Kiedy Pierwszy Mistrz Spinjitzu miał odejść, postanowił stworzyć dwa piękne, a zarazem niebezpieczne stworzenia. Jeden z nich władał mrokiem i ciemnością, natomiast drugi władał jasnością i dobrem. Te dwa połączone stworzenia miały utrzymać Ninjago w równowadze. Niestety, wilki zaczęły ze sobą walczyć. Wtedy Ninjago zaczęło podupadać. W tym momencie Wu i Garmadon zaczęli reagować. Wilki zostały pogodzone, ale nie na długo. Na nieszczęście, mroczny władca chciał wykorzystać fakt, że wilk ciemności nie chciał się pogodzić. Ciemność zaczęła zajmować większą część Ninjago. W tym samym czasie powstała grupa przestępcza. Istota, która władała jasnością, chciała otrząsnąć wilka ciemności, jednak ten jej nie słuchał. Kiedy grupa i mroczny władca połączyły siły, wilk został odrzucony. Miasto Ninjago płonęło. Nic nie dało się zrobić. Nawet dzieci Pierwszego Mistrza Spinjitzu nic nie mogły zrobić. Jedynym rozwiązaniem było pogodzić skłócone istoty, co było trudnym zadaniem. Wilki nie ufały sobie. Po kilku latach, a dokładnie po czterech, wilki zostały pogodzone, a mroczny władca wraz z "Ciemnością" musieli się wycofać. Od tego momentu istoty mieszkały w klasztorze. Wilk ciemności spędzał więcej czasu z Garmadonem, a drugi spędzał więcej czasu z Wu.
- Widzisz, Wu - zaczął wilk - nie zostaliśmy stworzeni bez celu. Twój ojciec obdarzył nas najpotężniejszymi mocami, które mogą wzmocnić Ninjago i mogą też je zniszczyć... Tak naprawdę to sami się o tym przekonaliście. Ale przejdźmy do sedna. Jesteśmy odzwierciedleniem twoich uczniów, a dokładnie wnuków Pierwszego Mistrza Spinjitzu - powiedział wilk.
- Ja bardzo mało z tego rozumiem... - wyszeptał Wu.
- Niedługo zrozumiesz - odpowiedziała istota, po czym odbiegła, a za nią drugi wilk.
Chciałam was uprzedzić ,że jutro rozdział może być później bajooo
CZYTASZ
|| Tajemnice Ciemności || Maja Montgomery Garmadon || Tom 1 ||
Teen FictionNinjago zostaje zaatakowane przez "Ciemność". Czy ninja dadzą radę i uratują miasto?