Lett értelme hazamennem. Lett okom várni, hogy otthon legyek. Életemben először önzetlenül álltam meg a virágbolt előtt, pusztán azért, hogy lássam Arabella mosolyát, mikor átadom neki. Nem vártam érte semmit, csak a boldog tekintetét, amiből megtanultam úgy olvasni, mintha egy nyitott könyv lenne számomra.
Boldogan nyitottam ki a lakásajtót, de nem az a látvány fogadott, amit vártam.
-Bella! - kiáltottam fel, és elhajítottam a csokrot.
A lány, a földön feküdt, a szája szélén fehér hab éktelenkedett. Az elmúlt napokban rosszul volt, verte a víz, és remegett, semmit nem tudtam segíteni.
A mellkasához tettem a fülem, hogy hallok e dobogást, majd a nyakához szorítottam az ujjam. Gyengén, de éreztem a pulzusát.
-Basszus, maradj velem! Hallod? Nem hagyhatsz így itt!
Az ölembe vettem, és futva igyekeztem a lifthez. A lakás tárva nyitva maradt, de a legkevésbé se tudott érdekelni.
Egy örökkévalóságnak tűnt, mire felért az emeletre a felvonó. Ezerszer is megnyomhattam a parkolóba vivő gombot, miközben a könnyeimmel küzdöttem.
Az autónál óvatosan, tettem be az ülésbe az eszméletlen lányt.
Sebességkorlátozás? A létezését is elfelejtettem, semmi más nem számított, csak Arabella.
A kórháznál már nem bírtam és zokogva vettem a karjaimba.
Épphogy beléptem az ajtón, már telitorokból üvöltöttem orvos után, ami miatt kaptam ijedt, és dühös pillantásokat is, de szerencsére érkezett segítség is. Hordágyra fektettük a lányt, és tolni kezdték, én pedig magától értetődő módon követtem, de megállítottak. A hajamba túrva roskadtam le egy székre, miközben teljes testemben rázott a zokogás. Kaptam egy űrlapot, amit ki kellett töltenem, de alig tudtam valamit a feltett kérdésekből.
Órákig várakoztam, mire elémsétált két idegen. Viszont nem voltak teljesen ismeretlenek, láttam már őket a tv-ben. Arabella szülei.
Megszólalni se volt időm az apja a pólómnál fogva felrántott, és az arcomba hajolt.
-Mit műveltél a lányommal, te kis szarházi? - sziszegte, miközben a szemei vérben forogtak.
-Vigyáztam rá - feleltem higgadtan. - Mikor megszökött maguktól, én voltam az aki fedélt tett a feje felé, hogy ne a szakadó esőben éjszakázzon. Most pedig engedjen el, vagy esküszöm az intenzíven fogja találni magát.
-A lányommal szemben is ilyen kemény legény voltál?
-Bella a szívem. Ne merjen olyannal vádolni, amit maguk követtek el!
-Arabella Fontaine hozzátartozói? -sétált hozzánk egy ápolónő.
-A szülei vagyunk - szólalt meg mézes-mázosan az anyja.
-Én pedig a pasija vagyok - löktem el magamtól az apja kezét. - Hogy van a barátnőm?
-Neked ahhoz semmi közöd - mordult rám a férfi. - Kisasszony, ennek a taknyosnak semmi köze a lànyomhoz, ne adjon neki információkat!
-Én hoztam be, velem él, ha valakinek joga van tudni, hogy van, az én vagyok! Kérem, mondja, hogy életben van! - néztem könyörögve a kórházi dolgozóra.
-Elvonási tüneteket produkált, de jelenleg stabil. Fogyasztott valamilyen kábítószert az elmúlt időben?
-Csak a felírt gyógyszereit, de egy ideje nem láttam, hogy szedné őket - ráztam a fejem.
-Nem vette be a gyógyszereit?- csattant fel az anyja.
-Láthatnám Bella-t? Kérem! - teljesen figyelmen kívül hagytam a sipákoló hangot, és csak az ápolóra figyeltem.
-Egyelőre az orvosok még vizsgálják, de a szobájához vezetem Önöket, ha kijöttek bemehetnek.
Elindultam a nő után, de Arabella apja a vállamnál fogva állított meg.
-Ha még egyszer hozzám ér, kiváltképp a lányához, nem az intenzíven, hanem a ravatalozóban fog feküdni. Világos voltam? - húztam fel a szemöldököm, és leráztam magamról a kezét.
A szobánál elköszönt az ápolónő, és hármasban maradtam a szülőkkel.
A falnak támaszkodva figyeltem őket, és nem volt szimpatikus amit láttam. Valószínűleg az előítélet is dolgozott bennem, de semmi szimpatikusat nem találtam bennük. Ugyanazért a lányért voltunk ott, de én leszek az, akivel hazamegy.
-ARTHUR! - hallatszott egy velőtrázó sikoly a szobából. - SEGÍTS!
Az elmémet elöntötte a vörösköd, ahogy feltéptem az ajtót. Arabella kapálózva küzdött az orvosok ellen, akik próbálták leszíjjazni. A nevem egymás utan hagyta el a száját, mikor pedig a tekintetünk összekapcsolódott, megkönnyebbültséget láttam rajta.
-Eresszék már el a rohadt életbe - húztam el egy orvost a lány ágyától. - Hagyják békén, nem látják, hogy retteg maguktól?
-Azonnal menjen ki a szobából! - szólt rám az egyik doktor.
-Vigyen ki. - emeltem rá a tekintetem.
-Arabella, kicsikém. Az orvosok, csak jót akarnak - szólalt meg az anyja az ajtóban.
A lány azonnal megdermedt, ahogy meghallotta a hangját, és még szorosabban bújt a karomba.
El akart rejtőzni előlük.
-Beszéltél - motyogta az apja döbbenten. - Idejét nem tudom, mikor hallottam utoljára a hangod.
Bella hajára simítottam a kezem, és egy csókot nyomtam a homlokára.
-Bent maradok veled, nem engedem, hogy bántsanak. De elájultál, muszáj megvizsgáljanak. Nem veszíthetlek el - suttogtam a fülébe. - Az én kishableányom visszaszerezte a hangját, nem most foglak elengedni.
Arrébb húzódott, hogy a szemembe nézzen, és lassan bólintott.
-Finoman bánjanak vele, és én is itt maradok.
Egy gyors puszit nyomtam a szájára, és felálltam az ágyról. Csak annyira léptem hátrébb, amennyire muszáj volt, és amint torzult a lány arca morogva szólaltam meg.
-Azt mondtam finoman!
Mikor Bella rám nézett, mosolyogva nyugtattam meg.
Szerelmes lettem a lányba, és bárkitől megvédem. Mégha egy másik országba is fog kelleni mennem, ha orvosra lesz szükségem.
YOU ARE READING
Karddal védve
FanfictionA Pajzs mögött folytatása, ezúttal Arthur Leclerc főszereplésével. "Hiába kiáltok, senki nem hallja meg a hangom. Így hát inkább, a csend békéjét választom." -Arabella Fontaine- "Ha már valaki árnyékában kell élnem, kiélvezem a félhomály adta lehető...