Herkes Kendi Zehrinin Tadına Bakacak

461 38 15
                                    


Ertesi gün yalıda büyük bir kıyamet kopmuştu. Ferit'in Nevrayla samimi bir şekilde gülüşüp yemek yerkenki fotoğrafları gazeteye düşmüş Halis Ağa dahil bütün aile fotoğrafları ve haberi görmüştü. Haberin başlığı şöyleydi;
"Ünlü çapkın Ferit Korhan sosyetenin tanınan ismi Nevra Soykan ile yakınlaştı. Yakışıklı çapkın ünlü Halkla İlişkiler devi Soykan Holding'in veliahtı Nevra Soykan'ın kalbini kazanmayı başardı. İkili önceki gün ünlü bir restoranda yemek yerken görüntülendi. Çift oldukça samimiydi."

Halis Ağa haberi görür görmez sinirlenmişti. Ferit evlenmiş, boşanmış, tekrar evlenmiş, Pelin'i hamile bırakmış yine boşanmıştı. Aileye skandal üstüne skandal yaşatmıştı. Evde hamile bir kadın vardı ve Ferit'le evlenmeyi bekliyordu. Buna rağmen yine gitmiş başka birini bulmuştu. Gerçi kız bu sefer ünlü ve zengin bir ailenin kızıydı ama doğacak bir torun vardı ortada. Latif'e seslenip Ferit'i çağırmasını istedi.

Ferit ise uyanır uyanmaz haberlere bakmıştı. Haberi ve başlığı görünce keyfi yerine geldi. Başlık ve fotoğraf tam istediği gibiydi. Ne başarısız evliliğinden ne de Pelin ve bebekten bahsedilmişti. Tabii ki Ferit eliyle yapılmıştı bu haber. Hem Ferit'in imajı böyle bir kadınla anıldığı için toparlanacak hem de Nevra'nın şirketi sayesinde markasını büyütecekti. Üstelik Seyran da bu haberi görecekti. Arkasında enkaza dönüşmüş bir Ferit yerine her şeye sahip ve kendisini çoktan unutmuş bir adam görecekti. Ferit yüzünde zafer gülümsemesiyle habere tekrar baktı.

O sırada odasının kapısı çalındı.
"Girin."
"Ferit Beyim, Halis Ağam sizi çağırıyor. Hemen."
"Tabii." dedi Ferit yüzünde gülümsemeyle. Latif çıkan habere rağmen yüzündeki bu gülümsemeye anlam verememişti Ferit'in.

Ferit emin adımlarla dedesinin odasına girdi ve kapıyı çaldı.
"Beni çağırmışsın dede."
"Geç otur!" dedi Halis kükreyerek.
Ferit rahat tavırla geçip oturdu dedesinin karşısına.
Halis gazeteyi açıp gösterdi Ferit'e. "Bu ne rezillik Ferit? Sen bu aileyi rezil etmeye ant mı içtin?"
Ferit hala sakin tavrını bozmuyordu. "Ne varmış haberde dede? Ben bekar bir adamım sonuçta."
"Evet bekarsın. Fakat bu evde senin çocuğunu doğurmayı bekleyen hamile bir kadın var. Bitmiyor rezilliğin."
Ferit rahat bir nefes alıp dedesine doğru eğildi. "Dede, haberimin çıktığı kız herhangi bir kız değil farkındaysan. Soykan Holding'in varisi."
"Ee ne olmuş öyleyse?"
"Dede bak bunlar nüfuzlu insanlar. Sosyetede bir yerleri var. Ayrıca halkla ilişkiler şirketleri var. Dağılan imajımızın toparlanması ve işlerimizin tanıtılması için bir fırsat olabilir bu."
"Ne diyorsun çocuk açık konuş!"
"Dede bu kız ne Seyran'a benzer ne Pelin'e. Bu kızla birlikte olmak beni yükseltir. Seyran kimdi ki? Bizim sayemizde bir şey oldu. Kazım'ın ne olduğu belli. Ben koluma kimi taksam aynısı olacaktı. Nevra ise zarardan çok fayda getirir ailemize. Şimdiden bizim lansmanı tanıtmak için gönüllü oldu kendisi."
Halis uzaklara bakıp düşündü bir an. Ferit haklıydı. Çıkan haberlerle imajları dağılmıştı sürekli. Böyle bir aileyle irtibatta olmaları imajlarını toparlardı. Ama doğacak torunu vardı.
"Ee Pelin ne olacak peki? Çocuğunun soyadı ne olacak?"
"Dede, ben zaten evliydim. Pelin bunu göze alarak benimle birlikte oldu. Çocuğuma tabii ki sahip çıkarım. Soyadımı veririm ama Pelin'le evlenmek bana hiçbir şey kazandırmaz. Ben Pelin'i hiçbir zaman karım olarak düşünmedim. Onun ailesi de bize uygun değil sonuçta."
Halis ikna olmuş gibiydi.
"Peki bakalım çocuk. Sen çık ben bir düşüneyim olan biteni."
Ferit gülümsedi. "Tamam dede. İyi düşün. Ayağımıza büyük bir fırsat geldi. Bundan sonra mantığımla hareket edeceğim ben ona göre."
Halis belli etmese de Ferit'in kurduğu strateji hoşuna gitmişti.
Ferit emin adımlarla yürüyerek çıktı odadan geldiği gibi.

Seyran haberleri görmüş neye uğradığını şaşırmıştı. Daha yeni Pelin'in göbeğini öptüğü, ona sarıldığı fotoğrafları, arama kayıtlarını görmüşken şimdi de başka bir kadınla birlikteydi Ferit. Kendisini aldattığı, metresinden çocuk yaptığı için terk ettiği adam daha boşanalı çok olmadan yeni birini bulmuştu. Mutlu görünüyordu onunla. Görülmekten çekincesi bile yoktu.
Belki de özellikle çektirdi fotoğrafları diye düşündü. Az çok tanımıştı Ferit'i. İçine bir sızı çöktü. Kalp hemen unutmuyordu çünkü. Fakat Ferit ona bir kez daha iyi ki ayrılmışım dedirtmişti. Evliyken defalarca başka kadınlarla haberi düşmemiş gibi boşanma ertesinde de huyuna devam etmişti.
Seyran üzülse de kararından bir kez daha emin oldu. Ferit baştan sona yanlış bir adamdı ve Seyran onu düzeltmek için daha fazla uğraşmayacaktı.
O sırada salona Emile girdi. Seyran kahvaltı yapmamış kahve içiyordu sadece.
"Günaydın Seyran. Kahvaltı yapmadın mı canım?"
Seyran yaşlı gözlerini hemen silerek Emile'e baktı.
"Günaydın hocam. Yok canım istemedi."
Emile'in gözü gazeteye takıldı.
"Yine bir şey mi oldu?"
Seyran kafasını sallayarak hocasına uzattı gazeteyi.
Emile hızlıca habere göz attı. "Ünlü çapkın Ferit Korhan sosyetenin tanınan ismi Nevra Soykan ile yakınlaştı. Yakışıklı çapkın ünlü Halkla İlişkiler devi Soykan Holding'in veliahtı Nevra Soykan'ın kalbini kazanmayı başardı. İkili önceki gün ünlü bir restoranda yemek yerken görüntülendi. Çift oldukça samimiydi."

Yalı Çapkını (Yüzleşmeler) pt1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin