(ייתכן והפרק הזה יעצבן טיפה חלק מהקוראים, בעיקר את אלה שעדיין שונאים את בלייק, אז עמכם הסליחה.)
לפני 10 שנים.
הסביבה שבה ילד גדל, הדברים שמלמדים אותו, הדברים שהוא רואה, המעשים שמבוגרים עושים לידו – הם בסופו של דבר יובילו את דרכו של הילד. כשיגדל, הילד יפעל בדיוק כפי שראה בילדותו. יש ילדים שמעולם לא ישתחררו ממעשיהם של הוריהם. ממצפונם.
בלייק דופק על דלת משרדו של מתיו, הוא בן 17 וכול חיו עוד לפניו, אבל עתידו נקבע כבר ביום שמתיו לקח את בלייק תחת חסותו.
"תיכנס."
בלייק נכנס למשרד של מתיו ומתיישב בכיסא ממולו, בחדר הזה הוא הוכה, נאנס ונענש אלפי פעמים,
"רצית לראות אותי?" שואל בלייק כאשר הוא רואה את חיוכו של בן ה-36 שמביט בברור בגופו.
חולצתו של בלייק מוחתמת בדם ועל אמת ידו סימני דקירה שנוצרו כנראה מאחת המשימות שבהם השתתף.
משימות שלימדו אותו לשנוא. להתאכזר.
"רציתי לדבר איתך על הבן שלי, מאט." מעדכן מתיו.
מאט ובלייק גדלו יחדיו מאז שבלייק הגיע לאחוזה של מתיו, השניים התחברו ונהיו לחברים,
"אני רוצה שהוא ינהל עסקים וירוש את העסקים בצפון, הוא כבר מבוגר דיו וכשיר לזה, ואני חושב שהוא צריך להתחתן לפני."
"אני לא מבין איך זה קשור אלי."
מתיו צוחק ומסמן לנער שמולו להתקרב, בלייק קם ועוקף את שולחן המשרד הגדול ומתיישב על ברכיו של מתיו.
"אני אוהב אותך," מבטיח המבוגר לנער שיושב על ברכיו, הוא מעביר את ידיו על ירכיו של בלייק,
ילדים גדלים להיות מה שהמבוגרים לידם לימדו אותם.
"יש לך אח קטן, מה שמו?"
"מה אתה רוצה מאח שלי?" שואל בחרדה בלייק, מייק הוא הסיבה שבלייק מכר את עצמו, כדי שיהיה לאימו ולאחיו מקום לישון ואוכל על השולחן.
"אתה לא עונה לי ככה, שאלתי מה שמו." מבהיר מתיו.
"קוראים לו מייק."
"בן כמה מייק?" שואל מתיו וידו מטיילת על ביטנו של בלייק, אבל הוא לא מרגיש את זה, הוא מודאג לגבי אחיו.
"הוא קטן, הוא בסך הכול בן עשר."
"אני מבין, תשמור עליו מזוגיות בנתיים. אני רוצה שהוא יתחתן על מאט."
"מה?" בלייק מסתובב בחרדה ומביט כלא-מאמין בפניו של מתיו.
"אני רוצה שמאט יתחתן עם אחיך."
"לא, לא בבקשה, אתה לא יכול לעשות את זה!"
"אני יכול לעשות כרצוני, בלייק. אל תשכח של מי אתה."
"אני יתחתן עם מאט, בסדר? אני יתחתן איתו. אל תערב את אחי הקטן."
מתיו צוחק, "מאט הוא הבן שלי, אני רוצה שהוא יתחתן עם מייק."
"למה?" שואל בלייק בקול טעון ייאוש.
"אתה שלי, אני לא מעוניין שהבן שלי יהיה עם מישהו שאני כבר השתמשתי בו," מגחך מתיו.
"ואם מייק לא ירצה? הדעה שלו לא חשובה? ומה אם מאט בכלל לא רוצה?"
"אני אדאג לרצונותיו של מאט." מרגיע מתיו,
"ומה עם אחי? מה אם הוא לא ירצה?" בלייק כמעט צועק.
"אם הוא לא ירצה, אני יהרוג אותו. פשוט, לא?"
כשבלייק יוצא מהמשרד של מתיו הוא קובר את ידיו בכיסי המכנס כדי שלא יראו שהן רועדות.
יש אלפי דרכים למות. בעיקר מבפנים.
----------------------------------------------------------------------
מקווה שאהבתם, אשמח אם תצביעו.✨
שיהיה לילה טוב ושבוע טוב לכולם.💖💖
בהצלחה למי שחוזר ללמוד מחר! (אני בחופש😌)
🎨gefen
YOU ARE READING
you are mine no matter what - (boyXboy)🔞
Romans''ככה בדיוק אני אוהב אותך, שאתה לגמרי בשליטתי ונתון לחסדיי.'' הוא רוכן מעליי, מעביר את פיו על גופי הפצוע, נושך בכאב את השריטות שלי. אני פולט גניחת כאב, ובלייק מתרומם מימני. "בייבי שלי, אני יודע שאתה אוהב אותי." הוא אומר, בלייק תופס בידי, מעביר אותה...