cinderella's dead - EMELINE
***
17 juli 2016
"Kom naar buiten", luidde zijn bericht. Mijn hart maakte een sprongetje, eindelijk kwam er een einde aan de oorverdovende stilte. Zijn zwarte Mercedes wachtte me op aan het hoekje van de straat en ik rende ernaartoe. Ik stopte mezelf voordat ik aankwam aan zijn wagen en herinnerde mezelf aan het feit dat hij me drie volle dagen gekweld had met onzekerheid. Ik opende het portier en nam in stilte plaats op de passagiersstoel.
Met een boze blik keek ik hem aan waarop hij in mijn wangen kneep en me zoende. In een poging mijn hoofd weg te draaien van het zijne, bracht hij zijn lippen bij mijn oor en fluisterde hij met een zachte stem "het spijt me, Leya".
Ik luisterde aandachtig toen hij me vertelde hoe alles misgelopen was die dag. Ik geloofde hem toen hij me zei dat het helemaal niet de bedoeling was geweest dat hij deel zou uitmaken van de overval. "Je moet echt iets doen aan die vrienden van je, Scott.", had ik hem met een overtuigende en vastberaden stem geantwoord, waarop hij zachtjes knikte. Ik wist dat het niet gemakkelijk voor hem was om de vrienden die hem opgevangen hadden te laten vallen, maar ze brachten ons alleen maar in de problemen.
De banden kraakten onder de kiezelsteentjes wanneer de coupé zich parkeerde onder de laaghangende takken van de bomen voor ons. We bevonden ons in een doodlopende straat grenzend aan een verlaten bos. In het donker zou ik hier doodsbang geweest zijn, maar de lichtblauwe lucht gevuld met roze-oranje wolken gaf de avond een magische sensatie. Ik was dol op die zwoele zomernachten waarop de zon pas om 22 uur onderging en van de lucht een kleurrijk spektakel maakte, althans wanneer ik bij hem was.
Ik had er alle vertrouwen in dat hij deze plek kende en er dus niemand zou langskomen. Zijn lichtbruine ogen boorden zich in de mijne en zijn hand reikte naar de achterkant van mijn nek om me dichter naar zich toe te trekken. Ik leunde vooruit en hief mezelf uit zijn sportieve met leder bekleedde passagierszetel. Het interieur van zijn wagen was volledig zwart en de zetels waren afgewerkt met rode stiknaad. Zijn twee favoriete kleuren.
Zijn lippen raakten de mijne en voelden zacht en vochtig aan. Mijn ogen vielen dicht en ik liet zijn tong me leiden. Onbewust grepen mijn vingers naar zijn haren, zachtjes knijpend in zijn lokken. Wanneer hij speels op mijn onderlip beet, dwaalde mijn rechterhand af naar de kraag van zijn zwarte polo. Hij maakte me helemaal gek wanneer hij op mijn lippen beet.
Ik greep naar zijn kraag in een poging hem dichter naar me toe te trekken. Mijn lust groeide met de seconde en ik voelde mezelf hunkeren naar zijn aanraking tussen mijn benen.
"Het spijt me", fluisterde hij opnieuw in mijn oor. Ik kon mezelf niet langer bedwingen, telkens opnieuw viel ik voor zijn zachte kant en vergaf ik hem.
Onze lippen bewogen sneller en onze tongen wisselden elkaar af. Ik voelde zijn hand onder mijn kleedje verdwijnen en zijn aanraking voelde zo intens dat ik niet eens zeker was of er überhaupt nog stof zat tussen zijn vingers en mijn huid. Mijn hoofd viel achteruit op de hoofdsteun en ik genoot met volle teugen van de opwinding die zijn aanrakingen me bezorgden.
In mijn gedachten keek ik naar ons neer als derde persoon. De knappe, getatoeëerde jongen met zijn brede schouders en gespierde armen ging helemaal op in het gitzwarte design van de luxueuze Mercedes. Wanneer hij tussen haar benen voelde, bevestigde dat opnieuw dat ze van hem was. Ze was stapel op hem en hij wist het. Ze gaf zich over aan zijn aanrakingen en het onzekere meisje maakte plaats voor een zelfzekere trotse dame die zich gegeerd en veilig voelde in zijn aanwezigheid. Haar lange blonde haren waren achteruit gebonden in een hoge paardenstaart en haar bolle rug drukte haar omhoog uit de passagierszetel. Ze leken het perfecte plaatje ...
Hij schoof zijn stoel achteruit en gebaarde me om dichter te komen, waarop ik instemde door mijn string ongeduldig uit te schoppen en mijn kleedje in een ruk over mijn hoofd te trekken. Zijn blik bleef hangen op mijn borsten en hij likte zijn lippen. Nietsvermoedend had ik vanochtend mijn rode kanten push-up bh uitgekozen om me toch een beetje speciaal te voelen. Met een vlotte zwaai hief ik mezelf over de versnellingsbak en belandde met een zachte val in zijn schoot, mijn benen geklemd tussen het portier en de console.
