cica mosoly

20 2 0
                                    

Siettem JungKookal az oldalamon a csarnok felé, ahol már zajlott a próba. Befutottunk a terembe, majd a táncparkett szélén haladtunk végig futva, ugyanis mint említettem a próba már javában elkezdődött, és jelenleg az első osztály szalag tűzése zajlik. Egy-két szigorúbb tanár meggyilkolt minket a vörösen izzó szemeikkel, de voltak jófejek is, akik csak sietettek kettőnket a függöny mögé.

Mikor oda értünk a rózsaszín hajú csaj elsősorban jól lebaszott minket, de neki indulnia is kellett, ugyanis a következő osztály diákjait ő fogja felsorolni. Közben JungKook kezébe fogta a párnát amin a kis fém dísz darabkák voltak, majd már indulásra is készen voltunk.

A rózsaszín hajú - így hívom, mert a nevét nem tudom - bemondta a mikrofonba YoonGi osztálya nevét és egy izgatott mosollyal az ajkaimon húztam félre a függönyt, majd JungKookkal a nyomomban indultam meg az osztály felé.

Nem meglepő módon újra YoonGit kezdtem el keresni, és megpillantottam őt ugyanazon a helyen, ahol mindig is állt a sorban. Valószínűleg ő is kereste a tekintetemet, hiszen amikor az első ember mellé álltam rögtön rám nézett. Elmosolyodtam amint szemünk találkozott, de ő egy zavart és édes mosollyal lehajtotta a fejét és megszakította azt a pár másodpercig tartó szemkontaktusunkat.

Egy mélyet szippantottam a levegőből, majd amikor intett a tanár, hogy kezdhetjük egy halványat bólintottam és az első ember elé álltam, hogy feltudjam tűzni neki a szépen csillogó "ékszert".

Tovább haladva egy két lány zavarba is jött a közelségemtől, és mikor elhaladtam tőlük csak egymásra néztek és halkan felkuncogtak. Akármennyire is bírom YoonGit, az osztályában elég csinos és szép lányok vannak. Ha nem érdekelne úgy YoonGi, akkor mostanra már biztosan magam mellé fűznék valakit a lány osztálytársai közül. De ez sajnos vagy nem sajnos nem így történt, és egy kicsit sem bánom, ugyanis YoonGi felülmúl és felülmúlt minden lányt.

A sorral végeztem a tanárok meg dicsértek, majd jöhetett a következő tíz ember akinek feltűzöm ezt a cuccot a mellkasa bal oldalára. Ebben a sorban majdhogynem a végében YoonGi áll, utolsó előttiként. Szívem akaratlanul is gyorsabban kezdett el dobogni a megszokottnál, ugyanis pár perc múlva olyan közel lehetek YoonGihoz, ami eddig még soha nem történt meg. Ez egy tökéletes alkalom ezt kihasználni és ki is fogom. Bár muszáj leszek ígyis úgyis...

Amikor elhaladtam az mellette lévő lány előtt, rápillantottam amire a szája szélére húzódott egy aprócska, mégis észrevehető mosoly. Levettem a díszpárnáról a következő fémdarabkát, hiszen sorban haladtam, nem akartam találomra elvenni onnan egyet. Hiába nem látszott, én túlon túl "rendmániás" voltam még ezzel a kis dologgal szemben is.

Amint levettem közel léptem hozzá és direkt nem néztem föl rá, hiszen nem akartam azt, hogy tudjam, hogy milyen közel van az arcunk egymáshoz amikor fölnézek majd rá, miután a tűt beleakasztottam a pulcsijába. Egy kacér mosollyal az arcomon tököltem a beszúrással, majd mikor sikerült az, a kapocs egy halk kattanással jelezte, hogy ügyes vagyok és hogy sikerült bekapcsoljam. Lassan engedtem vissza magam mellé a kezemet, miközben komótosan felnéztem a fiú arcára, aki végig engem figyelt. Egészen idáig, mert amint felnéztem el is kapta rólam a szemét, hiszen eléggé zavarba ejtően közel voltunk egymáshoz.

Egy önelégült mosolyra húztam ajkaimat, amikor megláttam egy alig látható pírt az arcán. Arca kicsit felfújt volt, és száját is egy kicsit összébb húzta, így egy morcos kiscicára tudtam őt hasonlítani. Elhúzódtam tőle, hogy másoknak ne legyen feltűnő és furcsa, hogy ilyen sokáig az arcában vagyok.

JungKookra néztem aki összeráncolt szemöldökkel nézett rám és amolyan "wut" fejjel. A vigyor még jobban szét terült a számon, majd intettem, hogy lépjünk tovább a kövire. YoonGira még egy utolsót pillantottam, akinek a feje még mindig a fekete színű padlón volt. Annyit vettem észre, hogy egy kisebb mosolyra húzodott kicsi, de annál inkább teltebb ajkaira. Fekete haja rakoncátlanul a szemébe lógott, így nem láthattam a gyönyörű íriszeit, amik néha rám csillogtak mikor szembe néztem velük.

De sajnos nem élvezhettem tovább a szépségét, hiszen már ígyis hülyének voltam nézve az által, hogy így figyelem ezt a cica fiút.

A mosolyomat viszont nem lehetett levakarni magamról, a következő diákra pedig gyorsan rá tűztem a szalagot. A sor véget ért és előttem mentek el lassan, hogy a következő egyben az utolsó sorra is rá akasszam ezt a szart. YoonGi mielőtt elhaladt volna előttem, gyorsan közelebb hajolt hozzám és oda suttogott nekem:

- Próba után várj meg kint... - suttogta gyorsan, majd léptei is gyorsulni kezdtek és a már majdnem előttem lévő sor mögé lépkedett társaival.

A mosolyom ha lehet még szélesebb lett, majd magam mellé néztem. Megéreztem, hogy valaki végig nézte ezt a kis "akciónkat", és nem tévedtem. JungKook csak úgy mint az előbb, most se értette, hogy mégis mi a méretes lópötty történik előtte.

- Öm...tartozol nekem azt hiszem egy vallomással. - mutatott magára, mire én összeráncoltam a szemöldököm. Ő értette a célzást, ugyanis folytatta. - Mármint YoonGival vagy hogy hívjákkal kapcsolatban. - suttogta az utolsó nekem intézett mondatát, majd én halkan kuncogva csak megingattam a fejemet. Folytattam volna a beszélgetést, viszont folytatni kellett a következő sort, ezért visszazökkentettem magamat a valóságba.





Helló mindenkinek! Remélem tetszett ez a rész, bár kissé rövid lett 😭👀 Jövőhéten jön a kövi, remélem várjatok. 😽

Reményhez | YOONSEOKWhere stories live. Discover now