Sziasztok!
Hát, alaposan megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel. Amikor július 22-én elkezdtem megírni, még bőven húszezer környékén járt a megtekintési szám, most meg... Te jó ég, mi történt ebben a pár napban? Szavakkal ki sem tudom fejezni az örömömet és a hálámat – de azért teszek rá egy kísérletet.
Nagyon jó érzés, hogy ismét posztolhatok e témában. Húszezer. Nem számítottam rá, hogy ilyen rövid időn belül elérjük (sőt meg is haladjuk) ezt a megtekintési számot – annak ellenére sem, hogy az olvasótábor érezhetően nőtt az elmúlt időszakban (gondolom, ebben az is szerepet játszik, hogy időközben elkezdték bemutatni a Sárkányok háza második évadát, és a rajongók azon rétege, amely szívesen olvas fanfictiont, kedvet kapott hozzá, hogy körbenézzen Tiktokon és WP-n).
Az előző köszönetnyilvánítás alkalmával, amikor a tízezret ünnepelhettük, néhány lehetségesen felmerülő kérdést válaszoltam meg. Úgy gondoltam, most kicsit más irányba indulunk el, és megnézünk néhány számadatot – aggodalomra semmi ok, nem szeretnék túl nagy statisztikázást lefolytatni, épp csak pár mérföldkövet emelek ki.
Kezdem az elején. Úgy értem, nagyon a legelején...
2023. július 4-én került publikálásra a történet. Az első tízezer megtekintés tíz hónap alatt lett meg, a második tízezer viszont nem egészen négy hónap alatt. A két tízezer időbeli megléte közti különbség számomra döbbenetes. Négy hónap? Tízezer megtekintés? Jó ég!
Persze, ebből valamennyi én vagyok, hisz válaszolok a gondolataitokra, néha szerkesztek egy-egy fejezetet itt-ott. Feltételezem, hogy közületek is vannak páran, akik nem csak egyszer nyitnak meg egy adott fejezetet. De még mindezen tények ismeretében is el vagyok képedve – a lehető legjobb értelemben.
Szóval, robogunk előre, és a helyzet az, hogy lassan közeledünk a második évad végéhez. Csakúgy, mint az első, a mostani is 20 fejezetből fog állni, vagyis az e héten publikálton kívül mindössze 6 fejezetünk maradt hátra az évadból.
S hogy mivel számolhatunk – úgy nagyjából – az utolsó fejezeteket illetően? Túl sok konkrétumot érthető módon nem árulhatok el, annyi viszont biztos, hogy meghal legalább 2 szereplőnk, Naehra pedig házasságra lép.
Ami a harmadik évadot illeti, részemről egyértelmű, hogy szeretném – úgy emlékszem, ezt már több felületen említettem is. Ami pedig titeket illet, az évadzáró fejezet után úgyis el tudjátok majd dönteni, érdekel-e a folytatás. Én mindenesetre bízom benne, hogy valamennyien velem tartotok az úton.
A bejegyzés vége felé szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok. Anno létrehoztam egy Facebook csoportot a történet számára. Az utóbbi időben viszont gondolkodtam azon, hogy talán érdemesebb lenne egy Facebook oldalt kreálni, és ott megosztani veletek egy-egy részletet a soron következő fejezetekből, apróbb spoilereket a történetről, néhány gondolatot, érdekességet a fanficre vonatkozóan.
Mindez nagyon elméleti, és igazából azért vettem fontolóra, hogy ezzel is védjem az anonimitásotokat – tudom, hogy sokan nem szeretnétek felfedni a valódi neveteket, kiléteteket, egy Facebook oldal pedig nem követeli meg, hogy megváljatok az anonimitásotoktól, hisz nem kell belépni, nem kell feltétlenül lájkolni. Az csak úgy van, és ha kedvetek szottyan hozzá, bármikor rá tudtok pillantani. Mit gondoltok, érdemes ezzel foglalkozni, vagy igazából fölösleges erre időt fordítani? Megköszönöm, ha ezzel kapcsolatban visszajeleztek. Mindenáron nem szeretném megcsinálni, csak ha tényleg van rá igény.
Utolsó bekezdésemben pedig engedjétek meg, hogy újfent megköszönjek nektek mindent. A szavazatokat, a kommenteket, összességében véve a WP-s és a Tiktokos aktivitásotokat, meg úgy egyáltalán a jelenléteteket. Folyamatosan motiváltok, minden apró rezdülésetekkel inspirációt adtok. Köszönöm, hogy újra és újra megtiszteltek a figyelmetekkel. A történetre fordított időtöknél nem is kívánhatnék többet. Ölellek titeket!
Hétfőn (augusztus 5.) érkezik a folytatás, addig is minden jót nektek!
Ui1.: Helaena és a jóslatai fontosak. De tényleg.
Ui2.: A történethez kapcsolódó kérdőívek még mindig nyitottak, ha eddig nem tettétek volna meg, kérlek, szánjatok pár percet a kitöltésükre! Linkek hozzászólásban.
Ui3.: Bármi kérdésetek van hozzám, és nem szeretnétek nyilvánosan megosztani, feltehetitek őket teljesen privát formában. Link szintén hozzászólásban.
S
STAI LEGGENDO
𝐙afírkék & 𝐑ubinbarna (Sárkányok háza fanfiction)
FanfictionKorhatár: 18+ Párosítás: Aemond Targaryen & OC (saját karakter: Naehra Velaryon), nyomokban Aegon Targaryen & OC (saját karakter: Naehra Velaryon) Jellemzők: romantika, akció, dráma, sötét Figyelmeztetések: szerelmi háromszög, kínzás, erőszak, lemon...