Utoljára 2 hónapja beszéltem YoonGival. Azóta csak szemezünk. Próbáltam felé közeledni személyesen is és a közösségi oldalakon is, de sajnos vagy nem írt vissza vagy ignorált. Általában csak rá köszöntem, többet nem mertem neki írni.
Sajnos kifogytam az ötletekből, hogy mégis milyen formában kéne elnyernem a bizalmát. Sokszor azon gondolkozom, hogy mi lenne ha Kook segítségét kérném, hiszen ő a csajozásban nagyon jó és hátha tud nekem mondani egy két tanácsot ami YoonGinál is lehet bevállna.
Úgyhogy jelenleg itt ülök matek órán és kattog az agyam, hogy mégis hogy kérjek segítséget Kooktól, hogy ne legyen túl feltűnő.
Kicsöngettek, ami azt jelenti, hogy itt a szünet és most bátor kell legyek. Felálltunk, elköszöntünk a tanártól, majd én a fiúk után menve mentem ki a teremből.
Kook táskájának a fülét magamhoz rántottam, mikor kijöttünk a teremből, amire egy kisebb kiáltás hagyta el a száját, de szerencsére a suli rádió miatt nem sokan hallották. Jin és NamJoon nem vették észre, hogy lemaradtunk így ők mentek tovább a kövi órára.
- Hé! Ho- - kiáltotta Kook majd a falhoz préseltem őt úgy, hogy saját testemet övének nyomtam, hogy ne meneküljön el. Kezemet a szájára tapasztottam, miközben ő ijedten nézett rám. A hátunk lévő diákok még csak ránk se hederítettek, mindenki ment a saját dolgára.
- Segítened kell! - néztem rá kissé szikrázó szemekkel, majd eltávolodtam tőle, miközben kezemet levettem a szájáról.
- Jó segítek, de ilyet mégegyszer ne csinálj! A frászt hoztad rám! - kapott a mellkasára. - Fhuh...na mivan, miben kell? - fújt egyet, majd megvonta a szemöldökét és lazán nézett rám.
- Te elég jó vagy a csajozásban, ha nem tévedek, ugye? - kérdeztem kacéran, majd ő mosolyogva rátette a kezét a vállamra.
- Akkor Taenek igaza volt. - húzogatta a szemöldökét. - Hogy hívják a csajt?
- Az mindegy, nem az a lényeg! - legyintettem.
- De ugye majd bemutatod nekünk? - szorította kicsit meg a vállam.
- Persze Kook te leszel az első... - forgattam meg a szemem.- Na de mond mi a baj! - vonta fel kicsit a fejét, miközben karba tette a kezét.
- Utoljára két hónapja beszéltem vele és akkor azt mondta, hogy soha többet ne beszélgessek vele és hogy kerüljem el őt. Okot nem mondott hogy miért. Aztán pár nap múlva megkerestem őt a közösségi oldalakon, majd instán ráírtam többször is, de sose válaszolt, hanem mindig ignorált. Szerinted hogy közeledjek úgy felé, hogy elnyerjem a bizalmát? - meséltem el a sztorit, pár dolgot kihagyva, de azok úgyse fontosak ebből a szempontból.- Mh... - fogta meg gondolkodóan az állát Kook, miközben félre nézett rólam és gondolkodni kezdett. - Szemezz vele! Ez az első dolog. A következő pedig, hogy próbálj a közelébe férkőzni és ha jól megfigyeled a reakcióját, akkor majd észre vehetsz azokból egy két fontos dolgot. Hogy ha már a közelébe vagy próbálj ismerkedni a barátaival, vagy esetleg valahogy megszólítani őt. Ha lassan közeledsz felé, akkor nyert ügyed lesz, legyen szó bármilyen lányról. És nem utolsó sorban udvarolj neki. Az általában bejön a lányoknak. - mondta el tanácsait Kook, amit figyelmesen hallgattam végig.
- Ohh...Kook köszi szépen...azt hiszem menni fog. - mosolyogtam rá hálásan.
- Ugyan Hope...a legjobb barátomnak bármit! - veregette meg a hátamat. - De gyere menjünk osztályfőnökire! - karolta át a vállam majd elindultunk a terem felé ahol lesz a következő óránk.Mikor oda értünk NamJoonék kikérdéztek, hogy mégis hol voltunk, de Kook lerendezte annyival, hogy csajos ügy, amit mindenki megértett egyből.
