39. Harry's lust

18 3 0
                                    

Moon - Austin Giorgio

***

- Harry's POV -

Mijn zwarte Porsche Macan gleed over de weg en ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe ze elk detail in haar opnam. Ze had duidelijk nog nooit eerder in zo'n highclass luxewagen gezeten. Mijn rechterhand rustte op haar bovenbeen en kneep af en toe in haar gebruinde huid. Vanaf de zijkant kon ik, als ik dat zou willen, zo de décolleté van haar wit kleedje inkijken.

 Vanaf de zijkant kon ik, als ik dat zou willen, zo de décolleté van haar wit kleedje inkijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn ogen bleven gefixeerd op de weg. Een nonchalante houding zou me verder brengen, het laatste wat ik wou, is dat ze doorhad hoe knap ik haar vond. Hoewel ze wat aan de easy kant was, genoot ik met volle teugen hoe ik haar stiekem opnieuw had afgesnoept van mijn vriend.

Hij zou eens moeten weten dat ik haar naar mijn buitenverblijf bracht en wat ik daar met haar zou doen. Alles dat hij dacht dat van hem was, was een leugen. Zoals ik eerder al zei: de alfa krijgt nu eenmaal altijd wat hij wil.

"I really adore your car"

"I can tell", grijnsde ik.

Ze rolde haar ogen. Ik kneep in haar bil en gaf haar een zijdelingse knipoog van onder mijn zwarte Rayban. Ze schudde haar hoofd.

"Is it stereotype if I say that I adore you?"

"Yes, it is. Please come up with something more original", grinnikte ze.

"Well, I adored the Forbidden Desire"

Ze glimlachte en haar ogen gleden opnieuw over het zwarte interieur van de Porsche.

"Would you like to drive it?"

Haar ogen werden groot en ze keek me verrast aan: "Can I?". Haar toon klonkt hoopvol.

"Of course mi amor"

Ze keek me aan en lachte haar witte tanden bloot. Ik maakte gebruik van de gelegenheid om mijn hand wat verder naar boven te schuiven. Mijn vingers kwamen nu net aan de onderkant van haar kleedje.

We waren bijna aangekomen aan het vakantiehuis dat ik aan De Haan had. Ik zette de wagen aan de kant en stapte uit. Ze kruiste me aan de voorkant van de wagen en ik greep haar hand beet en draaide haar in een ruk naar me toe, tot onze neuzen elkaar bijna raakten.

"Sweetie, if you crash my car, I will kill you", fluisterde ik waarschuwend in haar oor.

Ze gniffelde en ik wist dat ze de bad girl uithangen niet erg vond. Erger nog, ze genoot ervan. Ik dacht aan alle dingen die ik met haar zou doen en hoe ze zou smeken om me.

Could he be it?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu