Gözlerimi ovuşturarak doğruldum, esneyip saate baktığımda 10:30 olduğunu gördüm ve ayağa kalktım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve dışarı çıktım. Meral abla ve Çiğdem kahvaltı sofrasını kurmuşlar ve oturmuşlardı.
Meral abla beni görüp gülümsedi "Uyandın mı uykucu," dediğinde bende istemsizce gülümsedim. Çiğdem "Hadi gel, yemek ye. Sonra yardım et bize," deyince gözlerimi kırpıştırıp bakmaya başlamamla "Hani Carl gelecekti ya? Hazırlık yapmamız gerek, pasta falan pişirelim, evi süsleyelim. Daha Carla hediye bakmaya çıkacağız, kızım söylerken bile heyecanlanıyorum! Çabuk gel hadi," demesiyle kıkırdadım.
Çok eğlenecektik...
Sandalyeyi çekip oturdum ve kahve döküp yudumlamaya başladım. "Alperler nerde?" Diye sormamla Çiğdem sırıttı. "Çok mu özledin, Helinciğim?"
Gözlerim büyür büyümez Meral ablada güldü "Yok ya, yani işte ortalıkta yoklar ya hani... o yüzden yani ben şey yaptım,"
Senin türkçene!
Çiğdem daha da güldü. "Kızım, bak burda sadece biziz, hadi utanma işte" demesiyle yüzüm kıpkırmızı olmuştu. "Yani ne demek istiyorsun, Çiğdemciğim?" Diye sormamla sandalyesini bana yaklaştırdı. "Alperle aranda bir şey var değil mi?"
Kaskatı kesilmiş, gözlerimi kırpıştırarak ona bakıyordum. Boğazımı temizleyip bakışlarımı masaya çevirdim. "Yaa, itiraf et, hoşlanıyor sunuz birbirinizden, değil mii??" Meral abla bana bakıp "Helinciğim, ne var yani işte söyle, hadi sadece biziz" demesiyle başımı kaldırıp onlara baktım.
Başımı hızla salladım. "Neden böyle düşünüyor sunuz ki? Tabii ki de onunla aramda bir şey yok," Çiğdem yüzünü buruşturdu "Kızım, çocuk mu kandırıyor sun sen? Bu apaçık ortada, senden hoşlanıyor çocuk bence," demesiyle Meral ablada onayladı. "Sana değer veriyor, Helinciğim. Hem de bu sanki başka işte, mesela bana da değer veriyor, Çiğdemede ama sen başkasın sanki gözünde, görmüyor musun?"
Bir süre düşündüm, sanırım haklılardı. Çiğdem "Aranızda hiç böyle bir şeyler geçmedi mi? Yani mesela sende farketmişsindir," dediğinde yüzüne bakmaya başladım. "Hayır dersen gebertirim seni, Helin. Çıldırtma insanı kızım," demesiyle aniden "Mesela öpmek gibi mi?" Dediğimde bu sefer şaşıran taraf onlar olmuştu.
Çiğdem garip bir şekilde yüzüme bakarken ilk söze giren Meral abla oldu. "Alper seni öptü mü..." deyince bende fısıldar gibi "Bana silah kullanmayı öğrettiğinde naz yaptım istemiyorum deyincede ne yapmak istersin dedi sonra da hafif öptü iste," deyince ikiside afallamış gözlerle bana bakıyordu.
İstedikleri cevap bu değil miydi yaa...
Çiğdem bakışlarını kahve kupasına çevirip kulbuyla oynamaya başladı ve boğazını temizledi. "Yani Helinciğim," deyip bakışlarını bana çevirdi ve aniden ayağa kalkıp deli gibi bağırmaya başladı.
"Kızım çocuk seni öpmüş ve sen hala aramızda bir şey yok mu diyorsun?! Helin pardonda mal mısın kızım? Görmüyor musun çocuk sana ölüp bitiyor! Biraz ilgi göster sende çünkü kaç yıldır yanındayım Alperi böyle olaylarda görmedim yaa! Yok kardeşim senden şeyini görmedim. Ahh, bana geliyorlar," deyip eliyle alnını ovuşturunca ben şok geçirmiş şekilde yüzüne bakıyordum.
Evet, kesinlikle bu tepkini beklemiyorduk...
Meral abla yüzüne yapmacık bir gülümseme yerleştirip "Çiğdemciğim, sence de biraz fazla tepki göstermedin mi?" Deyince beni gösterip "Ne fazla tepki ya abla? Bunun yerinde kim olsa, pardon ama Alperi yiyip bitirmişti şimdiye," dediğinde derin bir nefes aldı ve tekrar oturdu. Sakince "Bak, Helinciğim. Alperden hoşlandığını biliyorum,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İntikam Acıdan Doğar~
Short StoryAnnesinin ve ablasının intikam ateşi ile yanan Alper Sancak uzun yıllar sonra aniden ortaya çıkar... Düşmanın kızıyla yaptığı anlaşmayla intikamları uğruna yoğun bir savaşa başlarlar...