A tanár megjött, mi pedig bementünk a terembe, és leültünk a szokásos helyünkre, leghátulra.
- Jó napot mindenkinek! A mai nap nagyon fontos megbeszélni valónk van! - ült le a tanári asztal elé az osztályfőnőkünk, Mr. Kim.
Mr. Kim a legjobb tanár ebben a suliban, 40 éveit tapossa már, de teljesen úgy öltözködik meg úgy viselkedik mintha egy tizenhat éves tinédzser lenne, de azért van benne szigor bőven, mellesleg nagyon jól tanít.
- Tehát két hét múlva itt a szalagavató a végzősöknek. Az iskolának ez a legfontosabb ünneplése a ballagás mellett. Mint ugye ti most 11. -es osztály vagytok, ezért nektek és az évfolyam társaitoknak lesz az a dolga, hogy a szalagavatóra megcsináljátok a díszítést, aki ért a keverő pultokhoz meg az ilyen hang cuccokhoz az majd azt ellenőrzi és vezeti, a székeket is nektek kell kipakolni, illetve minden olyan dolgot ami ezen a papíron van. - mutatott fel egy A4-es papír lapot a tanár.
- Itt vannak a feladatok. Felolvasom, hogy mik a lehetőségek és egy feladathoz vagy egy vagy több ember kell, attól függ mi a feladat. Tehát az első, az a szalag tűzés. Az annyiból áll, hogy egy ilyen dísz párna szerűségen van mondjuk...mit tudom én hasamra ütök, harminc kisebb szalag azt rá kell tűzni a diák szíve fölé, azaz az ingje bal oldalára vagy a gallérjára. Ide két ember kéne. Ki jelentkezik? Ja, és a 12/D osztálynak azaz a gimnazista diákoknak kéne, a többi az másik osztályoké lesz. - nézett szét a terembe a tanár szinte mindenkire ránézve.
12/D? Gimnazista osztály? De hiszen abba az osztályba nem YoonGi jár? Akkor jelentkeznem kéne? Mást úgysem akarnák csinálni és gondolom ha egyre jelentkezek akkor többre nem kell. Nem mellesleg közel kerülhetek YoonGihoz.
Felemeltem a kezemet, majd az osztálytársaim kikerekedett szemekkel néztek rám. Nem gondolták volna, hogy én fogom elvállalni ezt a feladatot. Legalábbis az elsőt.
- Oh? Csak nem az osztály reménye? - mosolygott rám tanár úr, amire én csak felnevettem. Tae mellettem tátott szájjal nézett, majd hirtelen ő is felemelte a kezét, miközben kihúzta magát, mint egy büszke koreai.
- TaeHyung? Biztos vagy te ebben, hogy ide kéne jelentkezned? - nézett kicsit furán a tanár Taere, aki a szívére tette a kezét.
- Esküszöm tanár úr, nem fogom elhülyéskedni! - mondta komolyan Tae végig a tanárra nézve.
- Hát jól van... remélem is. - nézett a papírra. - Apropó! - nézett vissza ránk, mikor eszébe jutott valami. Mi érdeklődő arccal figyeltünk rá. - Melyikőtök...áh nem. - legyintett, majd rám mutatott. - HoSeok, te fogod föltűzni és Tae tartja neked a szalagokat! - írta rá a papírra mire mi ellenvetés nélkül belementünk.Végül ezzel ment el az egész óra, és még nekem lesz még egy feladatom amit szintén elválalltam. YoonGi osztály tánca egy híres kpop banda felkapott zenéjére fognak táncolni, amire a fényeket majd nekem kell irányítani, mert ahhoz értek, mert otthon nekem is vannak ilyen koncert vagy milyen fényeim. Távirányítóval lehet használni, vagy gépre rá kell csatlakoztatni és egy program segítségével már lehet is keverni kavarni a színeket.
Nagyon várom már a szalagavatót és talán addigra sikerül közel kerüljek YoonGihoz. JungKook tanácsai úgy érzem sokat fognak segíteni, és ha talán összejön akkor majd neki köszönhetek majdnem mindent. De nem minden megy simán, úgyhogy mindenre felkészülök.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Reményhez | YOONSEOK
ФанфикA suliban van egy "fura" fiú, legalábbis mindenki így hívja őt. Sokan kibeszélik, senki nem barátkozik vele és Ő se mással. Az én érdeklődésemet hihetetlenül felkeltette, ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy össze ismerkedem vele. Megszeretném...