Kapitola 26: Súboj a temné odhalenia

6 2 0
                                    

Rokfort bol plný záhad a tajomstiev, ale jednou z najväčších záhad bola Elara Blackwood. Jej prítomnosť na škole sa stala centrom mnohých diskusií a klebiet. V poslednej dobe sa však jej meno spájalo s niečím temnejším a tajomnejším, čo vyvolávalo obavy a zvedavosť. A dnešná hodina proti čiernej mágie mala priniesť ďalšie nečakané odhalenia.

Profesor Whitlock, uznávaný odborník na obranu proti čiernej mágie, viedol hodinu so svojou typickou prísnosťou. Jeho úloha bola jednoduchá – naučiť študentov, ako sa brániť proti temným kúzlam a zároveň ich pripraviť na reálne nebezpečenstvá. Dnes mal v pláne nechať študentov praktizovať rôzne techniky a súbojové kúzla. Každý študent mal ísť do súboja, aby predviedol svoje schopnosti.

„Dnes si overíme vaše schopnosti v reálnom súboji," oznámil profesor s prísnym pohľadom. „Každý z vás bude mať príležitosť ukázať, čo ste sa naučili. Prvým párom budú Regulus Black a Elara Blackwood."

Študenti si vymenili zvedavé pohľady. Regulus a Elara boli obaja známi svojimi magickými schopnosťami, ale ich rivalita pridávala k súboju osobitnú dávku napätia.

Regulus, so svojou typickou sebaistotou, vystúpil dopredu a pripravil sa na súboj. Elara, s nezvyčajne pokojnou tvárou, sa postavila oproti nemu. Profesor Whitlock dal znamenie a súboj mohol začať.

Regulus bol prvý, kto zaútočil. Vyslal na Elaru rýchle kúzlo, očakávajúc, že ju prekvapí. Elara však s elegantným mávnutím prútiku jeho kúzlo odrazila. Na jej tvári sa objavil úsmev, keď videla, ako sa Regulusov úsmev mení na podráždený výraz.

„To je všetko, čo dokážeš, Regulus?" spýtala sa posmešne.

Regulus, ešte viac rozčúlený, vyslal ďalšie, silnejšie kúzlo. Elara však bola pripravená. S nečakanou rýchlosťou a precíznosťou vyslala na Regulusa zložité a silné kúzlo, ktoré spôsobilo bolesť. Regulus spadol na zem a skrútil sa od bolesti.

Elara stála nad ním, jej oči žiarili temnou radosťou. „Teraz sa smejem ja, Regulus," povedala chladným hlasom.

Profesor Whitlock rýchlo zasiahol, oddeľujúc ich od seba. „Dosť! Toto je len cvičenie, nie boj na život a na smrť!"

Tom, ktorý celý súboj sledoval, si všimol výraz na Elarinej tvári. Bola v tom rozkoš, ktorá sa mu zdala až príliš známa. Bolo to niečo, čo v ňom vzbudzovalo zmes obdivu a znepokojenia. Vidieť, ako Regulus trpí, v ňom prebúdzalo temné túžby, ktoré ho znepokojovali, ale zároveň priťahovali.

Keď hodina skončila, študenti sa pomaly rozchádzali, ale Tom mal v hlave stále ten obraz – Elaru, ktorá sa usmievala nad utrpením niekoho iného. Vedel, že toto nie je obyčajná dievčina. Bola v nej temnota, ktorá ho fascinovala a desila zároveň.

Elara odišla z triedy s pocitom uspokojenia. Vedela, že sa jej podarilo ukázať svoju silu a zároveň zastrašiť tých, ktorí ju sledovali. Regulus a jeho priatelia by si mali dávať väčší pozor. Jej tajomstvá boli stále v bezpečí, ale vedela, že musí byť ostražitá. Jej plán pomsty ešte nebol dokončený, a ona sa nemienila vzdať, kým nedosiahne svoje ciele.

Tom sledoval Elaru, ako odchádza, a v jeho mysli sa prebúdzali nové plány. Vedel, že musí zistiť viac o jej minulosti, o tom, čo ju priviedlo na Rokfort. A hlavne, čo ju nútilo konať s takou temnou vášňou.

Regulus, ktorý sa zotavoval z bolestivého kúzla, pristúpil k Tomovi. „Videli si, čo mi urobila? Ona je šialená!"

Tom prikývol, ale v jeho očiach bolo vidieť niečo iné. „Možno, ale je v tom niečo viac. Musíme zistiť, čo to je. A budeme musieť byť opatrní."

„Čo tým myslíš?" spýtal sa Regulus, stále rozčúlený.

„Myslím, že Elara skrýva viac, než si myslíme. A my musíme byť pripravení na všetko," odpovedal Tom, jeho myseľ plná nových plánov a možností.

Elara, ktorá kráčala chodbami Rokfortu, cítila, že jej plán sa začína naplňovať. Vedela, že musí byť opatrná, ale zároveň vedela, že má všetky nástroje, aby dosiahla svoje ciele. Jej temná túžba po pomste ju hnala dopredu, a ona bola odhodlaná urobiť všetko pre to, aby tí, ktorí jej ublížili, pocítili rovnakú bolesť.

Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora