(נ.מ. ניק.)
"היי," אני שומע קול מאחורי בדיוק לפני שאני מתכונן לסגור את בית-הקפה.
"החנות סגורה!" אני מודיע בחוסר סבלנות, כמה שבאלי כבר לחזור הביתה,
"זה לא משהו שמפריע לי," מחייך לי בחור צעיר עם עיניים חומות-דבש ותלתלים זהובים.
"הלכת לאיבוד?" אני שואל בחיוך, כמה שהבחור הזה יפה,
הוא מתקדם לעברי, ואני תופס בידו ומושך אותו למחסן,
אנחנו נופלים אחד על השני בתשוקה, שפתיו נצמדות לשפתיי ולשונו מגיחה מבין שפתיו, נוגעות בשפתיי בפיתוי אני מפשק אותם בהזמנה, אני נצמד אליו. לשונו צוללת אל תוך פי והוא גונח בתשוקה כשהלשונות שלנו נפגשות. ידו עולה על עורפי ומצמידה אותי אליו, גופו נצמד לגופי, משתוקק.
אני גונח כששפתיו גולשות על צווארי, רטובות ורותחות, ראשי מסוחרר מרוב שאני רוצה אותו. את הבחור שאני אפילו לא יודע את שמו.
"רגע," אני אומר בהתנשפות, מנתק אותו מגופי, "מה השם שלך?"
הבחור מחייך ומתנשף, "השם שלי?" הוא צוחק, "ג'ונתן."
XXX
המכונית של בלייק פוגעת בחדות במשאית דוהרת, גורמת לרכבו להידרדר ולהתהפך באכזריות בשולי הדרך,
בלייק מספיק להבין מה קרה, הוא נושם בכבדות, ידיו מחזיקות בהגה בחוזקה מחשש שאם ירפה הוא ייפול, הוא מזיז את ראשו באיטיות לכיוון טיילור שאיבד את ההכרה, דם מטפטף מראשו, הוא נשאר ער עוד כמה רגעים לפני שהוא שומע את הסירנות ונופל גם הוא לאפילה.
למחרת בלייק מתעורר בבית החולים, וכמובן שהשאלה הראשונה שלו הייתה, "איפה פאקינג טיילור?"
"אולי תנשום?" מציע באדיבות שון,
בלייק שולח לו מבט מצמית "תענה."
"המשטרה לקחה אותו,"
"מה?!" בלייק קם מזועזע מהמיטה ומתחיל להתלבש בעצבים, "למה? מה קרה?"
"מה קרה?" מתנפל עליו שון, "ראיתי את הסימנים שנשארו מהמכות שדפקת לו?!"
"זה לא עניינך."
"זה נראה לך נורמלי שאתה מוציא את כל העצבים שלך על בחור מסכן? ראית את הגוף שלו?!"
"שון תתעסק בעניינים שלך!"
"אוקי, אז אל תצפה שצוות הרופאים לא יפנו עם זה למשטרה!" שון מטיח בו,
"ומה עם מייק? מצאת אותו?" בלייק שואל בתקווה,
"לא עבר יום! איך אני אמצא אותו?" הוא צועק לגבו של בלייק "ולאן אתה הולך?"
בלייק מסתובב אליו, "אני הולך למצוא את טיילור. אתה תמצא את מייק!"
YOU ARE READING
you are mine no matter what - (boyXboy)🔞
Romance''ככה בדיוק אני אוהב אותך, שאתה לגמרי בשליטתי ונתון לחסדיי.'' הוא רוכן מעליי, מעביר את פיו על גופי הפצוע, נושך בכאב את השריטות שלי. אני פולט גניחת כאב, ובלייק מתרומם מימני. "בייבי שלי, אני יודע שאתה אוהב אותי." הוא אומר, בלייק תופס בידי, מעביר אותה...