הקדמה:

358 20 28
                                    

למייק יש שני אחים גדולים בכנופיה, והם דואגים להפוך את חיו לסיוט ער. הם מכריחים אותו להתחתן עם מאט, גבר אלים ורעיל למען יחסים טובים.

מייק מתעב את מאט. אבל לאחים שלו זה לא משנה.

לאחיו גם יש בני זוג עם גורל דומה לזה של מייק.

טיילור וג'ונתן הם בני הזוג של אחיו. וקשה להחליט מי סובל יותר מבין שניהם. אבל זה סיפור לאחר כך,

כי במקביל לזה, חיי לו בחור יפיפה בשם ליאם,

ליאם הוא שוטר. טוב, סוג של, אם שוטר זה אומר לשבת כול היום במשרד ולעשות עבודה משעממת.

יש לו חברה בשם מיה, והיא היצור המופרע ביותר שאי פעם תכירו, אבל היא הופכת את חייו ליותר נסבלים, אז תאהבו אותה! ותכלס אי-אפשר שלא...

הוריו קוברים אותו תחת אלפי ציפיות מוגזמות. (משפחה נו, אתם יודעים.)

אבל לפחות הוא נשוי באושר לבחור בשם ג'ק.

סתם בצחוק. ג'ק הוא הבעל הכי אובססיבי ונוראי ביקום. הוא מתייחס לליאם כמו אל צעצוע, וחושב אך ורק על טובתו האישית.

משום שליאם מעולם לא חווה אהבה כי ההורים שלו הם רובוטים מושלמים, הוא חושב שככה נראים נישואים תקינים. - תבינו.

אחיו של מייק - בלייק, יכול להיות שהוא האדם הנוראי ביותר בסיפור הזה. המסכה שהוא עוטה על פניו מתקלפת לאט, לאט וחושפת את פניו האמתיים. או שבכלל גם זה שקר והוא בכלל מנסה לעזור בדרך לא דרך?

ובן זוגו - טיילור, הוא בהחלט הבחור האומלל ביותר, אם כי בסיפור כמו של זה קשה להחליט מי סובל הכי הרבה, ומי המנוול הכי גדול.

מה יקרה שמייק ייפול לחיו של ליאם ביום בהיר אחד? (תרתי משמע ייפול, הוא נחת לו במרפסת...) האם זה יהיה סיפור האהבה קסום, או האסון הגדול ביותר שידעה האנושות?

ומה אם טיילור וג'ונתן? בני הזוג של אחיו הגדולים של מייק, האם גם הם מתישהו יהיו מאושרים?

סיפור שיגרום לכם להזיל דמעות ולא תבינו אם זה מצחוק או מעצב.

סיפור על ארבע בחורים יפים, ועל הרבעת הרודנים שלהם.

מוכנים לצחוק, לצעוק, לבכות, להתאהב, ולכנן רצח לכמה מהדמיות ואז להתחרט וחוזר חלילה?

-------------------------------------------------------

🎨gefen

you are mine no matter what - (boyXboy)🔞Where stories live. Discover now