I Adore You - HUGEL, Topic
***
Deel 2 van 'De verstoorde girlsdate'
- Zijn POV -
Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe ze recht op me af kwam en moest mijn best doen om niet te grijnzen. Hoewel ik me afvroeg wat ze van plan was, bleef ik ongestoord verder flirten met Eileen. Kyle had haar meegebracht vanavond maar had al snel begrepen dat ze niets voor hem was, dus zat ik min of meer met haar opgescheept. Het was de perfecte bezigheid terwijl ik Cataleya stiekem in de gaten hield. Ik was naar de loungebar gekomen met voorbedachte rade om bij haar te zijn en om haar weg te snoepen van haar vriendin. Echter op het moment dat ik haar glas alcohol had gespot, was ik teleurgesteld en woedend geworden vanbinnen. Ik kon haar dus niet vertrouwen en duidelijk deed ze haar zin wanneer ik niet in de buurt was. Het was me opgevallen dat ze zelfs niets meer had besteld sinds ik was toegekomen dus dat zei al genoeg over de hoeveelheid alcohol ze had binnengespeeld.
Door deze frustraties had ik niet getwijfeld en was ik het gesprek aangegaan met Eileen. Ze zag er zeker niet mis uit en ik voelde enigszins met haar mee dat Kyle haar simpelweg had afgewezen wanneer had gebleken dat ze niet dezelfde humor hadden. Uiteindelijk bleek ze een toffe chick, maar in mijn gedachten ging maar één naam om: Leya.
"Hallo, stoort het als ik erbij kom zitten? Mijn vriendin heeft een mentale breakdown en ik ben ten einde raad met haar", zuchtte ze met een heldere stem. Wat kon ze toch goed acteren.
Ik besloot het haar niet gemakkelijk te maken en gaf Kyle een stoot: "Misschien is zij wel iets voor jou buddy", zei ik met opzet iets te luid. Leya keek me ontzet aan maar herstelde zich onmiddellijk en nam met opgegeven hoofd plaats naast Eileen.
Ik keek haar aan met pretoogjes. Eerlijkgezegd had ik een dergelijke move nooit van haar verwacht, ik wist dat ze ballen had, maar had niet gedacht dat ze haarzelf zo in de spotlight zou plaatsen. Het sierde haar en ik vond haar meteen drie keer zo aantrekkelijk. Het hemelsblauwe lange kleed dat ze aanhad was elegant en highclass. Ze leek het type dat je gewoon nooit kon krijgen, en toch ... was ze van mij. Ze draaide haar blik meteen van me weg en Kyle greep zijn kans en begon meteen met haar te praten.
Eileen was stil naast me, en aandachtig en onopvallend luisterde ik naar de conversatie die mijn beste vriend en mijn geheime liefde met elkaar voerden. Ze babbelden over de Olympische spelen die plaatsvonden in Rio de Janeiro. Op zich onschuldig, maar ik moest erover waken dat Kyle geen plotse poging zou doen, want hij had geen idee wie ze was en dat zou ik ook niet verborgen kunnen houden mocht hij plots iets in zijn hoofd krijgen. Na een tiental minuten besloot ik de touwtjes in eigen handen te nemen en commandeerde ik Kyle om van plaats te wisselen. Hij protesteerde, maar ik liet me niet kennen. Ongevraagd stond ik recht en vroeg ik iedereen op te schuiven zodat ik naast Leya kon plaatsnemen. Haar blonde lokken waren opgestoken in een losse dot waardoor haar fijne gezicht nog beter uitkwam en ze nog mooier was.
JE LEEST
Could he be it?
RomantikZijn hand zakte naar beneden en tekende cirkeltjes op mijn rug. Zijn vingers waren zacht en zijn nagels krasten net niet over mijn rughaartjes. De combinatie bezorgde me kippenvel over mijn hele lichaam en hij wist op dat moment dat hij me helemaal...