16.fejezet

417 40 34
                                    

Este már majdnem aludtam, mikor Arthur befeküdt mellém az ágyba, és apró puszikkal kezdte elhalmozni az arcom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Este már majdnem aludtam, mikor Arthur befeküdt mellém az ágyba, és apró puszikkal kezdte elhalmozni az arcom.

Kuncogva fordultam felé, aki kihasználva a helyzetet, azonnal behajtotta a jó éjszakát csókját.

Finom, cirógató táncot jártak az ajkaink, ami miatt forróságot éreztem a combjaim közt. Arthur morogva választotta szét őket, és felém kerekedett.

Az ujjai erősen markoltak a combomba, miközben a lábaim közt feküdt. A jobb alkarján támaszkodott a fejem mellett. Teljesen elrejtett a teste, mindenem befedte.

-Nem akarok olyan messzire menni, ahol belepusztolok a leállásba - motyogta, de csak milliméterekre távolodott el a számtól.

-Muszáj leállnod?

Nevetve nézett a szemembe, majd hozzám nyomta magát. Odalent. A levegő megakadt a tüdőmben, és a vállába markoltam.

-Le kell állnom? - kérdezett vissza.

-Nem.

Úgy kapott az ajkam után, mintha csak az tartaná életben. Teljesen megváltozott. Irányítani kezdett, a keze egyszerre volt mindenhol, amit nyomban követtek a csókjai.

Az ujjai eltűntek a tőle lopott pólóm alart, végig simítottak az oldalamon, egészen a mellem vonaláig. A mutatóujját végig húzta a meredező bimbómon, ami miatt felsóhajtottam.

Felegyenesedett, és átemelte a fején a felsőt. Legszívesebben egész nap néztem volna a felsőtestét, de visszatérve hozzám, a nyakam kezdte csókokkal behinteni. A hátába markolva lendítettem felfelé a csípőmet, amiért felmordult. Újra és újra hallani akartam, ezért ismét megmozdultam, de a csípőmbe markolva tartott a helyemen.

-Ha nem maradsz nyugton, végetér, mielőtt érezhetnélek - mormogta a fülembe. - Vegyük le szépen ezt a vackot! - markolta meg a pólót.

Óvatosan kibújtatott a ruhából, így már csak egy bugyiban feküdtem alatta. Elpirulva néztem az arcát, ahogy végig járatta rajtam a tekintetét. Mindig azt olvastam, hogy a nők eltakarják magukat, én viszont beakartam szívni azt a tekintetet, ahogy figyelt. Tele voltam hegekkel, soha el nem múló zúzódádokkal, mégis a leggyönyörűbbnek éreztem magam.

Lehajolt a mellkasomhoz és a nyelvét kidugva, végig szántott egészen a nyakamig.

A hajába markolva próbáltam még közelebb férkőzni hozzá.

A keze lassan elkezdett fentebb araszolni a bugyimig. Megremegtem, ahogy végig simított az anyagon, Arthur pedig belemosolygott a csókba. Körözni kezdett a csiklómon, ami miatt felnyögtem.

A mellbimbómat végig karcolta a fogával, majd apró csókokkal hintette be. Váratlanul erősen beszívta, ami miatt csillagokat láttam. Szívásnyomokat hagyva maga után, levándorolt a hasamon, majd megragadta a bugyi anyagát és a szemembe nézve kezdte levenni.

Karddal védve Where stories live. Discover now