20. fejezet

108 12 0
                                    

Óvatosan kicsússzantam az ágyból, hogy ne ébresszem fel Arthur-t, bár amilyen mélyen aludt, szerintem egy ágyúdörrenés se hatotta volna meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Óvatosan kicsússzantam az ágyból, hogy ne ébresszem fel Arthur-t, bár amilyen mélyen aludt, szerintem egy ágyúdörrenés se hatotta volna meg. Mezítláb, nesztelenül lépkedtem ki a hálószobából.

A konyhába érve bedobtam egy kapszulát a kávégépbe, és amíg az készült, elkezdtem összeállítani az amerikai palacsinta tésztáját. Amint csomómentes lett a massza, elővettem egy serpenyőt, és nekiálltam az elkészítésének.

Dúdolgatva sütöttem a reggelinket, mikor egy erősebb ütést éreztem a fenekemen. Sikítva ugrottam meg, ami miatt Arthur nevetve csókolt a nyakamba.

-Jól áll a felsőm - motyogta a bőrömre.
- De nem lehetne, hogy a padlónak álljon jól?

-Főzök, ha nem látnád - kuncogtam.

-Látom, tetszik, de velem kellene foglalkozznod.

Elnyúlt mellettem és kikapcsolta a főzőlapot, és magafelé fordított. Határozott mozdulattal átemelte a fejemen a póló anyagát. Egyetlen bugyiban álltam előtte, ami szerencsére, vagy vesztemre pont a kedvence volt.

A mosoly, ami megjelent az arcán sok mindent jelentett, de ami biztos, hogy valami piszkos volt a fejében.

A csuklóm köré fonta az ujjait, és elhúzott a forró főzőlaptól, majd lassan térdre ereszkedett előttem. A csípőmbe markolva csókolt a köldököm alatt, majd a szemérem dombomat, végül pedig a combjaimba harapott. Beakasztotta a mutatóujjait a bugyim szélébe, és lehúzta rólam.

A nyelvét a csiklómhoz nyomta, és körözni kezdett rajta. A hajába markolva húztam még közelebb, ami miatt éreztem a mosolyát. A vállára helyezte az egyik lábam, így még nagyobb felületet biztosított magának. Finoman meghúzta a fogával a szeméremajkam, majd az ajkát megnyalva állt fel.

Felültetett a pultra, és büszkén emelte a szemem elé a fehér bugyit.

Megragadta a csuklóimat, és a fejem felé emelte. Követtem tekintetemmel a kezét, ahogy a szekrény fogantyúján átbujtatta az anyagot, és így hozzákötött.

-Mit művelsz? - rántottam egyet a béklyómon, miközben az izgatottság végigszaladt a gerincemen.

-Elveszem ami az enyém.

Ismét térdre vetette magát, és sikítva fogadtam az ajkát. Egyszerre imádtam, és gyűlöltem, hogy nem érhettem hozzá.

A combjaim megregtek, ahogy közelítettem az orgazmushoz, de aljasan visszaélt azzal, hogy uralkodott rajtam. Abbahagyta a kényeztetésem, és csókolni kezdett.

Teljesen elvette az eszem, nem is vettem észre, hogy elővette a férfiasságát, csak mikor elmerült bennem. Hangos nyögésem eltűnt a csókjában. A csípőmbe markolva megkapaszkodott, és gyorsan kezdett mozogni bennem. A lábaimmal átkaroltam a derekát, de még azt se engedte, hogy ennyire hozzá érjek. A bokáim köré fonta az ujjait, így más szögben tudott belémhatolni.

-Baszd meg! - morogta hátrahajtott fejjel.

Az izzadság végig folyt a nyakától egészen a mellkasára, és imádtam a látványt. Egyetlen utolsó erős lökéssel repített minket a mennyországba.
A nyakhajlatomba hajtotta a fejét, és egy apró, alig érezhető puszit nyomott a vékony bőrfelületre.

-Nem voltam túl durva? - nézett a szemembe kissé félve.

-Tetszett, hogy nem porcelánnabaként bántál velem - vallottam be elpirulva.

-A végén még kiderül, hogy mocskosabb a fantáziád, mint az enyém - nevetett.

Kinyújtottam a nyelvem, majd rántottam egyet a karomon.

-Kioldoznál?

-Ha muszáj - sóhajtott drámaian.

Arthur lassan lefejtette a bugyit a csuklómról, és amint szabaddá váltam, rögtön a vállára tettem a kezem, közelebb húzva őt magamhoz, és csókot nyomtam az ajkára.

-A reggeli... - mormogtam, ahogy a serpenyőre pillantottam.

Arthur elmosolyodott, és játékosan belecsókolt a nyakhajlatomba, ahova korábban is nyomott egy finom puszit.

-Majd csinálok neked újat - mondta halkan, és egy aprót harapott a vállamba. - De előbb van valami, amit be kell vallanom.

Meglepődve néztem rá, hiszen nem tudtam, mire számítsak. Az arckifejezése hirtelen komolyabbá vált, amitől gyomrom pedig görcsbe rándult, de aztán az a kaján mosoly ismét megjelent az arcán.

-Szerintem szükség van egy közös zuhanyzásra - jelentette ki, és mielőtt válaszolhattam volna, felkapott a karjaiba.

Nevetve kapaszkodtam belé, és hagytam, hogy a fürdőszobába vigyen. A csempe hideg volt a talpam alatt, ahogy letett, Arthur mögöttem egy gyors mozdulattal bekapcsolta a zuhanyt, majd kezei finoman a derekamra csúsztak, ahogy közelebb húzott magához.

-Szeretem az ilyen reggeleket- suttogta a fülembe, és megpuszilta az arcom.

-Én reggelizni is szeretek.

Nevetve túrt bele a vizes hajába, miközben lepillantott rám.

-Nekem ezúttal te voltál a reggeli.

-Piszok vagy - csaptam meg finoman a mellkasát, és éreztem, hogy az arcom felforrósodott.

-Piszok jóképű? - vonta fel a szemöldökét, mire csak megforgattam a szemem.

Arthur szélesen vigyorgott, és könnyedén visszahúzott magához, hogy egy újabb csókot lopjon.

Arthur szélesen vigyorgott, és könnyedén visszahúzott magához, hogy egy újabb csókot lopjon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Karddal védve Where stories live. Discover now