13.fejezet

412 35 22
                                    

A fürdőben mostam épp kezet, mikor Arthur belépve a helyiségbe átkarolta hátolról a derekam, és a vállamon támasztott állal figyelte a tükörképünket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A fürdőben mostam épp kezet, mikor Arthur belépve a helyiségbe átkarolta hátolról a derekam, és a vállamon támasztott állal figyelte a tükörképünket.

-Hogy érezted magad?

-Nagyon jól - mosolyogtam rá. - Mintha a család része lettem volna.

-Mert az is vagy.

A nyakamhoz fordult és adott rá egy hosszú csókot. Megpördültem az ölelésében, és a mosdókagylóba kapaszkodva néztem fel rá.

-Múltkor azt mondtad, fura, hogy nekem te kellesz, mert mindig a b opció voltál. Nos, nekem még furcsább, hogy engem akarsz, mert én még csak azoknak se kellettem, akik életet adtak nekem.

-Mellettem mindent megkapsz, amire vágysz - súgta az ajkamra.

Aprócska puszikat kezdett nyomni a számra, ami szép lassan alakult át csókká.

De nem olyanokká, amiben eddig részem volt, sokkal mélyebb volt, valami elemibb.

A csóktól duzzadt ajka elnyílt, ahogy levegő után kapkodott. Soha nem láttam még olyan gyönyörűt, mint az ő kipirult arca.

-Érintetted már meg magad valaha? - kérdezte, miközben a két kezével megtámaszkodott a csípőm mellett.

Értetlenül néztem rá, mire a világ leggyengédebb mosolya jelent meg az arcán. Elvette a kezem a mellkasáról, és a csuklómnál fogva a lábam közé irányította. A szoknyám alá vetette a kezem, és a bugyin keresztül megnyomtam a csiklóm, ami lüktve vágyakozott valamire. Olyan ismeretlen érzést keresett, amiben soha nem volt része. A hatalmas tenyere befedte az enyémet, ahogy a saját kezem használta arra, hogy hozzám érjen.

-Arthur… - sóhajtottam, miközben a vállának döntöttem a homlokom.

-Annyira ártatlan vagy - a nyakamhoz hajolva finoman megszívta a vékony bőrt, ezzel egy nyögést kicsikarva belőlem. - Annyira tiszta. Fogalmad sincs mennyire szeretnélek bemocskolni, és megjelölni, hogy mindenki tudja, kihez is tartozol.

-Tedd meg!

Felemelte az arcát a vállam vonalából, és az elsötétült tekintetével megragadta a pillantásom.

-Ha megteszem, soha többé nem tudlak elengedni.

A tarkójára téve a kezem húztam lentebb magamhoz, és az ajkaimat, az övéhez illesztettem. Azonnal megragadta a derekam, és felültetett a mosógépre. A kezei felfedező útra indultak a combomon, mígnem elértek a bugyim széléig, amit elkezdett lehúzni rólam. Elemelkedtem a géptől, hogy segítsem a mozdulatban, minek hatására belemosolygott a csókba.

Ahogy lekerült rólam az alsónemű, elvált az ajkaimtól és a bugyit az orrához emelve vett egy mély lélegzetet. A legmocskosabb nézéssel jutalmazott meg, amit csak el tudtam képzelni. Félre hajította az aprócska darabot, és elkezdett tèrdre ereszkedni. A térdem alá nyúlva húzott a mosógép széléhez, a szájával egymagasságba. A szemembe nézve hajolt közelebb hozzám, mígnem éreztem a lélegzetvételeit. Apró csókot hintett a mégjobban lüktető csiklómra, újabb nyögést kicsikarva belőlem. Két ujjával széthúzta a szeméremajkaimat, és végre megkaptam azt, amire tudtomon kívül sóvárogtam. A nyelvét. Mindkét kezemmel a hajába túrva próbáltam még közelebb húzni magamhoz, miközben ütemesen körözni kezdett rajtam.

Az egyik ujját finoman felcsúsztatta belém, amitől csillagokat láttam.

-Kibaszottul függője lettem a szűk puncidnak - suttogta, miközben figyelte, ahogy az ujja ütemesen járt a hüvelyemben.