Zijn ogen gleden van mijn borsten naar mijn lippen en terug. Hij kan niet wachten, schoot het door mijn hoofd. Even aarzelde ik of ik zijn geduld op de proef zou stellen en nog even zou wachten om zijn gulp te openen, maar dat zou me meer moeite dan plezier kosten op dit moment. Opnieuw greep ik zijn haren en kuste hem vol op de mond. Mijn linkerhand gleed naar beneden en begeleidde hem in me. Ik hief mezelf op en liet me zachtjes zakken tot ik voelde dat hij me volledig vulde.
Naima - Lemongrass
***- Zijn POV -
Ik greep naar haar nek en kuste haar volle lippen. De hele week had ik op haar stomende lichaam gewacht. Ze beantwoordde mijn gebaar en gleed haar zachte lange vingers door mijn haren. Ik hield ervan wanneer ze dat deed, het gaf me een veilig gevoel. Ik beet iets te hard op haar onderlip waardoor ze mijn kraag vastgreep en me naar haar toe trok, smachtend naar meer.
Haar benen schokten onder mijn vingers die haar intieme delen streelden. Haar slipje plakte tegen haar huid en ik kon zo voelen dat ze klaar voor me was. Mijn twee vingers drukten zich tegen haar aan in een poging in haar te glijden maar de stof van de string zat in de weg. Ze kreunde en haar hoofd viel achteruit.
Met een ruk schoof ik mijn stoel naar achteren en met een handgebaar vroeg ik haar op me te gaan zitten. Ik wou niet langer wachten, ik kon niet langer wachten. Mijn broek stond op springen. Mijn pupillen vergrootten wanneer ze haar kleedje over haar hoofd trok. Haar knalrode bh benam me de adem, de laatste keer dat ik die gezien had was ... Nog voor ik mijn gedachten kon afmaken, zat ze op me. Wauw. Haar lange blonde haren op haar gebruinde huid, haar volle borsten en haar blauwgroene ogen leken onwerkelijk. De rode LED-verlichting in het zwarte interieur weerspiegelde op haar perfecte huid, en maakte haar ongelofelijk sexy. Mijn ogen gleden van haar volle borsten naar haar gezwollen lippen en ik voelde mijn longen snakken naar de adem die ik al te lang inhield.
Ze onderbrak mijn gedachten door haar lippen op de mijne te duwen en voor ik het wist, voelde ik me in haar glijden. Met een snel handgebaar knipte ik haar bh los, waarop ze verstijfde. Ik wist maar al te goed dat ze zelfverzekerder was met haar lingerie aan, en deed dit dan ook expres om haar even van haar stukte brengen. Ik genoot van haar ontzette reactie, maar moedigde haar tegelijk aan door in haar oor te fluisteren dat ze ongelofelijk sexy was. Met een glimlach op haar lippen zette ze haar golvende bewegingen op me verder.
Mijn handen zakten naar haar heupen die maar net in de bestuurdersstoel van mijn sportieve wagen pasten. Ik bekrachtigde haar bewegingen door haar gewicht zachtjes te ondersteunen wanneer ze zich uit de zetel duwde. Ik sloot mijn ogen even waarop mijn zicht zwart werd, maar bedacht meteen dat ze mooier was dan de duisternis.
Op dit moment leek ze zo zeker van zichzelf, wat enorm aantrekkelijk was, maar ik hield het meeste van haar onzekere, fragiele kant. Op de momenten waarop haar ogen me vragend aankeken en waarop ze enkel mij nodig had om haar twijfels te bevestigen, viel ik het hardste voor haar.
Haar bewegingen versnelden en ik voelde dat ze me steeds dieper in haar duwde, haar paardenstart plakte tegen haar onderrug en haar ademhaling was zwaar. Ze liet haar voorhoofd zakken tegen het mijne en haar droge lippen zweefden over mijn gezicht. Haar zoektocht naar mijn lippen werd bemoeilijkt doordat haar concentratie volledig werd opgeslokt door haar sensuele bewegingen. Ik wist dat ze slechts enkele seconden verwijderd was van haar climax.
Ik besloot haar uit haar lijden te verlossen en kneep mijn handen in haar heupen en duwde mijn tong tussen haar lippen, waarop ze luid kreunde en haar golvende bewegingen onmiddellijk vertraagden. Met een schok liet ze zich op mijn borstkas vallen, haar gezicht verborgen in mijn nek.
Ik omhelsde haar en zette de airconditioning van de ondertussen overhitte wagen aan. Ik denk dat ze me vergeven heeft, ging er door mijn hoofd.
Wat vond je van dit sensuele hoofdstuk? Geef zeker een sterretje als je meer gelijkaardige scènes wilt lezen! :)
JE LEEST
Could he be it?
RomanceZijn hand zakte naar beneden en tekende cirkeltjes op mijn rug. Zijn vingers waren zacht en zijn nagels krasten net niet over mijn rughaartjes. De combinatie bezorgde me kippenvel over mijn hele lichaam en hij wist op dat moment dat hij me helemaal...