Duyuru, geçmeyin!

14 4 4
                                    

İlk önce herkese merhaba,
Arkadaslar şimdi önemli bir konu var.

Herkes Carlla Helini fazla yakın buluyor. Hatta 'bu kız hem Alperle hem Carlla şey yapıyor' diyenler bile var maalesef.

Ben onları sadece abla kardeş gibi yazıyorum ve yazmaya çalışıyorum. Geçen bölümde Helin Carlı burnundan mı, yüzünden mi öpmüş diye her kes şey yapıyor.

Ben anlamıyorum, siz Carlla Helini yakın görmek istemiyor muydunuz?

Valla, duygusuz olunca ne zaman düzelir diyor sunuz, yakın olunca da bu kız iki kişiyi idare ediyor diye ima veriyor sunuz.

CARLLA HELİNİN ARASINDA 2 YAŞ FARK VAR, KISACA CARL HELİNDEN KÜÇÜK!!!

Onları yakın okumak istemiyor sanız, bana yorumlarda belirtin. Okurlarımın fikrine önem veren bir yazar olarak ne yapıp edip Carlla Helini ayırırım, bir dahada en ufak etkileşim görmez siniz inanın bana.

Yok eğer yakın okumak istiyor sanızda sırf Helin ablalık yapıp burnundan hafif öptü diye gelip bana mızmızlanmayın.

Benimde abla kardeş anlayışım bu, hiç küçük kardeşinizi öpmüyor musunuz? Neden tuhaf geliyor?

Şu an ne kadar da düşünsem fikirlerinizi bir mantığa sığdıramıyorum. Bunlar abla kardeş gibi yakınlaşmışlar işte ne var burda?

Carl biraz çocuk ruhlu Helinde biraz öyle davranıyor, ki o yüzdende bir birlerini seviyor ve bağlanıyorlar.

Eğer istemiyor sanız, sorunu kökten çözeyim, gelecek bölüm Carl intihar etsin sizde Helin Alperle kavuşacak diye rahat olun.

Yok Carlı sevip önem veriyor sanız, ne kadar kurgusal karakter olsa da fikrine ve kararlarına da saygı duyun.

Söyleyeceklerim bu kadardı, bunu söylemeyecektim, Ama benimde bir sabrım var. Bölüm atmaya heves kalmıyor sonra.

Biraz sert konuşduysamda kusuruma bakmayın. Biraz sinirlendim o kadar.

Kendinize iyi bakın, iyi akşamlar dilerim.

⛓️

~İntikam Acıdan Doğar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin