Elara sa pomaly prechádzala po Rokfortskej knižnici, jej prsty jemne prechádzali po chrbtoch starých kníh. Bola zamyslená, ale zároveň si udržiavala ostražitosť, pretože vedela, že Regulus ju sleduje. Už niekoľko dní si všimla jeho prítomnosť za sebou, jeho snahy zistiť niečo viac o nej. Bolo na čase, aby ho trošku oklamala a získala tak čas pre svoje vlastné plány.
Zastavila sa pri stole, na ktorý plánovala položiť falošný zoznam. Na papier napísala niekoľko vymyslených poznámok a indikácií, ktoré mali Regulusa zmiasť. Zložila papier a položila ho na stôl tak, aby vyzeral, že bol tam nechtiac zabudnutý. Potom sa ticho stratila medzi regálmi kníh, jej pohyby boli ladné a nenápadné.
Regulus, ktorý sledoval každý jej krok, sa okamžite vydal k stolu. Vzal papier a opatrne sa rozhliadol, či ho niekto nevidí. Potom rýchlo opustil knižnicu, presvedčený, že získal niečo cenné. Elara sa v tieni medzi regálmi spokojne usmiala. Vedela, že tento falošný zoznam ho a ostatných na chvíľu zamestná a jej tak poskytne potrebný čas a priestor na uskutočnenie svojich skutočných plánov.
Keď sa Regulus dostal do bezpečia svojho obvyklého miesta, roztvoril papier a začal čítať. Na tvári sa mu objavil výraz zamyslenia. Informácie na zozname sa zdali byť dôležité, ale zároveň akési nejasné a nekonkrétne. Napriek tomu sa rozhodol informovať Toma a Matthea o svojom objave.
„Regulus, čo si našiel?" spýtal sa Tom, keď sa všetci traja stretli na odľahlom mieste mimo dosahu zvedavých uší. Regulus roztvoril papier a začal čítať nahlas.
„Vyzerá to ako zoznam miest a dátumov, ale nič konkrétne, čo by nám dalo jasnú odpoveď," povedal Regulus. „Ale myslím, že to môže byť stopa. Elara musí niečo plánovať a toto je možno náznak toho, kde a kedy."
Tom si papier prezrel a súhlasil s Regulusom. „Musíme byť opatrní a postupovať podľa týchto indícií. Ak je to naozaj falošná stopa, zistíme to rýchlo. Ak je to pravdivé, musíme byť pripravení."
Medzitým sa Elara pohybovala v knižnici, neustále premýšľajúc o ďalších krokoch. Jej úsilie skryť svoju pravú identitu a zámery bolo úspešné, ale vedela, že nemôže poľaviť. Každý krok bol starostlivo naplánovaný a každý pohyb premyslený.
S Regulusom, ktorý bol na chvíľu zaujatý falošným zoznamom, mala Elara dostatok času na to, aby si premyslela ďalšie kroky. Jej túžba po pomste bola silná, ale ešte silnejšia bola jej túžba prežiť a dosiahnuť svoj cieľ bez toho, aby bola odhalená. Vedela, že musí byť opatrná a strategická. Každý krok, ktorý urobila, musel byť vypočítaný s presnosťou a jemnosťou, aby nevyvolala podozrenie.
Regulus a ostatní sa pustili do skúmania miest a dátumov zo zoznamu. Prechádzali si ich znovu a znovu, snažiac sa nájsť spojenie alebo vzor, ktorý by im poskytol viac informácií. Každé miesto a dátum analyzovali s najväčšou starostlivosťou, ale napriek ich úsiliu, všetko sa zdalo byť bez konkrétneho významu.
Elara medzitým pokračovala vo svojich vlastných plánoch. Vedela, že ich pozornosť je dočasne odklonená a to jej poskytovalo priestor na to, aby mohla urobiť ďalšie kroky k svojmu cieľu. Jej schopnosť manipulovať s okolnosťami a ľuďmi okolo nej bola kľúčová.
V čase, keď Regulus, Tom a Mattheo strácali čas na analýze falošného zoznamu, Elara bola o krok pred nimi, plánujúc ďalšie kroky svojej pomsty. Jej odhodlanie bolo neoblomné a jej ciele jasné.
Tom, hoci bol ostražitý a obozretný, začínal cítiť frustráciu. Čím viac sa snažil zistiť pravdu o Elare, tým viac sa mu zdalo, že sa mu tajomstvá vzďaľujú. Jeho neustála snaha a túžba po odpovediach ho hnali vpred, ale zdalo sa, že každý krok, ktorý urobil, bol len ďalšou záhadou.
Elara vedela, že tento moment je len začiatkom. Jej hra bola nebezpečná, ale bola pripravená na všetko, čo mohlo prísť. Vedela, že čas je na jej strane a že každý deň ju približuje k jej konečnému cieľu.
S Regulusom, Tomom a Mattheom, ktorí boli dočasne zamestnaní, mala teraz Elara dostatok času na to, aby mohla premyslieť ďalšie kroky a pripraviť sa na to, čo príde. Jej odhodlanie a vynaliezavosť boli jej najväčšími zbraňami.
DU LIEST GERADE
Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)
RomantikČASŤ 2!!! (Pokračovanie prvej časti Dievča z knihy) Varovanie!!! V knihe sa nachádzajú vulgárne, násilné a sexuálne scény, čítanie na vlastné riziko! Prežila som zradu, klamstvá, utrpenie aj znásilnenie. Ale všetko raz skončí. Zobrala som osud do v...