קירות הבית עוברים מול עיניו של מייק במהירות מסחררת לפני שהוא מושלך על המיטה ומאט עולה מעליו וכעס נשקף מעיניו.
לפני כחצי שעה מייק היה בביתו של ליאם בחברתו של האדם שהוא אוהב לפני שמאט נכנס לדירה ומשך אותו משם, הוא הצליח רק לקלוט את ליאם רץ אחריו ושגבר אחר, מישהו שבלייק נפגש איתו כמה פעמים, תפס בליאם ומנע ממנו לזוז.
"תפסיק! מאט תעצור!" קורא מייק אבל מאט מתעלם, הוא תופס בצווארו של מייק ומעביר את משקלו עליו.
"אתה מעז לבגוד בי?!" צועק מאט וחובט בפניו של מייק בעוצמה,
"לך לעזאזל מאט." מצליח מייק לומר לפני שהאוויר מתחיל להיגמר לו, "אני מעולם לא יאהב אותך,"
XXX
בלייק נוסע בכביש במהירות מסחררת לעבר ביתו של מאט. הוא מתעלם מרמזורים ומתמרורים וחוצה את העיר בכמה דקות בודדות,
הלב של בלייק פועם בעוצמה. הוא חושב על מייק. הוא מפחד פחד מוות שקרה משהו למייק. הוא כועס על עצמו על כך שהסכים לכול זה מלכתחילה. למרות שלא הייתה לו ברירה.
בלייק משאיר את המכונית שלו על המדרכה כשהוא רץ את שביל הכניסה עד לדלת ביתו של מאט
הוא בועט בדלת הכניסה ומוצא את מאט בחדר השינה מעל מייק,
בלייק תופס בכתפו של מאט ומשליך אותו אחורה מעל אחיו הקטן,
"מה לעזאזל?" שואל מייק ומביט באחיו הגדול כלא מאמין,
"אתה בסדר?" שואל בלייק וסוקר את פניו וגופו של מייק, מביט על הסימנים האדומים שעל גופו.
מייק לא מספיק להנהן ובלייק מושך את אחיו לחיבוק. "אני מצטער, מייק, אני מצטער," קולו של בלייק נשבר.
"בלייק מה נסגר?!" שואל מאט,
בלייק מתנתק בשנייה מאחיו ומנחית את אגרופו בגרונו של מאט שנופל אחורנית מהמכה.
"בן זונה, אתה מרביץ לאח שלי?" צועק בלייק ומנחית עוד מהלומה על פניו של מאט.
"אתה נורמלי?" מתעצבן מאט ויורק דם מפיו,
"הייתי צריך להרוג אותך כבר ממזמן." אומר בלייק ומוציא אקדח ומכוון אותו לראשו של מאט.
"אתה לא תעז," אומר מאט אבל פעימות ליבו מתחזקות.
הוא מכיר את בלייק, הוא יודע שהוא מסוגל. הוא יודע שהוא לא יחשוב על ההשלכות,
"תהנה בגיהינום מאט," אומר בלייק באיטלקית כדי שמייק לא יבין. השפה שהיה מדבר בביתו של מתיו' ומשחרר את הנצרה באקדח,
"בן-זונה," מחייך מאט, ורגע אחרי זה הוא מוטל על הרצפה בביתו בלא רוח חיים.
"בלייק," אומר בזהירות מייק ומביט באחיו, בלייק מסתובב לעבר אחיו הקטן ומחבק אותו בחוזקה.
"אני מצטער כול כך מייק. אני מצטער," הוא אומר לתוך שערו של אחיו הקטן.
XXX
לוקאס מניח צלחת מלאה באוכל לפני טיילור ומעיר אותו ממחשבותיו. "תאכל,"
"אני לא רעב," מניד טיילור בראשו לשלילה. למרות שלא אכל כבר כמה ימים.
"אני דואג לך טיילור. אתה בקושי אוכל."
"מצטער."
"איך אתה מרגיש?" שואל לוקאס בחיוך ומתיישב ליד טיילור.
"אני לא יכול להפסיק לחשוב על בלייק." מודה טיילור,
"אתה צריך להבין שהוא אדם רע, טיילור. הוא ניצל אותך. הוא השתמש בך. הוא רע בשבילך."
"זה לא נכון. הוא אוהב אותי."
XXX
מתיו. מנהיג המאפיה האיטלקית ואביו של מאט, מקבל את הבשורה על מות בנו.
הוא עוצם את עיניו. נותן לעצמו רגע להקל.
"איך?" הוא שואל לבסוף את השומר שלו טום.
"בלייק ירה בו. היה לו ענייו עם אחיו מייק. מאט הרביץ למייק ובלייק ירה במאט אדוני."
מתיו משחרר את טום. הוא מקלל חרישית, הילד שגידל בגד בו ורצח את בנו האמיתי.
XXX
"מייק, אני יצטרך לברוח מפה. אביו של מאט ירצה לנקום." מסביר בעדינות בלייק למייק כשהוא נוסע במכונית שלו לעבר ביתו של ליאם.
"אתה תהיה בסדר?" שואל מייק,
"בטח. אבל אתה וליאם תצטרכו לעבור מפה."
"מעולה! גם ככה לא סבלתי את בוסטון." מתעודד מייק כאשר בלייק חונה ליד ביתו של ליאם ומייק יוצא מהרכב.
"להתראות מייק." מחייך בלייק לפני שהוא נוסע משם.
אין לו בעיה לעבור ארץ. אבל הוא לא מסוגל להשאיר את טיילור פה.
אבל אין לו ברירה. הוא לא יכול לסכן אותו. הוא עשה מספיק נזק.
----------------------------------------------------------------------------------------------
מתקרבים לסוף~~~
ספרו לי את דעתכם! ואשמח אם תצביעו,💙
לילה טוב לכולם,
🎨gefen
YOU ARE READING
you are mine no matter what - (boyXboy)🔞
Romantik''ככה בדיוק אני אוהב אותך, שאתה לגמרי בשליטתי ונתון לחסדיי.'' הוא רוכן מעליי, מעביר את פיו על גופי הפצוע, נושך בכאב את השריטות שלי. אני פולט גניחת כאב, ובלייק מתרומם מימני. "בייבי שלי, אני יודע שאתה אוהב אותי." הוא אומר, בלייק תופס בידי, מעביר אותה...