Nyöszörögve lendítettem előre a csípőmet, hogy többet kérjek belőle. Morogva harapott finoman a combomba, ezzel méginkább felkorbácsolva a vágyaimat iránta.

-Ha nem maradsz nyugton félek, hogy mást is teszek veled - nézett a szemembe, miközben ismét közelített a szájával.

-Te szent isten! - döntöttem hátra a fejem.

-Az Arthur is megteszi - állt fel. - Most pedig nyisd ki a szád!

Engedelmesen kinyitottam, és azonnal a számba csúsztatta az ujját, amivel nem olyan rég még kielégített. Cuppogva szopogattam, amitől kikerekedett a szeme. A derekamnál fogva húzott az öléhez, így megéreztem a dudort, ami a nadrágjához feszült.

A régi, félénk énem teljesen eltűnt belőlem, felszabadítva ezzel bennem valamit. A mellkasán végigsimítva haladtam lentebb a nadrágjához, és az anyagon keresztül megmarkoltam a merevedését.

-Bazd meg Bella! - markolt a hajamba és magához húzta a fejem, egy kiéhezett csókért.

Ütemesen kezdte mozgatni a csípőjét a kezem alatt, újra és újra a temyeremhez simulva.

-Taníts meg rá! - néztem rá vágyakozva.

-Mire?

-Hát… tudod - haraptam be az ajkam elpirulva.

-Mondd csak ki. Le akarsz szopni - vigyorgott.

-Kérlek!

Ellépett tőlem, így leszállhattam a gépről. Megálltam előtte, és ezúttal őt szorítottam hozzá. Lassan térdre ereszkedtem előtte, nem megszakítva a szemkontaktust. A nadrágja derekába csúsztattam az ujjam, és elkezdtem lehúzni róla az anyagot. A fekete boxeren keresztül is hatalmasnak tűnt a körvonal, ami kirajzolódott. Közelebb hajoltam hozzá, és egy csókot nyomtam a dudorra. Felnéztem Arthur-ra, és láttam, hogy az ádámcsutkája hatalmasat ugrott, az ujjbegyei elfehéredtek, ahogy szorította a gép peremét.

A boxeréhez emeltem a remegő kezem, és óvatosan lehámoztam róla.

-Ez integet nekem!

Arthur nevetve nyitotta ki a szemét, és rám nézett.

-Fogd meg Szépségem! Nyugi, nem harap, azt csak én teszem.

Reszketeg sóhajjal emeltem fel a kezem, és finoman köréfontam az ujjaimat. Lassan kezdtem mozgatni a kezem, de Arthur a kezemre helyezte a sajátját, és megmutatta azt a tempót, és erősséget, ami neki tökéletes volt.

Felnéztem a szemébe, és ő is engem figyelt. A mellkasa gyorsan emelkedett és süllyedt, miközben átengedte nekem az irányítást. A makkján megjelent egy aprócska nedv, ezért a végét körbeölelve az ajkaimmal szopogatni kezdtem. Nyögve lendítette előre a csípőjét, így még több tűnt el a számban. Behunyt szemmel ízlelgettem őt. Amit nem bírtam befogadni a kezemmel kezdtem izgatni, és az a mélyről jövő morgás, amit ezért kaptam jutalmul, minden kellemetlen mélységrt megért.

-Vedd le a felsőd!

Engedelmesen a pólóm anyagáért nyúltam, és átemeltem a fejem fölött, de azonnal visszatértem kényeztetni Arthur-t.

A hajamnál fogva elhúzta a fejem, és marokra fogta magát. Gyors mozdulatokkal igyekezet a minél előbbi beteljesülés felé.

Olyan gyönyörű látványt nyújtott, ahogy felém magasodva elégítette ki magát. Felnyögve lövellt a mellkasomra, a meleg nedv pedig azonnal megindult a hasam felé.

Felemelkedtem a földről, és azonnal a két kezébe fogva az arcom húzott közel magához, és mélyen megcsókolt. Nem érdekelte, hogy nem olyan rég még a számban volt, ahogy az sem, hogy az ő mellkasát is teljesen összekente az ondó.

 Nem érdekelte, hogy nem olyan rég még a számban volt, ahogy az sem, hogy az ő mellkasát is teljesen összekente az ondó

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Karddal védve Where stories live. Discover now