פרק 30 - חיוך שלא מיועד לי.

112 14 34
                                    


בלייק נשכב במיטתו ליד טיילור, כאשר הוא מניח את ידו על גופו של טיילור, בן-זוגו מתעורר בבהלה מהמגע ומתכווץ לתוך תוכו.

"מה קרה יפה שלי. זה רק אני." אומר בלייק ומקרב את גופו של טיילור לשלו בחיבוק חזק.

"סליחה," ממלמל טיילור ובלייק מתחיל לנשק את צווארו של טיילור, הוא מחזיק את בן-זוגו בצורה שלא מאפשרת לטיילור לזוז מימנו והוא לכוד בין זרועותיו.

"אני אוהב אותך טיילור. אתה יודע את זה נכון? " שואל בלייק וטיילור מהנהן מתחתיו.

בלייק מוריד את חולצתו של טיילור בלי שהוא התנגד, כאילו יש לטיילור בכלל ברירה.

"אם קר לך תצמד אלי." אומר בלייק ומחבק מתחת לשמיכה את טיילור.

"כול כולך שלי, טיילור." לוחש בלייק בשקט לתוך אוזנו של טיילור.

רק כאשר טיילור בטוח שבלייק כבר נרדם הוא מרשה לעצמו לבכות בשקט. הוא נשאר ער כול הלילה, כי איך אפשר להירדם במצב כזה?

XXX

מייק מתעורר בבוקר שבו הוא אמור לפגוש מאט. טוב, לא בדיוק התעורר, הו נשאר ער כול הלילה ושמע מוזיקה באוזניות בעוצמה גבוהה במיוחד.

כשהוא יורד במדרגות במבט שאומר 'אם מישהו ידבר איתי הוא יחטוף' ומוצא את בלייק יושב על הספה שעל ברכיו ישן טיילור. יד אחת של בלייק מתעסקת בשערו של טיילור ויד שניה שלו מתעסקת בטלפון.

כשהוא רואה אותי הוא מחייך, "בוקר טוב מייק. איך אתה מרגיש?"

"באמת שאני לא מבין למה אתה ממשיך לומר 'בוקר טוב'. מה טוב בבוקר פה?!" אני צועק.

בלייק נושם עמוק.

"אוקיי. אז אתה רוצה לאכול?"

"אתה מוכן כבר להפסיק להעמיד פנים שאתה דואג לי? בחיי שאתה יותר גרוע ממאט." אומר בארסיות מייק.

בלייק מעביר את מבטו ממיק חזרה לטלפון שבידיו כדי שאחיו לא יראה את הדמעות שבעיניו.

ידיו רועדות, וטיילור מרגיש את זה.

בלייק נפגע עד עמקי נשמתו מדבריו של אחיו. אבל הוא רק אומר, "גרוע או לא, אני אח שלך. ולך עכשיו להתלבש אם אתה לא רוצה לאכול, עוד שלוש שעות אני לוקח אותך."

מייק מגלגל את עיניו ועולה חזרה במדרגות לחדרו, "אני מקווה שתהיה תאונה ואני אסיים את חיי בצורה הטובה ביותר! אני אומת בידיעה שגם אתה מת וזה יהיה מדהים!" הוא צורח וטורק את הדלת חדרו.

"ב-בלייק?" שואל בשקט טיילור ומתיישב ומביט בחשש בבלייק.

"מה קרה מאמי?" שואל בחיוך בלייק,

"אם זה בסדר מצדך, אני יוכל להיפרד ממייק? אני רק רוצה להגיד לו שלום," שואל טיילור בשקט.

בלייק מביט בטיילור לכמה רגעים, וטיילור כבר מתחרט על כך ששאל בכלל.

"בסדר. אתה יכול ללכת. עשר דקות." הוא אומר וטיילור מחייך בהכרת תודה ועולה לחדרו של מייק.

בלייק יזכור לעד את החיוך של טיילור. והוא גם יזכור שהוא חייך רק כאשר הוא התרחק מימנו.

-------------------------------------------------------------

אוהבת מלא ואשמח אם תצביעו!

סוף-סוף אני החלטתי על הסוף - הללויה.

🎨gefen

you are mine no matter what - (boyXboy)🔞Where stories live. Discover now