פרק 8 - איך אפשר לדעת אם מישהו אוהב אותך?

161 19 49
                                    

(כולם מסכימים איתי שפראפי הכי חמוד שהוא כועס?)

לכול אדם יש אדם אחר שלמענו הוא מוכן לעשות הכול. גם שמדובר במעשה אידיוטי ממש.

גם לכם יש בוודאי מישהו אחד בחיים שלמענו תתנהגו כמו אידיוטיים.

אבל זה לא אומר שתסבלו בצורה נוראית עבור מישהו שבכלל לא מעוניין בכם. כמובן שלא.

זה לא אומר שאתם צריכים לקבל מכות, השפלות, אונס ואיומים.

לא אומר שאתם צריכים לסבול אדם נוראי ואובססיבי רק בגלל שאתם אוהבים אותו.

כול בר דעת מבין את זה. אבל לא מי שנמצא בכזאת מערכת יחסים. מי שלכוד בתוך העולם הזה, לא חושב על עצמו, הוא פשוט מאוהב.

אתם כמובן לא תנהגו בצורה כזאת. אתם מבינים שזה לא בסדר. ואולי דווקא לא. אולי גם אתם הייתם מקריבים את עצמכם בשביל מישהו שאתם אוהבים.

אבל רוב האנשים הם לא כאלה. רוב בני-האדם מבינים שבמצב כזה צריך לעזוב ולא לחזור.

אבל אולי הייתם מאוהבים פעם? הרי כמעט כולנו היינו. ואהבה יכולה להעביר אותנו על דעתנו.

שטיילור היה קטן, הוא שמע מישהו ברכבת אומר ש"אהבה זה כואב".

'אולי זה הסיבה שלבבות יוצאים משוננים כשמציירים אותם.' חשב לעצמו הילד הקטן.

רק כשגדל הבין את פרוש המילים "אהבה זה כואב". כי אהבה מכאיבה לנו.

אנחנו לא חושבים על עצמינו, רק על מי שאנחנו אוהבים.

אז מה זה קצת מכות, כדי לחיות עם האדם שאתה אוהב?

XXX

(נ.מ. מייק.)

לפעמים קשה להסביר מה מניע אנשים לעשות את מה שהם עושים. לפעמים הסיבה היא כמובן הידיעה שבמוקדם או במאוחר הם בכול מקרה יצטרכו לעשות את זה, ובמקרים כאלה עדיף להקדים תרופה למכה. ולפעמים זה בדיוק להפך, כשהם מבינים שמדובר במעשה שהם היו צריכים לעשות מזמן. כול חיי פשוט חיכיתי במקום לעשות את מה שידעתי לנכון, את מה שהייתי צריך לעשות מזמן.

אז הערב. הערב בו אני אמור לפגוש מאט – בעלי לעתיד, זה יהיה הערב בו אני ישתחרר מכול פחדיי, כי אני לא מאלה עם הסיפור העצוב. אני לא אתן לאף-אחד להרוס את חיי.

הפגישה מתחילה. והתוכנית כבר מוכנה.

אני מעמיד פנים, כמו כול הסובבים בשולחן. כי כולנו משקרים הערב.

אני נחמד בצורה שגורמת לבלייק לחשוד, אבל אני לא מוטרד מזה, הוא לא יהיה פה שאני כבר יעלם.

כעבור שעה של יין יקר וחיוכים שגורמים לפנים שלי לכאוב, בלייק אומר שהוא וטיילור יוצאים לסיבוב,

you are mine no matter what - (boyXboy)🔞Where stories live. Discover now