The Weekend Funk Wav Remix - SZA, Calvin Harris, Funk Wav
***
Ik knipperde met mijn ogen tegen het felle licht dat door de gordijnen kwam die ik gisteren was vergeten sluiten. Met een zucht stond ik op en zocht ik mijn weg met spleetoogjes naar de gordijnen. Ik trok aan de stof en dichtte de kier waarop ik mijn ogen eindelijk kon openen. Hoe laat was het zelfs?
Met een plof liet ik me terug op mijn bed vallen en greep ik naar mijn iPhone op de vensterbank: 08:13. Meteen viel mijn oog op de twee berichten van Scott:
"Je zal altijd van mij zijn en van mij alleen"
"Yes, we kunnen elkaar morgen zien babe"
Verstuurd om 00:45? Wat deed hij zo laat nog? Was hij dan pas wakker geworden?
Ik besloot hem maar gewoon te sturen: "Goedemorgen babe. Wat wil je doen vandaag?"
Ik drukte Instagram open en zag dat Ana een verhaal had geplaatst. Ik klikte op de ronde profielfoto en een foto van haar en Kyle verscheen op mijn scherm. Natuurlijk, bedacht ik terwijl ik mijn ogen rolde. Haar tweede verhaal kwam in beeld en was een video van haar met een andere brunette met een diepe décolleté die dansten op luide techno beats. Ze draaide de camera om en twee knappe jongens kwamen in beeld. Was dat hem? Ik fronste en klikte op het verhaal in een poging het moment te pauzeren. Ik was te laat.
Ik bekeek het verhaal opnieuw en wanneer de camera draaide, drukte ik meteen op pauze. Het was hém. Zijn hazelbruine ogen en brede witte glimlach keken recht in de lens en hij droeg een witte t-shirt waar zijn tatoeages op zijn borst door te zien waren. Kyle hing over zijn schouder.
What the hell? Hoezo was Anastasia op draai met mijn vriend? En hoezo was Scott gisteren uitgeweest?
Iedere keer nadat we het romantisch hadden gehad samen dan moest er wel iets gebeuren waardoor hij alles verpeste en me slecht liet voelen. Alsof hij het met opzet deed.
Ik besloot te reageren op haar verhaal: "Wow waar was je wel gisteren?"
Ik vergrendelde mijn iPhone en bijna meteen kwam een melding van Ana op mijn scherm. Ze was vroeg wakker om zo laat uitgezet te hebben.
"Hey lieverd, je had er moeten bij zijn! Het was mega tof!"
Ana was nooit goed geweest in het beantwoorden van vragen en gefrustreerd las ik haar bericht opnieuw. Ik besloot mijn vraag anders te stellen.
"Was je bij iemand thuis?"
"Nee, Kyle had me een random locatie gestuurd en ik was tot daar gereden. Het was gewoon een oude smerige schuur, maar het gezelschap maakte alles goed!"
"Waren er veel mensen?"
"Nee hoor, er was Kyle en ik, dan Harry en een blond meisje genaamd Allison, Scott en een brunette en nog twee andere jongens. Ik heb bovendien niets moeten betalen!"
"Scott? Diezelfde jongen die we gezien hadden in Gent??"
Ik voelde het bloed razen door mijn aderen en een ongemakkelijk gevoel spreidde zich over mijn maag. Wat als Scott met Eileen had afgesproken? Of nog iemand anders?
"Aja hem! Hij was daar ook bij, ik was dat al vergeten!"
Natuurlijk ... ik probeerde mijn frustraties en woede niet te laten overheersen in mijn berichten.
JE LEEST
Could he be it?
RomanceZijn hand zakte naar beneden en tekende cirkeltjes op mijn rug. Zijn vingers waren zacht en zijn nagels krasten net niet over mijn rughaartjes. De combinatie bezorgde me kippenvel over mijn hele lichaam en hij wist op dat moment dat hij me helemaal...