Ez most a saját lakásom, a nappalim.
Éjszaka nem tudtam aludni. Szerintem másfél órát tudtam pihenni,ha igen.
Hajnali négykor még az erkélyen cigiztem.Hatkor szólt az ébresztő. Fel pattantam az ágyból és a konyha felé indultam. Elkezdtem a szokásos kávét készíteni.
Kotyogós. Klasszikus.
De olyan sok ideig tart míg le fő, ahogy ezen gondolkoztam, meg láttam a kis tálcán az életmentőt.
3 az 1 ben. Ír kávé.
Meg fogtam egy bögrét és tele öntöttem tejjel. Ki ültem az erkélyre, és miközben a TikTok-ot pörgettem megittam a nesacfét. Elmentem fürdeni gyorsan, majd fel öltöztem és be indultam a városba.
Elmentem az üzem orvoshoz, és közben azon gondolkoztam, nincs nálam frontin.A pajzsmirigy betegség szapora szívverést és magas vérnyomást eredményez. A frontin vissza fogja ezt kicsit, normál szintre vissza téve. Vidéken maradt, Ádámnál.
Magas is volt, de tudtam hárítani mázlimra.
Utána elmentem a bankba, hogy szép kártyát csináltassak magamnak.A nővérem abban a bankban dolgozik, néztünk egymásra.
" Hát te?"
"Ügyet kell intézni."
Sorszámot húztam és le ültem az egyik szimpatikus székre. Talán tíz perc után hívtak.
-Miben segíthetek?
-Szép kártyát szeretnék csináltatni. Lett új munkahelyem és kell nekik.
-Rendben,személyit és lakcím kártyát szeretnék kérni és meg is csináljuk.
Elő vettem az iratokat a tárcámból. Át csúsztattam az üveg fal alatt, majd nézett rám.
-Jajj! Te vagy a Nana? A nővéred itt dolgozik,nem?
-Igen, Lindt ő is és én is.
Mondott még valamit de nem értettem hogy mit. Pötyögött a gépen valamit, majd rám nézett.
-Neked már van fiókod.
-Az még él?
-Persze. 2020-as.
-Jajj, jó rendben. Kártya viszont nincs hozzá azt tudunk kérni?
-Uhhum. Postán fogják ki vinni.Meg voltunk, majd elindultam a nővérem felé. Mindenki nézett, gondolom azt hitték be vágok eléjük.
-Szia! Jajj de csinos vagy!- adtunk két puszit egymásnak.
-Mi újság, hát te?
-Kell csinálni ilyen szép kártyát aztán megyek tovább.
-Na, és sikerült?
-Ja, még mindig él a régi.
-Na jól van. És hogy vagy?
Egy pillanatra el gondolkoztam. Nem tudom én sem hogy vagyok igazából.
-Meg vagyok, veled mizujs? Csajok hogy vannak?
-Meg vagyok, lányok is élvezik a nyári szünetet.
Dokinál voltál?
-Uhhum.- nem voltam. Még mindig.
-És milyen volt?
-Jó volt, három hét múlva megyek újra.- ugyan...ti is tudjátok. Nem fogok menni.
De így legalább gyorsan abba maradt a beszélgetés. Tovább mentem a közvetítő felé. Le adtam a papírokat, és haza jöttem.A ház előtt van egy gyümölcsös stand. Vettem dinnyét meg almát és vissza jöttem.
Le zuhanyoztam még egyszer, és csináltam gyümölcs salátát.
Be pakoltam belőle egy kis dobozba, és találkoztam Bazsival.Össze szereltük a dobot, és párszor át vettük a dalt. Este fél nyolcra értem haza.
Mindkét karom teljesen le van zsibbadva.Ha vért hányunk fel,joggal feltételezhetjük ,valami komoly problémánk van.
Éjfél múlt 20 percel. A tegnapi nappal együtt össze rakva negyedjére hánytam el magam. Mind a négy alkalommal távozott belőlem az étel amit megettem és vér. Sajnos túl sok vér.
Fogalmam sincs miért véres, van amikor nem volt benne sok étel, inkább több vér. Ijesztő.
Ahogy a WC csészében bámulom a saját hányásomat, és azon gondolkozom, mikor is lesz ennek vége már.Jelenleg Ádámnál vagyok. Pisilés után kezet akartam mosni, mikor egy számomra ismeretlen fogkefe állt a fürdőszobában. A pohár széle fogkrémes, oda száradt öblítés nyoma látszik. Volt egy zacskó nachos chipsem amit egy jó film mellé tartogattam. A fele elfogyott és ki bontva hevert a hűtő tetején.
Illetve egy számomra ismeretlen hajgumi volt a földön.
Megijedtem. Megírtam Ádámnak a fogkefét és a hajgumit, majd idővel ő is elkezdett aggódni.Tudjátok, vannak ezek a 0-24-es szolgáltatások. Ilyen van ajtó kulcs es lakás szervízben is.
Meg próbáltam felhívni őket, hogy legyenek kedvesek most kicserélni nálam a zárakat,de nem vették fel a telefont.
Ádám úgy döntött vele megyek vidékre éjszakára.
Össze dobtam pár holmit a vászon szatyromba, és elindultunk.
Meg álltunk egy benzin kúton, és heves beszélgetésbe kezdtünk.
-De most akkor be törtek hozzád?
-Nem tudom. Akkor valószínűleg elvitt volna értékeket is,nem?
-Laptop?
-Meg van minden. Ez a furcsa. Valaki fel jött fogat mosni és chipset enni?
Hallgattunk. Egyikünk sem tudta hova tenni a helyzetet.
-Titának írtál? Hátha ő ment fel.
-Írtam,de nem ő volt az. Azt mondta hogy egész nap aludt.
-Mindegy. Jössz hozzánk, ma nálam alszol.Elindultunk éjjel 11 óra körül, talán fél óra múlva meg is érkeztünk.
Ádám a benzin kúton vásárolt pizzát be tette a sütőbe, én pedig ki mentem rá gyújtani.
Miután megettük a pizzát, az vissza is jött.
YOU ARE READING
Nana élete
Short StoryNana gyermekkora nem volt a legjobb, s fiatal felnőttként több problémába is bele ütközött. Egy csütörtöki napon, az élete feladását tartotta a legjobb opciónak ami nem sikerült . Ez a történet a gyógyulását mutatja meg, amolyan napló formában.