Jézusom de szűk vagy Dony - morogta a fülembe a mély hangján. Lassan elkezdett mozogni és én egyből csillagokat láttam - Szeretem, amikor elveszem a szavadat Dony. 

Döfés

-Ilyenkor valamiért nem tudom utálni a hangokat, amiket kiadsz - mondta a nyögéseimre utalva. 

Döfés

-Cseszd meg - nyögtem, miközben egyre közelebb voltam egy újabb orgazmushoz. 

Döfés

Ajkai az enyémre tapadtak. Ez őrület volt. Teljesen jól tudtam, hogy az erkölcseimet veszélyeztetem azzal, hogy hagyom, hogy megérintsen. Hogy megcsókoljon. Hogy megdugjon. Ő egy gyilkos. De ennek a tudata csak jobban felizgatott. 

Maico egyre gyorsabban mozgott bennem, miközben a szabad kezével lenyúlt és elkezdte a csiklómat is izgatni. Másik kezét a számra tette, hogy halk legyek. De nem ment. Megőrjített. 

-Maico - nyöszörögtem, miközben azt próbáltam elmondani, hogy nemsoká elmegyek. 

-Nem Dony, még tarts ki egy kicsit. Nem mehetsz el - parancsolta meg. A fejemet hátra döntöttem kínomban és próbáltam az érzést visszatartani. 

-Nem megy, én - mondtam két nyögés között - Maico - nyögtem a nevét. 

-Dony - morogta a fülembe a nevemet. 

Ennyi kellett, hogy átlépjek a csúcson. Maiconak sem kellett sok, egy kis idő után ő is elment, miközben én teljesen vak voltam a rengeteg ingertől. 

Campania - Haze KmorOnde histórias criam vida. Descubra agora