Hát elérkezett a várva várt este. Legalábbis sokaknak, YoonGinak nem biztos. Bármikor mikor próba volt egyszer sem örült neki, csak nyűg volt a hátán. Viszont én örülök, hogy végre eljött az idő. A mai nap jóval másabb lesz mint a többi. Én nagyon vártam és már többször is felprobáltam a ruhámat amit ma fogok felvenni. Megpróbáltam minél jobbra összedobni az öltönyömet. A hajamat is többször már megcsináltam és talán meg van melyik lesz.
Mivel nekem csak egy valamiben kell segítsek, ezért az egész szalagavatót szinte majd végig nézhetem. Lett volna még egy feladatom, de azt kiadták valaki olyannak aki még nem csinált semmit. Mondjuk nem bánom.
Ma, azaz szombaton nem csináltam semmit. Punnyadtam, egésznap a tévém előtt feküdtem és egy nagyon király sorozatot néztem, amire most ráfüggtem. Reggel korán felkeltem, mert muffint támadt kedvem sütni. Furcsa, amikor nekem van kedvem sütni vagy esetleg főzni. Mindig leragadtam a pizzánál, hamburgernél vagy esetleg a rámennél. Sütni meg nem igazán sütöttem még egyedül. Maximum csak palacsintát.
Viszont ez a muffin hihetetlen jó lett. Csináltam csokisat és vaníliásat is. Majd viszek egy pár darabot estére a suliba, bár lehet annyira ideges leszek és annyira izgulni fogok, hogy éhes se leszek. De hátha YoonGit majd megfogom tudni kínálni. Bár nem tudom mennyire szereti az ilyen desszerteket, de ki nem szeretné a muffint?
A szalagavató este 6-kor fog kezdődni és most múlt el délután négy óra egy pár perce. Az ágyamban feküdtem és már kezdem kicsit unni a sorozatot. Talán azért, mert egesznap ezt néztem és hamarosan elkéne kezdjek készülődni. Nekem amúgy is egy fél órával előbb ott kell legyek, hogy minden egyes részletet gyorsan átbeszéljünk, bár már mindenki szerintem kívülről fújja, hogy mit kell csinálni.
Egy nagy sóhajtást eresztettem ki az ajkaimon, majd kikapcsoltam a tévémet és hátra döntöttem a fejemet. A fehér plafont kezdtem el kémlelni, miközben az egész lakásban síri csend volt. Nagyon remélem hogy ez a nap YoonGinak csodásan fog telni, hiszen szalagavató egy embernek csak egyszer van az életében. Én, mindent megfogok azért tenni, hogy ma jól érezze magát, hiszen megérdemli.
A telefonomat kezdtem el keresni az ágyamon, majd mikor a kezem közé került felnyitottam. Az időre néztem, amiben jó vagyok, szóval nem kell kapkodjak. Viszont töltőre kell tegyem, mert 25%-on vagyok.
Felültem az ágyamon, majd a töltömért nyúltam, ami az ágy mentén lógott le. Mikor rátettem tölteni, gurultam egyet az ágyon, hogy a másik végébe kerülhessek, majd kiszálltam belőle. Az ajtón kimenve lazán hajamba túrtam, majd a fürdőszoba felé vettem az irányt. Beérve felkapcsoltam a villanyt, majd magam után becsukva - inkább becsapva - engedtem meg a zuhanyrózsából a vizet, hogy legyen ideje a kazának magához térnije.
Addig én lekaptam magamról a melegítő nadrágot, a fekete oversize pólót és az alsómat is. A zuhany alá lépve, ami már kellemes melegvizet engedett magából, hagytam hogy a víz a hajamra is essen.
A frufrumat tegnap muszáj volt levágjam, mert már eléggé hosszú volt, és most egy kicsit rövidebbre vágtam mint ahogy szoktam. A már vizes hajamba túrtam mindkét kezemmel, majd a szekrényből kivettem a kedvenc tusfürdőmet. Eper illatú és már több hónapja ezt használom. Minden srác a szokásos már-már büdös tusfürdőt használja, és amióta ezt veszem esküszöm sokkal jobb.
Jól megmostam magam mindenhol, majd mikor ezzel megvoltam leöblítettem magam és a hajammal kezdtem foglalkozni. A samponomat használtam elsősorban, abból nyomtam a fejem tetejére. Jól eldörzsöltem a fejemen és a hajamon is. Ezt is leöblítettem jó alaposan, majd újra megmostam még alaposabban mint előzőleg. Utoljára a balzsamot kentem a hajamra, majd azt is lemostam.
YOU ARE READING
Reményhez | YOONSEOK
FanfictionA suliban van egy "fura" fiú, legalábbis mindenki így hívja őt. Sokan kibeszélik, senki nem barátkozik vele és Ő se mással. Az én érdeklődésemet hihetetlenül felkeltette, ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy össze ismerkedem vele. Megszeretném...