פרק 17 - מי מהטובים ומי מהרעים?

99 11 23
                                    


כול בני האדם הם מאה דברים בו-בזמן.

אבל בעיניי אחרים אנחנו רק דבר אחד.

ליאם הוא שוטר.

ג'ק הוא אלים.

מייק הוא קורבן של אחיו.

מאט הוא פדופיל.

בלייק הוא גנגסטר.

טיילור הוא קורבן של בן-זוגו.

שון הוא אנוכי.

ג'ונתן הוא בוגד.

ניק הוא מלצר.

הסיפור הזה עוסק בהרבה נושאיים. אבל בעיקר באנשים אידיוטיים עם החלטות אדיוטיות עוד יותר.

אם רוצים להבין למה אנשים נכונים להקריב הכול למען אהבה, צריך לשאול קודם למה התאהבו.

כי כולנו אוהבים מישהו וכולנו חווינו לילות מייסרים שבמהלכם התהפכנו במיטה ושאלנו את עצמנו אם אנחנו בכלל יכולים להרשות לעצמנו להמשיך להיות בני-אדם.

כי להיות בן-אדם זה תפקיד כול-כך קשה ומתסכל.

אנשים הם מורכבים, והם מאה דברים בו-בזמן.

טיילור יוצא מתחנת המשטרה. בלייק מחבק אותו, הוא מחייך אבל האיום ניכר על פניו. "אל תלבש דברים שהם לא שלי." הוא אומר ומוריד מגופו את המעיל של ליאם. "סליחה." עונה לו טיילור אבל בלייק רק מכניס אותו למכונית. "בבית אני כבר יראה לך מה-זה." הוא אומר בחיוך.

מטעמים פרקטיים טיילור כבר למד לבכות בלא דמעות.

ליאם יחזור לביתו בחברתו של מייק, הוא יספר לו על אחיו בלייק ועל טיילור, וליאם ינסה לעצור את דמעותיו אבל לא יצליח ורק ישקע בחיבוקו של מייק עד שיירדם.

ניק שוכב בלא חולצה על מיטתו בדירתו הקטנה, לידו שוכב ג'ונתן. הם שכבו ביחד, וניק לא יכול להיות יותר מאושר. הוא יבקש מג'ונתן להישאר איתו עוד קצת, אבל ג'ונתן יהיה חייב לעזוב, הוא יתנצל ויעזוב את ניק בדירתו לבדו.

שון יחזור לביתו, ג'ונתן יחכה לו. אבל לשון זה לא אכפת, הוא בכלל לא אוהב את ג'ונתן. בדיוק כמו שג'ונתן לא אוהב את שון. הם רק מעמידים פנים. שון יעבור ליד דלתו של בלייק וישמע צעקות, לרגע הוא יהסס אם לפתוח את הדלת או לא, אבל בסוף יחזור לחדרו ויקיא באמבטיה.

מאט יקבל טלפון מבלייק. הוא יסביר לו שמייק ברח אבל הוא ימצא אותו. מאט מבין ומנתק. ואז הוא יחזור לשכב עם בחור אחר. כי מאט לא כל כך מעוניין במייק, אבל לאבא שלו זה מאוד משנה.

ג'ק יתקשר לליאם. אבל ליאם כבר ישן. מייק יביט בטלפון, בצג שכתוב "בעלי" וליבו ישבר למיליון רסיסים של אכזבות. הוא יביט בליאם שישן לידו בהשתוקקות. מייק יזיז את השערות שעל פניו היפות של ליאם וינשק את מיצחו. יקלל על כך שהחיים נגדו.

טיילור הישבע שהוא לא יודע היכן מייק, אבל על בלייק אי-אפשר לעבוד. הוא ישתמש באלימות נגד טיילור אבל בן-זוגו לא יאמר כלום. בסוף בלייק יתייאש וילך לישון. טיילור יישאר ער עד הבוקר בשקט כלוא בין זרועותיו החזקות של בלייק שלוחצות על המכות שעל גופו.

כי בסופו של דבר החיים לא קלים לאף-אחד.

אנחנו מאה דברים בו-בזמן, אבל בשביל אחרים אנחנו רק דבר אחד.

אנחנו מחלקים את העולם לשניים, לאוהבים ולשונאים.

ובגלל זה קשה לנו לראות שבני-אדם הם טובים ורעים בו-בזמן.

---------------------------------------------------------------------------------------

🎶Tryna wash away all the blood I've spilt🎶

אני יודעת שאני חופרת עם השיר הזה אבל הוא כול כך טובב🛐

תודה שקראתם עוד פרק!💙💙

אני יודעת שהפרק הזה הוא קצת כללי, אבל הוא חשוב!👍

אוהבת מלא💖 ותחייכו! העולם צריך את זה!🌞🤩

🎨gefen

you are mine no matter what - (boyXboy)🔞Where stories live. Discover now