מייק חוזר לביתו עם בלייק. פניו חסרות רגש, הוא מרגיש מרוקן כול כך וחסר חיות.
"עכשיו אתה מרוצה?" הוא שואל את אחיו הגדול ומביט בו באשמה.
בלייק נאנח, "זה לטובתך מייק. אתה לא מבין את זה עכשיו, אבל, רק תסמוך עלי."
"איך אני אמור לסמוך על אח שמוכר אותי למישהו שאני לא אוהב ושמבוגר מימני בעשר שנים?"
"אני מצטער מייק." אומר בלייק ועיניו מתחננות, הוא שונא את עצמו.
"בטח," מגחך בזלזול מייק ועולה לחדרו, לא שוכח לטרוק את הדלת מאחוריו,
הוא נשען על הדלת הסגורה ולא שולט בדמעות שנופלות מעיניו, הוא מכניס אוזניות לאוזניו ומגביר על העוצמה הגבוה ביותר, מייק מכבה את האור ונותן לאפילה מנתקת להשתלט על החדר ועל עצמו, הוא מתנתק לגמרי מין העולם שבחוץ, מכול הדאגות והפחדים, הוא דוחק את המחשבה על מאט, על טיילור, על בלייק ואפילו על ליאם הוא לא חושב, הוא נרדם על רצפת החדר שהמוזיקה ממשיכה לנגן בעוצמה מחרישה אוזניים.
בלייק נשאר במטבח. הוא רוצה לצרוח, אבל שקט מדי. הוא לא בוכה, כי אנשים שבוכים הם אנשים חלשים. ובלייק הוא גבר חזק. מצופה מימנו להיות גבר ולקחת החלטות. לא לבכות בגלל שקשה לו, לא לשנוא את עצמו על מה שהוא עושה לטיילור. לא להרגיש אשמה על כך שהוא הורס את חיו של מייק, כי בסופו של דבר זה לטובת מייק. כי זה או זה או זה. ואין לו ברירה.
מייק הוא בן 19. וכול עתידו נקבע על ידי בלייק.
יותר נכון לומר על ידי מאט, או מתיו. או שזה באמת בגלל בלייק.
כי איזה אח מוכר את אחיו הקטן? איזה מין אח לא חושב על הרגשות של אחיו הקטן?
קל לשנוא את בלייק בסיפור כמו של זה.
XXX
(נ.מ. מייק)
אני אורז תיק עם בגדים ומקלל את החיים המדהימים שלי. החלון שמול המיטה שלי ממש קורץ לי ואומר, 'למה צריך להמשיך לחיות עם החיים שלך נראים ככה? אולי פשוט תקפוץ מימני ותתרסק לעבר החופש שלך?'
מחר אני עובר לגור על מאט. איזה כיף נכון? אני מתעב את מאט, אני לא מסוגל לחשוב על עצמי חיי איתו, פשוט לא. אבל האם זה מפריע לבלייק להחליט על חיי? גם לא!
אני זורק את התיק על הרצפה ונשכב על המיטה, מביט על התקרה הלבנה שמעלי, אני נותן לגלים להתרסק, לדמעות שבעיניי לצאת, לתת לנפש שלי להתפרק עוד פעם אחת אחרונה.
"מייק, בוא לאכול." נשמע קולו בלייק בכניסת החדר, ויש לי חשק לזרוק עליו משהו.
"לך לעזאזל." אני אומר ומתיישב על המיטה, מביט ישירות לתוך עיניו האכזריות.
"אני יודע שאתה כועס עלי, אבל אתה צריך לאכול." הוא אומר והחשק שלי לזרוק עליו נעל מתעצם.
"כועס עלייך? אני ממש לא כועס עלייך, אני שונא אותך. שומע בלייק? אני שונא אותך."
"אז אתה בא או לא?" הוא שואל ומחליף תנוחה על המשקוף.
"אם אבא ואימא היו כאן, הם בחיים לא היו מסכימים ל-" אני מתחיל לומר אבל בלייק קוטע אותי,
"אבל הם לא פה, נכון? אני אחראי. אני מחליט. אתה חושב שאני לא רוצה שהם היו אלה שהיו אומרים לי מה לעשות במצב הזה? אני מגן עלייך מייק, אתה לא מבין, אבל זה לטובתך."
אני עוצם עיניים ולוקח נשימה עמוקה לפני שאני מדבר שוב, "אם אני הולך לחיות עם מאט את המשך חיי, אני יכול להיפגש עם ליאם פעם אחת אחרונה? רק להיפרד, בבקשה," אני מתחנן.
בלייק מביט בי למשך כמה שניות, ומשהו משתנה בעיניו ואני יודע שניצחתי.
"אוקיי. אבל בתנאי שאתה יורד עכשיו לאכול. אני לא יהיה שם. המטבח ריק." הוא אומר ועוזב את החדר ואני מצליח לנשום שוב. המחשבה על ליאם מחממת את ליבי.
XXX
(נ.מ. ליאם.)
"אוף למה הכול כול כך יקר?! אני בסך הכול רוצה לבלות!" נאנחת בדרמטיות מיה,
במשרד הקטן אני עובד שעות נוספות מול המחשב כדי לא לחזור הביתה לג'ק, ומיה מארחת לי חברה, היא יושבת על הכורסא שבפינה ומחפשת חופשות באינטרנט.
"צ'רטרים? את שונאת חופשות!" אני מזכיר למיה.
"נכון, אבל את הגוף הזה צריך להראות לפחות פעם אחת בשנה בביקיני, כול דבר אחר יהיה פשע נגד האנושות." היא מסבירה.
אני צוחק, לא יאמן, מיה עדיין מצליחה להצחיק אותי, למרות הכול.
"אחרי שתזמיני תגידי לי, אני אתקשר לאותו מדינה ואתריע שינעלו את כול הגברים בבתים."
מיה מהנהנת ברצינות תהומית. "ואת הבנים, וגם את האבות, בהנחה שאהיה שתויה מספיק."
אני מחייך ואז מרצין, ואומר בקול חלש, "תודה שאת נשארת איתי פה."
מיה מושכת בכתפיה, "החיבור שלי בבית לאינטרנט גרוע."
אלה קשקושים כמובן, מיה נשארת איתי כדי שאני לא אשאר במשרד פה לבד, היא יודעת שאני לא רוצה לחזור הביתה לג'ק. מיה לא שופטת, לא חופרת, רק נשארת במשרד היחיד שיש בו אור וסותמת את פה.
אין מחיר לכזאת חברה.
אני ממשיך לעבוד עוד שעה ארוכה עד שדלת המשרד נפתחת בעוצמה שאני חושש לרגע שהזכוכיות ישברו,
אני מרים את עיניי לדלת ופוגש בעיניו השחורות של מייק.
------------------------------------------------------------------
אהההההההה מתקרבים לסוף ועדיין לא החלטתי אם אני רוצה סוף טוב או רע!
מה אתם מעדיפים? סוף רע או טוב?😫
מקווה שאהבתם, אשמח אם תצביעו,
אוהבת מלא ושבוע טוב לכולם💕
🎨gefen
YOU ARE READING
you are mine no matter what - (boyXboy)🔞
Romance''ככה בדיוק אני אוהב אותך, שאתה לגמרי בשליטתי ונתון לחסדיי.'' הוא רוכן מעליי, מעביר את פיו על גופי הפצוע, נושך בכאב את השריטות שלי. אני פולט גניחת כאב, ובלייק מתרומם מימני. "בייבי שלי, אני יודע שאתה אוהב אותי." הוא אומר, בלייק תופס בידי, מעביר אותה...